Horoskop Digital Marketera

Zamiast wróżyć z fusów poszukaj danych

Zamiast wróżyć z fusów poszukaj danych

Część marketerów nadal wróży z fusów, zamiast oprzeć się na empirycznej analizie danych z platformy marketing automation. My też postanowiliśmy trochę powróżyć i stworzyliśmy unikalny, jedyny w swoim rodzaju horoskop digital marketera. Sprawdź jaka przyszłość Cię czeka, i co mówi o tobie Twój marketingowy znak zodiaku! Nasz biurowy Wróż Janek nie gwarantuje co prawda żadnej dokładności, ale za to obiecuje dobrą zabawę! Miłego tygodnia!

 

 

Powiadomienie Push (16.01 – 15.02): Jesteś osobą wszechstronną, mającą wiele twarzy. Nie boisz się pytać innych o zdanie i bardzo często uzyskujesz odpowiedź. Potrafisz zachęcić ludzi by poszli tam gdzie chcesz i zrobili to, co im podpowiesz. W nadchodzącym tygodniu uważaj, żeby nie narzucać się znajomym, ponieważ mogą wykasować Twoje dane kontaktowe z listy.

 

 

 

Buyer Persona (16.02 – 15.03): Dla wielu jesteś ideałem. Marzą by poznać kogoś takiego jak Ty i iść z nim przez życie. Niektórzy nawet mają specjalne miejsce, gdzie trzymają Twój obraz. Reprezentujesz wszystko to, czego pragną idealni odbiorcy i stanowisz punkt odniesienia dla wielu działań Twoich znajomych. Porada na dziś: nie obrastaj w piórka – lepiej się przysłużysz ludziom jako symbol i wyobrażenie.

 

 

Aplikacja Mobilna (16.03 – 15.04): Prawdziwe “żywe srebro” z Ciebie. Jesteś wszędzie, działasz szybko, jesteś mobilny i pomocny. Twoje zdolności pośredniczenia pomiędzy znajomymi idą w parze z umiejętnością samodzielnego podejmowania zdecydowanych działań. Czasem jednak przytłacza Cię nadmiar informacji i niezdolność skatalogowania powierzanych Ci sekretów. Rozważ platformę mobile marketing automation, która zrobi to za Ciebie, wtedy odetchniesz pełną piersią i zajmiesz się tym co umiesz najlepiej.

 

 

Porzucony Koszyk (16.04 – 15.05): Byłaś kiedyś królową balu. Wszystko w Tobie było pożądane i wymarzone. Niestety, coś odwróciło uwagę adoratorów i chwilowo o Tobie zapomnieli. Nic straconego! Postaraj się odnowić kontakty: zerknij w notatki i wyślij do znajomych maile, w których przypomnisz to, co w Tobie polubili!

 

 

 

Kod QR (16.05 – 15.06): Jesteś mistrzem kamuflażu. Kochasz przebieranki i inscenizacje. Doskonale radzisz sobie w grach survivalowych i podchodach. Wykorzystaj tę zdolność w tym miesiącu. Zaproś kolegów i koleżanki na poszukiwanie skarbów. Przygotuj zestaw ukrytych wskazówek i przyjmij rolę mistrza gry. Wszyscy będą zachwyceni zdobytymi niespodziankami.

 

 

 

Treść Dynamiczna (16.06 – 15.07): Masz zadatki na świetnego psychologa. Obserwujesz swoich znajomych, ich zachowania i przyzwyczajenia i dzięki temu doskonale wiesz, czego im w danej chwili potrzeba. W odpowiednim momencie podsuwasz im właściwa wizytówkę, lub ulotkę z wycieczką, o której marzą od miesiąca. Tak trzymaj, a wszystko będzie Ci się udawało. Pamiętaj jednak, że potrzeby ludzi zmieniają się w czasie. Bądź zawsze na bieżąco i uzupełniaj swoje obserwacje nowymi faktami.

 

 

Startup (16.07 – 15.08): W Twoim życiu pojawiły się ostatnio pewne zawirowania – wszystkie zadania są do zrobienia na wczoraj, a fakt, że wszystkie spotkania przekładasz o godzinę lub dwie już nikogo nie dziwi. Jednak z niewiadomych przyczyn wszystko Ci się udaje, a ludzie pracujący z Tobą są zachwyceni tym “uporządkowanym” chaosem. Pomyśl nad zatrudnieniem asystenta, który pomoże Ci przebrnąć przez nadchodzące miesiące, a zakończysz rok ogromnym sukcesem.

 

 

Custom Audience (16.08 – 15.09): Lew salonowy to określenie, które doskonale Cię opisuje. Kwitniesz w towarzystwie, uwielbiasz organizować różnego rodzaju spotkania i zawsze potrafisz tak dobrać gości, żeby byli usatysfakcjonowani i niecierpliwie czekali na kolejną imprezę. Idealna para dla Ciebie – Big data i Buyer Persona.

 

 

 

Big Data (16.09 – 15.10): Twoją domeną są taktyka i strategia. Świetnie sobie radzisz z ogromnymi zbiorami danych, a z pomocą sztabu analityków i odpowiedniego oprogramowania potrafisz ekstrapolować bardzo dokładny obraz sytuacji i przewidzieć nadchodzące posunięcia współgraczy rynkowych. W nadchodzących dniach wszystko powinno iść po Twojej myśli, o ile utrzymasz Twój zbiór danych w porządku i pozbędziesz się informacji zaciemniających obraz sytuacji.

 

 

Web Beacon (16.10 – 15.11): Masz wiele imion i kochasz kontrolować świat dookoła. Najlepiej czujesz na drugim planie gdzie sprawdzasz czy ludzie (znajomi i nie) robią to co powinni. Masz niesamowicie rozwinięty zmysł obserwacji i jesteś osobą niezwykle skrupulatną. W nadchodzącym miesiącu otrzymasz propozycję pracy w esklepie!

 

 

 

Viral (16.11 – 15.12): Co prawda jesteś samotnikiem i indywidualistą, który sam dyktuje warunki współpracy, jednak gdy trafisz na odpowiednie towarzystwo, szał imprezowy zamienia się w prawdziwe Bachanalia! Jeżeli dowiesz się o czymś ważnym, bez wahania informujesz o tym otoczenie. Idealne zawody dla Ciebie to reporter lub wodzirej.

 

 

 

Landing Page (16.12 – 15.01): Z ogromnym ciepłem przyjmujesz wszystkich, którzy do Ciebie przychodzą. Jesteś dobrym duchem Swojej firmy. Jeżeli znudzi Cię praca office managera, rozważ otworzenie własnego pensjonatu!

 

 

 

Zmęczony zgadywankami? Wypróbuj CRM od SALESmanago  i pozwól działać nauce!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]