Horoskop Digital Marketera

Zamiast wróżyć z fusów poszukaj danych

Zamiast wróżyć z fusów poszukaj danych

Część marketerów nadal wróży z fusów, zamiast oprzeć się na empirycznej analizie danych z platformy marketing automation. My też postanowiliśmy trochę powróżyć i stworzyliśmy unikalny, jedyny w swoim rodzaju horoskop digital marketera. Sprawdź jaka przyszłość Cię czeka, i co mówi o tobie Twój marketingowy znak zodiaku! Nasz biurowy Wróż Janek nie gwarantuje co prawda żadnej dokładności, ale za to obiecuje dobrą zabawę! Miłego tygodnia!

 

 

Powiadomienie Push (16.01 – 15.02): Jesteś osobą wszechstronną, mającą wiele twarzy. Nie boisz się pytać innych o zdanie i bardzo często uzyskujesz odpowiedź. Potrafisz zachęcić ludzi by poszli tam gdzie chcesz i zrobili to, co im podpowiesz. W nadchodzącym tygodniu uważaj, żeby nie narzucać się znajomym, ponieważ mogą wykasować Twoje dane kontaktowe z listy.

 

 

 

Buyer Persona (16.02 – 15.03): Dla wielu jesteś ideałem. Marzą by poznać kogoś takiego jak Ty i iść z nim przez życie. Niektórzy nawet mają specjalne miejsce, gdzie trzymają Twój obraz. Reprezentujesz wszystko to, czego pragną idealni odbiorcy i stanowisz punkt odniesienia dla wielu działań Twoich znajomych. Porada na dziś: nie obrastaj w piórka – lepiej się przysłużysz ludziom jako symbol i wyobrażenie.

 

 

Aplikacja Mobilna (16.03 – 15.04): Prawdziwe “żywe srebro” z Ciebie. Jesteś wszędzie, działasz szybko, jesteś mobilny i pomocny. Twoje zdolności pośredniczenia pomiędzy znajomymi idą w parze z umiejętnością samodzielnego podejmowania zdecydowanych działań. Czasem jednak przytłacza Cię nadmiar informacji i niezdolność skatalogowania powierzanych Ci sekretów. Rozważ platformę mobile marketing automation, która zrobi to za Ciebie, wtedy odetchniesz pełną piersią i zajmiesz się tym co umiesz najlepiej.

 

 

Porzucony Koszyk (16.04 – 15.05): Byłaś kiedyś królową balu. Wszystko w Tobie było pożądane i wymarzone. Niestety, coś odwróciło uwagę adoratorów i chwilowo o Tobie zapomnieli. Nic straconego! Postaraj się odnowić kontakty: zerknij w notatki i wyślij do znajomych maile, w których przypomnisz to, co w Tobie polubili!

 

 

 

Kod QR (16.05 – 15.06): Jesteś mistrzem kamuflażu. Kochasz przebieranki i inscenizacje. Doskonale radzisz sobie w grach survivalowych i podchodach. Wykorzystaj tę zdolność w tym miesiącu. Zaproś kolegów i koleżanki na poszukiwanie skarbów. Przygotuj zestaw ukrytych wskazówek i przyjmij rolę mistrza gry. Wszyscy będą zachwyceni zdobytymi niespodziankami.

 

 

 

Treść Dynamiczna (16.06 – 15.07): Masz zadatki na świetnego psychologa. Obserwujesz swoich znajomych, ich zachowania i przyzwyczajenia i dzięki temu doskonale wiesz, czego im w danej chwili potrzeba. W odpowiednim momencie podsuwasz im właściwa wizytówkę, lub ulotkę z wycieczką, o której marzą od miesiąca. Tak trzymaj, a wszystko będzie Ci się udawało. Pamiętaj jednak, że potrzeby ludzi zmieniają się w czasie. Bądź zawsze na bieżąco i uzupełniaj swoje obserwacje nowymi faktami.

 

 

Startup (16.07 – 15.08): W Twoim życiu pojawiły się ostatnio pewne zawirowania – wszystkie zadania są do zrobienia na wczoraj, a fakt, że wszystkie spotkania przekładasz o godzinę lub dwie już nikogo nie dziwi. Jednak z niewiadomych przyczyn wszystko Ci się udaje, a ludzie pracujący z Tobą są zachwyceni tym “uporządkowanym” chaosem. Pomyśl nad zatrudnieniem asystenta, który pomoże Ci przebrnąć przez nadchodzące miesiące, a zakończysz rok ogromnym sukcesem.

 

 

Custom Audience (16.08 – 15.09): Lew salonowy to określenie, które doskonale Cię opisuje. Kwitniesz w towarzystwie, uwielbiasz organizować różnego rodzaju spotkania i zawsze potrafisz tak dobrać gości, żeby byli usatysfakcjonowani i niecierpliwie czekali na kolejną imprezę. Idealna para dla Ciebie – Big data i Buyer Persona.

 

 

 

Big Data (16.09 – 15.10): Twoją domeną są taktyka i strategia. Świetnie sobie radzisz z ogromnymi zbiorami danych, a z pomocą sztabu analityków i odpowiedniego oprogramowania potrafisz ekstrapolować bardzo dokładny obraz sytuacji i przewidzieć nadchodzące posunięcia współgraczy rynkowych. W nadchodzących dniach wszystko powinno iść po Twojej myśli, o ile utrzymasz Twój zbiór danych w porządku i pozbędziesz się informacji zaciemniających obraz sytuacji.

 

 

Web Beacon (16.10 – 15.11): Masz wiele imion i kochasz kontrolować świat dookoła. Najlepiej czujesz na drugim planie gdzie sprawdzasz czy ludzie (znajomi i nie) robią to co powinni. Masz niesamowicie rozwinięty zmysł obserwacji i jesteś osobą niezwykle skrupulatną. W nadchodzącym miesiącu otrzymasz propozycję pracy w esklepie!

 

 

 

Viral (16.11 – 15.12): Co prawda jesteś samotnikiem i indywidualistą, który sam dyktuje warunki współpracy, jednak gdy trafisz na odpowiednie towarzystwo, szał imprezowy zamienia się w prawdziwe Bachanalia! Jeżeli dowiesz się o czymś ważnym, bez wahania informujesz o tym otoczenie. Idealne zawody dla Ciebie to reporter lub wodzirej.

 

 

 

Landing Page (16.12 – 15.01): Z ogromnym ciepłem przyjmujesz wszystkich, którzy do Ciebie przychodzą. Jesteś dobrym duchem Swojej firmy. Jeżeli znudzi Cię praca office managera, rozważ otworzenie własnego pensjonatu!

 

 

 

Zmęczony zgadywankami? Wypróbuj CRM od SALESmanago  i pozwól działać nauce!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]