Świetna aplikacja obroni się sama? Nieprawda! Pisaliśmy już o ogromnej rywalizacji na tym rynku. Nie daj się porwać fałszywemu entuzjazmowi, ale solidnie pracuj nad stworzeniem rewelacyjnej aplikacji, zwiększaniem zaangażowania, konwersji i zysku.
W tym celu przyda Ci się tych 7 narzędzi: pomogą pozycjonować i promować aplikację oraz budować więź z użytkownikami.
1.Podgląd: App.io
App.io służy do testowania apki, generując interaktywne podglądy Twojego dzieła. Innymi słowy, symuluje zachowanie aplikacji w przeglądarce. Wykorzystuje streaming.
Proste!
2. Interfejs: Mobile Patterns
Projektowanie interfejsu aplikacji wymaga połączenia smaku artystycznego i głębokiego zrozumienia funkcjonalności oraz specyfiki doświadczenia mobilnego, co bywa bardzo trudne do osiągnięcia. Jeśli na tym etapie jesteś w kropce, pomogą Ci strony zbierające i katalogujące interfejsy, którymi będziesz mógł się zainspirować. Polecamy Mobile Patterns (wygodny podział zebranych aplikacji na kategorie), ale zobacz też Pttrns, Lovely UI czy Mobile Mosaic.
3. Słowa kluczowe pod ASO: AppMind
Wpisujesz nazwę istniejącej aplikacji, a AppMind wyszukuje Ci jej słowa kluczowe. Proste narzędzie, jeśli chcesz zająć się App Store Optimization na własną rękę. Dzięki temu wyszukasz słowa kluczowe dla podobnych aplikacji i łatwiej określisz własne. To wygodniejsze niż ręczne przeszukiwanie.
4. Profesjonalne ASO: AppCodes
Jeśli jesteś gotów zainwestować więcej w profesjonalne pozycjonowanie Twojej aplikacji w appstorze, skorzystaj z usług firm doświadczonym na tym konkretnym polu, np. ekspertów z AppCodes, którzy zajmą się kompleksowo wszystkim: od słów kluczowych po monitoring konkurencji i mediów.
5. Pozycjonowanie – Monitoring konkurencji: Metrics Cat
Ekipa z Tallina zajmuje się analizą słów kluczy i recenzji Twojej konkurencji, dzięki czemu Metrics Cat pomoże Ci monitorować własną skuteczność.
6. PR: Appromoter
Misją platformy jest łączenie twórców aplikacji i mediów – dziennikarze i blogerzy mogą się stąd dowiedzieć o nowych aplikacjach i je przetestować. Z pewnością ich opinie pomogą szerzyć wieści o Twoim dziele!
Do tego celu oprócz Appromoter możesz wykorzystać Just Reach (znajdziesz tam dziennikarzy i blogerów, którzy zajmuja się interesującym Cię tematem) lub HARO (gdzie możesz się zgłosić jako ekspert w swojej dziedzinie, dzięki czemu reporter szukający informacji na „Twój” temat łatwiej Cię znajdzie).
7. Zaangażowanie: APPmanago
Spersonalizowana komunikacja, precyzyjnie dopasowane do zainteresowań i aktualnej sytuacji odbiorcy powiadomienia push oraz segmentacja odbiorców, a do tego pogłębiona analityka. Dla wszystkich, którzy chcą na poważnie zająć się automatyzacją mobile marketingu, proste i intuicyjne APPmanago stanowi rewelacyjne rozwiązanie.
A Ty?
Z jakich narzędzi korzystasz, by Twoja aplikacja była łatwiejsza do wyszukania i bardziej angażująca? Podawajcie Wasze typy – będziemy rozszerzać naszą listę!
Jeśli chcesz wiedzieć więcej, pobierz naszego darmowego ebooka: Mobile Marketing Automation i przyszłość kanału mobile.