Jeśli straciłeś parę, utknąłeś na twórczej pustyni i potrzebujesz mocnego powiewu inspiracji, zwróć się po wsparcie do starych (no, może nie takich znowu starych) mistrzów – uznanych ekspertów świata marketingu. Ich energia zamknięta w aforyzmach popchnie Cię do działania i osiągania swoich celów!
Poniższe cytaty dodadzą Ci sił i pokażą inną perspektywę.
- „Niech Twój marketing będzie tak przydatny, że ludzie będą chcieli za niego płacić” (Jay Baer)
- „Dobry marketing sprawia, że firma wygląda na bystrych gości. Świetny marketing sprawia, że klient czuje się jak bystry gość” (Joe Chernov)
- „Po najlepszym marketingu nie widać, że jest marketingiem” (Tom Fishburne)
- „Zmiana nie następuje po prośbie o pozwolenie, ale przed prośbą o wybaczenie – kiedy się już dokonała” (Seth Godin)
- „W komunikacji najważniejsze to usłyszeć to, co nie zostało powiedziane” (Peter Drucker)
- „Content isn’t King, it’s the Kingdom”. (Lee Odden)
- „Kiedy zaczniesz od tego, co liczy się dla klienta, będziesz mieć prawo do jego uwagi” (Jake Sorofman)
- „Treść to wszystko, co podnosi jakość życia klienta” (Avinash Kaushik)
- „Kiedy chadzasz do sklepu obok, obsługa cię zna. Mogą nawet zacząć przygotowywać ci kawę zanim ją zamówisz. Czemu to się nie dzieje w sieci? Czemu nie umiemy odtworzyć tego przytulnego doświadczenia online?” (Neil Patel)
- Jeśli masz więcej kasy niż mózgu, skup się na outbound marketingu. Jeśli masz więcej mózgu niż kasy, zajmij się inbound marketingiem” (Guy Kawasaki).
- „Zaprzestać reklamy by oszczędzić pieniądze to jak zepsuć zegar by zatrzymać czas” (Thomas Jefferson, przypisywane też Henry’emu Fordowi)
- „Najlepszą reklamę robią zadowoleni klienci” (Philip Kotler)
- „Celem marketingu jest poznać i zrozumieć konsumenta tak dobrze, że produkt czy usługa doskonale mu pasują i sprzedają się same” (Peter F. Drucker)
- „Wzrastasz dzięki wykorzystaniu swoich mocnych stron, a nie oswajaniu słabości” (Alan Weiss – przeczytaj o tym, jak zaaplikować jego piramidę perswazji do Lead Nurturing)
- „Przedsiębiorcy czują presję, by zapełniać kierownicze stanowiska ekspertami z branży. Ich doświadczenie może okazać się wadą, bo myślą o biznesie tak samo jak wszyscy w branży” (Blake Mycoskie – przeczytaj więcej o jego niezwykłym biznesie, TOMS)
- „Nie zgaduj. Zmierz” (Slava Akhmechet)
- „Dzięki lajkom rachunków nie popłacisz. Dzięki sprzedaży – owszem” (Noah Kagan)
- „Jeśli uznasz, że zaangażujesz się tylko w to, co na pewno wypali, to stracisz sporo możliwości” (Jeff Bezos)
- „W świecie, który zmienia się tak szybko jedynym pewnym sposobem na porażke jest unikanie ryzyka” (Mark Zuckerberg)
- „W świecie współczesnego biznesu to jałowe być twórczym, oryginalnym myślicielem, jeśli nie umiesz sprzedać swojej kreatywności” (David Ogilvy).
Z którymi z nich się zgadzacie? Które są błędne? Które zostały niesłuszne zapomniane? Dajcie nam znać!
Jeśli też chcecie zainspirować swoich czytelników cytatami, przeczytajcie koniecznie nasz tekst o tworzeniu mikro-treści. Pomoże Wam znaleźć optymalną formę.