Jak co miesiąc, szykujemy dla Was branżowe podsumowanie najciekawszych postów o marketingu. Przeczytajcie, co mogło Was ominąć w marcu. Będzie o brudnych dzieciach, aplikacjach-zombie i talii węższej niż pionowy arkusz a4, a także o tym, czego możesz się nauczyć z kolorowych czasopism.
W komentarzach czekamy na Wasze polecenia!
10 Sposobów na Omnichannel Marketing. Pobierz darmowego ebooka
Po polsku
Agnieszka Bień o kolejnym niebezpiecznym trendzie w social media: mierzeniu swojej talii (zarówno przez kobiety, jak i przez mężczyzn) przy pomocy kartki a4. Zdjęcia z hasztagiem #a4waist dumnie prezentują talie węższe niż przyłożony pionowo do ciała arkusz. Aby zmieścić się w tym przedziale, należy mieć w pasie mniej niż 63 cm.
Czy portale społecznościowe powinny reagować na takie niepokojące trendy i czy mają realną moc, by im przeciwdziałać?
Kanibalizowanie słów kluczowych
Jeśli kilka postron Twojej strony rankuje na tę samą frazę, rywalizują ze sobą, co może obniżać pozycje ich obu na liście wyświetleń. Paweł Gontarek radzi, jak się z tym uporać.
The best of SXSW Interactive 2016
Adam Przeździęk poleca najlepsze wystąpienia. Wpis zawiera nagrania z poszczególnych prelekcji!
Artur Jabłoński o tym, że kiedy za dużo wiesz, może Ci być trudno dotrzeć do odbiorców z przekazem, a nierzadko duże doświadczenie w branży i oswojenie z jej żargonem stanowi balast, a nie atut. Warte przemyślenia!
Po angielsku
Jodi Harris o tym, co zrobić, kiedy nasz firmowy blog nie przynosi spodziewanych efektów. 55% marketerów b2b nie potrafi nawet zdefiniować, na czym miałby polegać sukces w marketingu treści.
Większość dzieci spędza mniej czasu na świeżym powietrzy niż więźniowie. Persil opiera na tym zaskakującym fakcie kampanię reklamową, zatytułowaną prowokacyjnie Dirt is Good.
Simon Penson może zmienić Wasze życie, a przynajmniej Wasz marketing treści. Świetny, długi i wyczerpujący post o tym, czemu o swoich treściach powinieneś myśleć jak wydawca, nie jak marketer. „Zainspiruj się kolorowymi magazynami!” po raz pierwszy brzmi jak sensowna porada.
Chad Koskie o tym, jak wykorzystać Marketing Automation w storytellingu.
[jeżeli temat Cię interesuje, to my również podejmowaliśmy go na blogu – w tym poście]
Marketo na swoim blogu pisze o Donaldzie Trumpie: powinni? Czy marketing powinien angażować się w politykę? Czy nie powinien bać się dużych emocji?
Cnoty i grzechy email marketingu
Czyli czemu możesz osiągać rezultaty odległe od zamierzeń.
Anatomia trendu P2P, czyli peer to peer. Dziś inaczej definiujemy swoją tożsamość, mamy inne podejście do pracy i kupowania, i uwielbiamy nieformalne, nowatorskie formuły. Raport zawiera przykłady marek, które wykorzystują zjawisko.
Nie sprzedajesz produktu – sprzedajesz doświadczenie. Zmiana perspektywy to jedyny sposób na uchronienie się przed momentem, kiedy w Twojej branży pojawi się kolejny Uber i zabierze Ci wszystkich klientów.
Jeśli przekonuje Was koncepcja Zerowego Momentu Prawdy (darmowego ebooka na ten temat możecie pobrać z naszej bliblioteczki), na blogu AdWords znajdziecie garść statystyk na temat mikro-momentów, które decydują o zaangażowaniu użytkowników na urządzeniach mobilnych.
Niektóre aplikacje najlepsze są martwe
Czy czas Twojej aplikacji się skończył? Czy nie masz apek-zombie, które nie maja już aktywnych użytkowników? Przeczytaj, co można z nimi zrobić.
Na naszym blogu
Wśród naszych postów największą popularnością cieszyły się:
Marnujesz czas w social media? 27 narzędzi i porad dla marketerów
Jak przeszkadzasz klientom w zakupach? 4 błędy, które rujnują sprzedaż
10 błędów przy wdrażaniu Marketing Automation: jak się ich ustrzec?