Platforma Marketing Automation umożliwia automatyzację działań marketingowych, dzięki monitorowaniu użytkowników i ich zachowań na stronie www. Na podstawie zebranych danych, tworzone są kompleksowe profile behawioralne umożliwiające segmentację kontaktów ze względu na dowolne zgromadzone na ich temat dane m.in. preferencje zakupowe czy zainteresowania. Materiały te następnie wykorzystywane są do generowania personalizowanych treści, jak np. e-maile one-to-one czy skutecznego adresowania kampanii marketingowych.
System pozwala usprawnić i zoptymalizować działania w wielu kanałach i obszarach takich jak:
e-mail marketing
personalizacja e-maili umożliwia dostarczanie dopasowanych treści, zwiększenie współczynników OR i CTR i eliminację wysyłki identycznych wiadomości do całej bazy kontaktów
- do klientów zwrócisz się po imieniu, do wiadomości zaciągniesz dowolny szczegół jak nazwa firmy, w której pracuje kontakt czy kupon rabatowy, a także dostarczysz rekomendacje produktowe z artykułami z porzuconego koszyka czy ostatnio oglądanymi
treści na stronie www z modułem testów A/B/X
dostosowanie wyświetlanych treści do potrzeb i preferencji poszczególnych użytkowników w postaci banerów, rekomendacji eCommerce, Landing Pages, Pop-upów, a także innych elementów witryny i tym samym zwiększenie atrakcyjności prezentowanych komunikatów z możliwością przeprowadzenia testów efektywności poszczególnych kreacji w czasie rzeczywistym
- każdemu z monitorowanych jak i anonimowych użytkowników wyświetlisz inną treść w oparciu o np. oglądane na stronie produkty, sprawdzisz skuteczność poszczególnych kreacji i automatycznie dostosujesz proporcje w jakich będą wyświetlane
machine learning&AI
technologia oparta na sztucznej inteligencji i uczeniu maszynowym analizująca dane na temat klientów, tworząca idealnie dobrane rekomendacje i zalecająca najlepszy kanał komunikacji z klientem
- przewidzisz wybory klientów, stworzysz rekomendacje nie tylko tych produktów, które kontakt już oglądał, ale również takich, o których jeszcze nawet nie myślał, a które przypadną mu do gustu i dostarczysz je w najodpowiedniejszym kanale komunikacji
reklamy w sieciach RTB
umożliwia wyświetlanie konkretnej osobie dopasowanego komunikatu na dowolnej stronie WWW
- dotrzesz z dopasowaną ofertą do osób, które opuściły stronę WWW, a które nie reagują na wiadomości e-mail
mobile marketing
moduł automatyzacji marketingu dedykowany aplikacjom mobilnym, identyfikujący i monitorujący zachowanie użytkowników aplikacji
- posegmentujesz bazę w oparciu o typy używanych przez kontakty aplikacji, dostarczysz spersonalizowane in-app messages i połączysz działania marketingowe w obszarze desktop i mobile tworząc pełny profil potencjalnego klienta
social media
moduł umożliwiający pozyskiwanie nowych kontaktów i monitorowanie zdarzeń społecznościowych na stronie www, a także postowanie w social mediach w czasie rzeczywistym i planowanie publikacji
- z łatwością obsłużysz Twoje Social Media, zaplanujesz publikacje postów, pozyskasz cenne informacje na temat kontaktów, a także skonwertujesz fanów na leady sprzedażowe
website marketing
moduł umożliwiający poszerzenie komunikacji z użyciem Live Chatu, Automatic Sales Chatu, powiadomień Web Push i Rich Web Push, a także tworzenia progresywnych formularzy kontaktowych, pop-upów, landing pages, personalizowanych banerów i przeprowadzania testów A/B/X
- nawiążesz bezpośredni kontakt z użytkownikami strony internetowej i prześlesz im inteligentne rekomendacje AI za pomocą Live Chatu, zaimplementujesz Automatic Sales Chat, który prowadzić będzie automatyczne rozmowy w komunikatorze Messenger oraz dotrzesz do jeszcze szerszego grona odbiorców, również tych anonimowych i niemonitorowanych dzięki powiadomieniom Web Push
CRM i widok klienta 360 stopni
umożliwia gromadzenie danych w tym behawioralnych i transakcyjnych, ich segmentację, a także zarządzanie przepływem kontaktów w kampaniach i lejkach sprzedażowych
- posegmentujesz bazę pod względem dowolnych danych np. zainteresowań, stworzysz lejki sprzedażowe, przeprowadzisz import i eksport, przyznasz scoring kontaktom, uzyskasz dostęp do analityk godzinowej i dziennej aktywności kontaktów i na jej podstawie przeprowadzisz mailing z automatycznym dopasowaniem czasu wysyłki
tracking offline i online
technologia umożliwiająca monitoring aktywności kontaktu w obrębie jednej strony www, zachowań na stronach w układzie T (Web Beacon) oraz rozszerzenie śledzenia zachowań potencjalnych i aktualnych klientów o interakcje ze świata rzeczywistego wykorzystująca geolokalizację urządzenia (iBeacon)
- dowiesz się na jakie elementy kontakt najechał kursorem, które z interaktywnych elementów jak powiększalne grafiki, przyciski, suwaki zostały przez niego kliknięte, a także zlokalizujesz osoby wewnątrz placówki czy sklepu oraz jego otoczenia, dowiesz się jakie produkty w sklepie stacjonarnym wzbudziły jego zainteresowanie i prześlesz kod rabatowy w postaci powiadomienia web push po odnotowaniu wizyty w sklepie i dostarczysz informacje o przecenach produktów, które klient oglądał w sklepie, a w efekcie nie dokonał ich zakupu
RFM Marketing Automation
moduł analizy i segmentacji klientów w oparciu o wartość zakupu, ich częstotliwość, a także czas od ostatnio dokonanej transakcji
- stworzysz Custom Audiences i precyzyjnie stargetujesz reklamy na Facebooku w zależności od aktywności zakupowej klientów, zaadresujesz osobny typ działań do klientów Premium i zaktywizujesz klientów wykazujących niską aktywność zakupową
analityki
dostęp do wnikliwej analizy danych w postaci m.in. analityk: Lead Generation, Lead Routing czy Analityki Kampanii
- prześledzisz efektywność pozyskiwania kontaktów oraz pracy działu sprzedaży, przebieg kampanii marketingowych i sprzedażowych i uzyskasz dostęp do szczegółowych analiz różnych czynników
Rozwiązania:
Lead Nurturing
96% odwiedzających Twoją stronę nie jest gotowych na zakup (Marketo). Lead Nurturing to cykl działań kształtujących, które przygotowują klienta do jego dokonania. Odpowiednio przygotowany program Lead Nurturing może zwiększyć współczynnik konwersji na pozyskiwanych leadach nawet o 50% przy jednoczesnym obniżeniu kosztu pozyskania Leada do 30% (Forrester Research). W ramach Lead Nurturingu wysyłać możemy automatyczne wiadomości powitalne, a także tworzyć programy cykliczne, tzw. Drip Programs polegające na tworzeniu predefiniowanych zestawów informacji wysyłanych w określonych odstępach czasu do poszczególnych grup klienckich.
Dzięki zastosowaniu Lead Nurturingu zadbasz o relacje nie tylko z aktualnymi klientami, ale również z tymi, którzy nie są jeszcze gotowi do zakupu, a także oszczędzisz czas działu sprzedaży, który w pierwszej kolejności zajmie się najlepszymi potencjalnymi klientami.
Scoring Klientów
Scoring to punkty, które przypisywane są za konkretne aktywności i czynności, takie jak:
- wizyty na stronie WWW
- otwarcia i kliknięcia e-maili
- interakcje na portalach społecznościowych
- dokonanie zakupu
a także wiele innych.
Stosując scoring klienta system automatycznie mierzy zaangażowanie poszczególnych kontaktów. Wykorzystując te informacje, zidentyfikujesz leady najbliższe zakupu i na nich skupisz działania lub też zaadresujesz kampanię do twoich lojalnych klientów.
Segmentacja
Każdy z Twoich klientów jest inny. Dobrze więc posegmentować bazę danych na grupy odbiorców o podobnej charakterystyce np. tych samych zainteresowaniach, aby skuteczniej dobierać działania do poszczególnych ich typów. Taka segmentacja odbywa się za pomocą tagów. Dzięki temu rozróżnisz kontakty, które m.in.:
- odwiedziły dany adres URL np. cennik – automatycznie przypisany tag po wizycie na stronie www, poinformuje Cię o zainteresowaniu klienta ofertą i wykazem cen, a to następnie umożliwi zaplanowanie rozmowy telefonicznej czy przesłanie e-maila zawierającego szczegółowe dane oraz zwrócenie uwagi działu sprzedaży na poszczególnych potencjalnych klientów
- dokonały pierwszego zakupu – tym kontaktom będziesz mógł przyznać kupon rabatowy lub wysłać mail “powitalny” z podziękowaniami za dokonanie pierwszej transakcji
- mieszkańców danego miasta/kraju – w ten sposób łatwiej dopasujesz dostarczane treści i jeszcze skuteczniej spersonalizujesz przekaz
Lead Generation
Dzięki różnym formom pozyskiwania kontaktów zwiększysz ilość generowanych leadów. Formularze pozwalające na pobranie pliku czy rejestracji na wydarzenia, pop-upy i sidebary, generatory landing pages oraz wiele innych umożliwią pozyskiwanie kontaktów w ramach wszystkich ich interakcji z udostępnianymi przez firmę treściami. Dodatkowo progresywność formularzy sprawi, że użytkownicy proszeni będą o podanie tylko tych danych, których nie ma w systemie. W ten sposób szanując ich czas, zwiększysz szansę pozyskania cennych informacji.
Dynamiczne maile one-to-one
To maile. które charakteryzują się odmienną, unikalną treścią, dla każdego z odbiorców. Automatycznie wysyłane po spełnieniu określonych warunków zawierać mogą m.in. produkty oglądane przez klienta podczas ostatniej wizyty, kupione bądź też pasujące do oglądanych lub kupionych.