BioBabalscy to pierwsze w Polsce gospodarstwo ekologiczne prowadzone od 1986 roku. Na terenie gospodarstwa powstają ekologiczne mąki, makarony, płatki i otręby. Oferowane produkty sprzedawane są m.in. kanałem online w sklepie internetowym.
Wyzwania
Automatyzacja marketingu w sklepie internetowym BioBabalscy miała odpowiadać m.in. za wzrost współczynnika konwersji w kanale e-mail, ratowanie porzuconych koszyków, a także pozyskiwanie nowych klientów i poprawę współczynnika (Life Time Value)
Rozwiązania
- Lead generation
- Dynamiczny e-mail z ostatnio oglądanymi produktami
- Kampania win-back
- Dynamiczny e-mail zawierający produkty z porzuconego koszyka
- Kampanie Web Push
Efekty
- 15% uratowanych porzuconych koszyków
- 45% udziału przychodów z maili wysyłanych z reguł automatyzacji
- 350% wzrost bazy klientów po wdrożeniu formularza zapisu do newslettera
Dokładne informacje o zastosowanych rozwiązaniach oraz efektach wdrożenia SALESmanago poznasz w naszym Case Study
Case Study powstało dzięki współpracy z naszym partnerem Brand Active