W natłoku anonimowych wizyt na naszej stronie trudno jest odnaleźć cenne informacje. Jednak w tej iście Syzyfowej pracy przychodzi nam z pomocą nowe narzędzie w SALESmanago. Niedawno bowiem dodaliśmy filtr wizyt po całkowitym scoringu jakie dany odwiedzający uzyskał.
By w pełni docenić możliwości narzędzia, na ekranie startowym aplikacji przejdź na zakładkę „Anonimowe wizyty”:
Jak widać powyżej, ilość wizyt zidentyfikowanych nawet dla niewielkiej strony internetowej jest przytłaczająca. Ale udostępniliśmy, zaraz powyżej panelu wizyt mały suwak – „Minimalny scoring”.
Wystarczy przesunąć go co nieco w prawo, zwiększając filtr minimalnej oceny wizyty, by nasza lista wyglądała znacznie lepiej:
Od razu w oczy rzuca się zredukowanie liczby wizyt na liście. Ale co najważniejsze są to wizyty bardzo cenne, takie, gdzie dany lead spędził na naszej stronie dużo czasu i uzyskał znaczną ilość punktów. Dodatkowo, jeżeli jest to większa firma, mamy możliwość dotarcia do jej nazwy, nawet z zakładki wizyt anonimowych: