WWF Polska – międzynarodowa organizacja pozarządowa postawiła na system SALESmanago Marketing Automation, stając się tym samym jednym z ponad 1000 klientów krakowskiej spółki Benhauer. System posłuży organizacji do wdrożenia kompleksowych procesów z zakresu automatyzacji działań, połączonych z jednoczesnym edukowaniem społeczeństwa, a także pozyskiwania kolejnych darczyńców.
System SALESmanago pomoże WWF Polska angażować nowych sympatyków, chcących wspierać działania fundacji na rzecz ochrony przyrody i zagrożonych gatunków zwierząt. Oprócz tego, zapewni monitorowanie zachowań osób pojawiających się na stronie internetowej WWF Polska. Natomiast uruchomienie tzw. Lead Nurturing, posłuży do edukowania już istniejących darczyńców i tych potencjalnych na tematy poświęcone działalności organizacji, bieżących problemów środowiska, czy zagrożonych gatunków zwierząt. Za pomocą systemu SALESmanago, WWF Polska będzie mogło na bieżąco informować darczyńców, wysyłając im automatycznie wiadomości e-mail z informacją o tym, na co konkretnie zostały spożytkowane ich wpłaty.
WWF jest jedną z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Organizacja powstał na początku lat sześćdziesiątych XX wieku z inicjatywy dyrektora generalnego UNESCO – Sir Julian’a Huxley’a. Działając od ponad 50 lat w ponad 150 krajach, WWF przyczynił się do ochrony wielu ginących gatunków zwierząt oraz cennych przyrodniczo miejsc. W Polsce WWF działa na rzecz ochrony rzek, lasów oraz zagrożonych gatunków, m.in. wilków, rysi, niedźwiedzi, a także żyjących w Morzu Bałtyckim fok i morświnów. Prowadzi także działania edukacyjne i promuje rozwiązania prawne, które mogą pomóc w degradacji środowiska naturalnego i powstrzymaniu zmian klimatu.