21 najlepszych blogów o Marketing Automation

salesmanago-najlepsze-blogi-o-marketing-automationr

Co powinni czytać marketerzy?

Co powinni czytać specjaliści Marketing Automation? Przed Wami 21 wartościowych blogów skupionych wokół tej tematyki. Z nich dowiecie się, jakie są najlepsze praktyki i triki, porady ekspertów oraz inspiracje. Z każdego z nich wybraliśmy też najciekawszy post, który da Wam wyobrażenie o jakości bloga.

Oczywiście czekamy też na Wasze typy – dopisujcie w komentarzach!


10 Pomysłów na Omnichannel Marketing. Pobierz za darmo


 

Customer experience matrix

Jedenastoletni blog autorstwa Davida Raaba, światowej klasy konsultanta w sprawie ewaluacji i analityki technologii marketingu. Masa fachowych informacji i interesujących infografik.

David przygotował specjalnie dla SALESmanago ebooka „Marketing Automation for Beginners„.

4.08. przeprowadzi ekskluzywny webinar dla fanów SALESmanago: zarejestruj się.

Przeczytaj koniecznieStudy: Half of Marketing Jobs Will Be Replaced by Machine Intelligence

 

ChiefMarTech

Blog prowadzony przez Scotta Brinkera dotyczący zarządzania, technologii i marketingu. Często publikowane posty dostarczają również nowych wiadomości ze świata Marketing Automation.

Przeczytaj koniecznie14 rules for data-driven, not data-deluded, marketing

 

JeffBullas

Jeff Bulass to przedsiębiorca, blogger, autor, marketer i mówca, który ma wiele do powiedzenia w sprawie digital marketingu oraz technologii social media. Jego blog obiecuje sukcesy w biznesie i życiu w wirtualnym świecie.

Przeczytaj koniecznie5 Simply Awesome Email Automation Funnels To Build Today

 

DemandGen Report

Centrum dla marketerów B2B – nie jest to blog osobisty. Artykuły dotyczą najnowszych innowacji w branży i zawierają wewnętrzne spostrzeżenia i analizy topowych ekspertów.

Przeczytaj koniecznieDo Leads Matter Anymore?

 

Funnelholic

Blog stworzony przez Craiga Rosenberga, który właściwie w większości składa się z postów gościnnych utrzymanych w temacie marketingu i sprzedaży.

Przeczytaj koniecznie5 Ways for Marketers at Mid-Sized Companies to Survive (and Thrive)

 

MarketingTech Blog

Tu możesz przeczytać artykuły dotyczące automatyzacji, ale także ecommerce, komunikacji email, mobile, sprzedaży itp. pisanych przez ekspertów marketingu.

Przeczytaj koniecznieHow to Deploy a Successful Marketing Automation Strategy

 

VentureBeat

Portal Venturebeat dostarcza najnowsze wiadomości dotyczące ogólnie technologii, ale jego kolekcja artykułów o Marketing Automation jest świetnym źródłem przydatnych informacji.

Przeczytaj koniecznie323 marketing tech startups fetched over $11B from VCs in 2015 (research)

 

Leadsloth

Blog osobisty Jepa Casteleina – doświadczonego marketera i doradcy, gdzie można przeczytać o lead marketingu i marketing automation. Ideę strony tłumaczy nieoficjalne motto bloga: “LeadSloth, Smart Ideas for Lazy Marketers”.

Przeczytaj koniecznieProcess Turns Marketing Automation Into Revenue

 

MarketingAutomationInsider

Ciekawy zbiór opinii i analiz dotyczących marketing automation pisana przez ekspertów z branży.

Przeczytaj koniecznie5 Ways Real Estate Agencies Can Use Marketing Automation

 

ClickZ

Blog publikujący informacje o wielu taktykach marketingowych z całą sekcją skupiającą się na marketing autmation.

Przeczytaj koniecznieFour steps for winning the inbox with email automation

 

Econsultancy

Masa wartościowych analiz i raportów. Jeżeli szukasz licb i statystyk, tam powinieneś zacząć.

Przeczytaj koniecznieSeven avoidable marketing automation mistakes

 

ContentMarketingInstitute

Blog w większości o content marketingu, zawiera również wiele artykułów o Marketing Auomation publikowanych przez wielu autorów.

Przeczytaj koniecznie3 Marketing Automation Tactics That Are Vital to Success

 

JChernov

“Helicopter to Work” to blog autorstwa Jeo Chernova, wicedyrektora marketingu w Insight Squared, człowieka całkowicie zafascynowanego tym, co robi. Jak dowiadujemy się ze strony głównej bloga, Adweek nazwał go jednym z 10 twórców, którzy sprawiają, że można kochać marketing.

Przeczytaj koniecznie: A (Hopefully) Useful Guide to Content Creation, Distribution & Analytics Solutions

 

TwistImage

Ogólna wiedza, którą Mich Joel dzieli się z czytlnikami tego bloga jest użyteczna dla każdego marketera. Strona daje świeżą perspektywę i wgląd w świat digital marketingu.

Przeczytaj koniecznieMarketing Needs To Be About What’s New

 

Moz

Najlepsze źródło wiedzy nt. SEO czy inbound! Długie i wyczerpujące poradnikowe posty pełne soczystych hacków i trików.

Przeczytaj koniecznieHow to Research the Path to Customer Purchase

 

SocialMediaExplorer

Blog łączący informacji o marketingu i social media tworzony przez ekspertów w tych dziedzinach.

Przeczytaj koniecznie3 Trending Advancements in Marketing Automation

 

MarketingLand

Na MarketingLand można przeczytać ogólnie o marketingu. Jeśli zasubskrybujesz tego bloga, będziesz na bieżąco z nowinkami z branży dzięki artykułom publikowanym codziennie.

Przeczytaj koniecznie5 Ways To Put Your Email Call To Action To Work

 

MarketingProfs

Treści najwyższej jakościpokazujące marketing z przeróżnych perspektyw.

Przeczytaj koniecznieHot Trends in Marketing Automation You Need to Know

 

RazorSocial

Bogaty zbiór marketingowych poradników, najczęściej publikowane artykuły dotyczą reklam online, email marketingu i social media.

Przeczytaj koniecznieEmail Automation: The Essential Guide to Email Marketing Automation

 

Business2Community

Kolejny wielotematyczny blog z wieloma codziennymi update’ami i ciekawą kolekcją artykułów w temacie Marketing Automation.

Przeczytaj koniecznieThe Science Behind Marketing Automation Planning Success

 

Marketing Automation

Zaglądajcie też na naszego bloga :)

Przeczytaj koniecznie: Nowa szkoła marketingu z Marketing Automation

 

Co dodalibyście do tej listy? Czekamy na Wasze typy!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]