“Przebywanie w kościele nie uczyni z Ciebie katolika”. Złote myśli Woody’ego Allena, wyglądają jakby były stworzone specjalnie dla marketerów

Czy przebywanie w towarzystwie innych marketerów uczyni z Ciebie lepszego marketera? W ten sposób Woody Allen zdaje się mówić, że być może warto poważnie zastanowić się nad wyjazdem na kolejną konferencję branżową. Poznaj pozostałe myśli Woody’ego, które wyglądają, jakby były stworzone specjalnie dla świata marketingu, a których zastosowanie sprawi, że na 100% staniesz się lepszym marketerem.

 
Woody Allen
 

Woody Allen (1935-) to reżyser, który urodził się w rodzinie amerykańskich Żydów. Przez długi czas pracował jako komik i stand-uper, co prawdopodobnie miało wpływ na jego późniejszą karierę reżyserską. Połączenie czarnego humoru i absurdalnego żartu stało się jego znakiem rozpoznawczym, choć jego styl sprawił również, że zyskał sławę dosyć późno, bo omijał mainstreamowy ‘hollywoodzki’ styl kręcenia filmów.
Do najbardziej znanych filmów Allena należą „Annie Hall’, „Manhattan” czy – w nowszej już konwencji – „O północy w Paryżu”. Jako reżyser został doceniony i, mimo niedawnego szumu wokół jego osoby, spowodowanego ruchem ‘metoo’, nadal wielu aktorów chwali sobie współpracę z nim. Wielokrotnie występował w swoich filmach jako aktor, sam też jest autorem scenariuszy.
Oprócz kariery aktorsko-reżyserskiej jest najbardziej znany z niezliczonych powiedzonek czy uwag dotyczących świata, miłości czy relacji.
 

„Stanie w garażu nie zrobi z ciebie auta bardziej niż stanie w kościele robi z ciebie katolika”

Czy serio uważasz, że jeżdżąc na konferencje marketingowe i branżowe targi stajesz się lepszym marketerem? A może stajesz się ofiarą powtarzanych obiegowo opinii oraz standardowej wiedzy i punktów widzenia, które tak naprawdę powodują, że stoisz w miejscu? Może lepiej wybierz się na wykład z filozofii, zapisz się na kółko matematyczne lub zalicz jakiś ciekawy kurs. Np. kurs instruktora tańca brzucha, kurs ratowania małych zwierząt lub kurs wodzireja zabaw bezalkoholowych. Gwarantujemy, że rozwiną Cię bardziej niż marketingowe spędy, a Twoja kreatywność realnie wzrośnie.
 

„Potrafię sprawić, że ptaki lewitują. Na nikim nie robi to wrażenia.”

Marketerzy ulegają złudzeniu, że to, co robią jest niesamowite, ciekawe i nieoczywiste, a ich magiczne moce prowadzą do osiągania cudownie wyższych niż przeciętne wyników. Niestety w praktyce okazuje się, że natura rządzi się swoimi prawami i stosowanie nie wiadomo jakich technik i tak nie poprawi pewnych parametrów, które wynikają po prostu ogólnej mechaniki zjawisk. Przykładem niech będzie zasada pareto funkcjonująca choćby w znanym wszystkim w branży stwierdzeniu “80% of potential customers are not yet ready to buy.”
 

„Jeśli nie odnosisz porażki wciąż i wciąż, to znaczy, że nie robisz niczego ambitnego”

Polityka ciepłej wody w kranie to nie tylko przypadłość polityków. Większość z marketerów w obawie przed utratą pozycji, przed ośmieszeniem się, będzie bardzo niechętnie wychodziła poza standardowe ramy działań. Pytanie czy to jest droga do budowania prawdziwej przewagi konkurencyjnej. Czy chodzenie utartymi ścieżkami jest w stanie sprawić, że marketing zdobędzie nowe doświadczenie?
 

„Pewność siebie to coś, co masz zanim zrozumiesz dany problem”

Powierzchowne oceny pozornie dają pewność siebie. Jednak próba głębszego przeanalizowania dowolnego problemu zawsze prowadzi do zwiększonej niepewności. Tak dużej nieraz, że na koniec dnia wg innych eksperymentów, zamiast dokonywać ostatecznego wnioskowania, rzucenie kostką będzie statystycznie dostarczało podobnego prawdopodobieństwa dokonania właściwej oceny sytuacji.
 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]