Cosy Cott to działająca od 2017 roku rodzinna firma ręcznie tworząca wysokiej jakości produkty dla dzieci i niemowląt. W sklepie internetowym można zamówić zarówno zestawy pościeli jak i poduszki, kocyki, kokony czy też wiszące chmurki. Wszystkie produkty są wykonane z najwyższej jakości materiałów, takich jak naturalny muślin, bawełna, włókno bambusowe premium i welur.
Wyzwania:
- personalizacja 1-do-1 treści i komunikatów kierowanych do użytkowników,
- wdrożenie procesu odzyskiwania porzuconych koszyków,
- retargeting klientów, którzy zainteresowali się produktem jednak nie dokonali zakupu.
Rozwiązania:
- Lead Generation
- Targetowanie porzuconych koszyków
- Remarketing kierowany do klientów, którzy przeglądali produkty ale nie dokonali zakupu
- Odzyskiwanie klientów nieaktywnych w kampanii win-back
Rezultaty:
Znaczny wzrost sprzedaży i generacji leadów, prawie ¼ odzyskanych koszyków, znaczny wzrost w statystykach OR i CTR w porównaniu do standardowych kaampanii mailingowych.
Pobierz pełną wersję nowego Case Study i dowiedz się więcej.
marketing automation
marketing automation