Marketing aplikacji mobilnych: 7 narzędzi, które musisz znać

Świetna aplikacja obroni się sama? Nieprawda! Pisaliśmy już o ogromnej rywalizacji na tym rynku. Nie daj się porwać fałszywemu entuzjazmowi, ale solidnie pracuj nad stworzeniem rewelacyjnej aplikacji, zwiększaniem zaangażowania, konwersji i zysku.

W tym celu przyda Ci się tych 7 narzędzi: pomogą pozycjonować i promować aplikację oraz budować więź z użytkownikami.

 

1.Podgląd: App.io

 

App.io służy do testowania apki, generując interaktywne podglądy Twojego dzieła. Innymi słowy, symuluje zachowanie aplikacji w przeglądarce. Wykorzystuje streaming.

Proste!

 

2. Interfejs: Mobile Patterns

 

Projektowanie interfejsu aplikacji wymaga połączenia smaku artystycznego i głębokiego zrozumienia funkcjonalności oraz specyfiki doświadczenia mobilnego, co bywa bardzo trudne do osiągnięcia. Jeśli na tym etapie jesteś w kropce, pomogą Ci strony zbierające i katalogujące interfejsy, którymi będziesz mógł się zainspirować. Polecamy Mobile Patterns (wygodny podział zebranych aplikacji na kategorie), ale zobacz też PttrnsLovely UI czy Mobile Mosaic.

 

3. Słowa kluczowe pod ASO: AppMind

 

Wpisujesz nazwę istniejącej aplikacji, a AppMind wyszukuje Ci jej słowa kluczowe. Proste narzędzie, jeśli chcesz zająć się App Store Optimization na własną rękę. Dzięki temu wyszukasz słowa kluczowe dla podobnych aplikacji i łatwiej określisz własne. To wygodniejsze niż ręczne przeszukiwanie.

 

4. Profesjonalne ASO: AppCodes

 

Jeśli jesteś gotów zainwestować więcej w profesjonalne pozycjonowanie Twojej aplikacji w appstorze, skorzystaj z usług firm doświadczonym na tym konkretnym polu, np. ekspertów z AppCodes, którzy zajmą się kompleksowo wszystkim: od słów kluczowych po monitoring konkurencji i mediów.

 

5. Pozycjonowanie – Monitoring konkurencji: Metrics Cat

 

Ekipa z Tallina zajmuje się analizą słów kluczy i recenzji Twojej konkurencji, dzięki czemu Metrics Cat pomoże Ci monitorować własną skuteczność.

 

6. PR: Appromoter

 

Misją platformy jest łączenie twórców aplikacji i mediów – dziennikarze i blogerzy mogą się stąd dowiedzieć o nowych aplikacjach i je przetestować. Z pewnością ich opinie pomogą szerzyć wieści o Twoim dziele!

 

Do tego celu oprócz Appromoter możesz wykorzystać Just Reach (znajdziesz tam dziennikarzy i blogerów, którzy zajmuja się interesującym Cię tematem) lub HARO (gdzie możesz się zgłosić jako ekspert w swojej dziedzinie, dzięki czemu reporter szukający informacji na „Twój” temat łatwiej Cię znajdzie).

 

7. Zaangażowanie: APPmanago

 

Spersonalizowana komunikacja, precyzyjnie dopasowane do zainteresowań i aktualnej sytuacji odbiorcy powiadomienia push oraz segmentacja odbiorców, a do tego pogłębiona analityka. Dla wszystkich, którzy chcą na poważnie zająć się automatyzacją mobile marketingu, proste i intuicyjne APPmanago stanowi rewelacyjne rozwiązanie.

 

A Ty?

Z jakich narzędzi korzystasz, by Twoja aplikacja była łatwiejsza do wyszukania i bardziej angażująca? Podawajcie Wasze typy – będziemy rozszerzać naszą listę!

 

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, pobierz naszego darmowego ebooka: Mobile Marketing Automation i przyszłość kanału mobile.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]