Witamy październikowych klientów SALESmanago: Gatta, Oceanic, Łukasz Jemioł i inne znane marki!

Z wielką radością i satysfakcją prezentujemy listę firm, które dołączyły do grona zadowolonych klientów SALESmanago w październiku. Jesteśmy dumni z tego, że znajdują się wśród nich znane marki modowe, kosmetyczne, sklepy internetowe i firmy usługowe, ale także mniejsze biznesy z wielu innych branż. Świadczy to o tym, jak uniwersalna i elastyczna we wdrożeniu jest nasza platforma Marketing Automation.

 

 

Gatta

Polski producent bielizny, rajstop, a także odzieży damskiej, znany i ceniony przez konsumentki nie tylko w Polsce, ale i za granicą.

 

Herbarium Hotel

Hotel i SPA położony w Chomiąży Szlacheckiej, na terenie malowniczego parku, nad brzegiem Jeziora Chomiąskiego, zaledwie godzinę drogi od Poznania i Bydgoszczy

 

Oceanic

Jeden z liderów polskiego rynku kosmetycznego, od 1982 roku specjalizujący się w produkcji najwyższej jakości kosmetyków antyalergicznych AA.

 

Babymoose / Scandinavian Baby

Wyłączny dystrybutor produktów dziecięcych skandynawskich producentów: nosidełek, leżaczków, wózków spacerowych, krzesełek do karmienia, butelek, smoczków i wielu innych.

 

Łukasz Jemioł

Ekskluzywna odzież damska i męska od znanego polskiego projektanta Łukasza Jemioła, który od 2007 roku przygotowuje kolekcje sygnowane własnym nazwiskiem.

 

Victoria’s

Sklep internetowy specjalizujący się w sprzedaży biżuterii srebrnej, złotej oraz zdrowotnej magnetycznej. Produkty w ofercie charakteryzują się oryginalnością i niepowtarzalnością, a także jakością wykonania.

 

GOSHICO

Marka GOSHICO od 2008 roku podbija serca kobiet oryginalnymi dodatkami, takimi jak torebki, plecaki, torby na laptopa, kosmetyczki, wykonanymi z lekkich materiałów o nowoczesnym designie.

 

Organis

Marka oferująca naturalne suplementy diety oraz wysokiej jakości produkty ziołowe, pochodzące z ekologicznych upraw oraz roślin rosnących naturalnie w stanie dzikim.

 

KarteS-Moda

Od 2007 roku KarteS-Moda szyje sukienki w oparciu o własne projekty, na każdą okazję i dla każdej kobiety. Ich znakiem rozpoznawczym są oryginalne wzory, doskonałe tkaniny i szeroki wachlarz rozmiarów.

 

Europejskie Konsorcjum Finansowe

Firma z 17-letnim doświadczeniem, zapewniająca profesjonalną i wyspecjalizowaną obsługę w zakresie finansowania, posiadająca w ofercie szeroką gamę produktów finansowych.

 

Ega tools

Jedno z czołowych centrów dystrybucji narzędzi w Polsce, od 25 lat systematycznie rozwijające sieć odbiorców, oferujące produkty 7 marek własnych.

 

Protea AntiAging / e-fontanna.pl

Sklep internetowy będący wyłącznym polskim dystrybutorem wysokiej jakości kosmetyków mineralnych firmy Jane Iredale oraz kosmetyków do pielęgnacji skóry Environ.

 

Meringer

Firma dystrybuująca artykuły medyczne z zakresu ginekologii, oferująca także usługi szkoleniowe oraz doradcze w zakresie wyboru produktów medycznych.

 

Umownik

Narzędzie do zawierania umów online, w tym generowania ich treści, negocjowania warunków oraz potwierdzania bez konieczności składania podpisu – wszystko z poziomu przeglądarki lub aplikacji mobilnej.

 

EWM

Firma oferująca usługi organizacji imprez, wydarzeń, konferencji, integracji pracowniczych, a także obsługę logistyczną, techniczną, fotograficzną i multimedialną eventów.

 

Sportbase / beli.pl

Sklep z szerokim asortymentem najciekawszych i najlepszych produktów znanych producentów rajstop, działający na wielu rynkach europejskich, a także światowych (USA, Kanada, Australia, Rosja).

 

ZAGRANICA

Flickhockey HISZPANIA

Sklep dla entuzjastów hokeja na trawie, w którym odnajdą oni wszystko, co potrzebne do uprawiania swojego ulubionego sportu – zarówno profesjonalny sprzęt, jak i odzież sportową.

 

Ledakcia SŁOWACJA

Szeroki wybór oświetlenia ledowego w wielu konfiguracjach i specyfikacjach oraz w atrakcyjnych cenach – tutaj nawet najbardziej wymagający klient znajdzie coś dla siebie.

 

DXP Media HOLANDIA

Usługi fotograficzne, filmowe, montażowe zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. Potrzebujesz relacji zdjęciowej z wydarzenia firmowego lub filmu z uroczystości rodzinnej – zajrzyj tutaj.

 

Just4Keepers ANGLIA

Sklep internetowy, w którym każdy bramkarz – zawodowiec, amator czy pasjonat – może zaopatrzyć się w profesjonalny sprzęt. Organizacja udostępnia także treści edukacyjne i organizuje treningi oraz obozy szkoleniowe.

 

Avenir de la Culture FRANCJA

Organizacja pozarządowa, zrzeszająca wolontariuszy, działająca od 1986 roku, promująca wartości chrześcijańskie na terenie Francji.

 

BGH ARGENTYNA

Firma z ponad stuletnią historią, producent artykułów gospodarstwa domowego, elektroniki oraz urządzeń klimatyzacyjnych.

 

Nemuno žiedas LITWA

Kompleks torów wyścigowych, na których od 50 lat organizowane są wyścigi i treningi samochodowe, motocyklowe oraz rowerowe.

 

Bello & Possibile WŁOCHY

Sklep online, w którym znajdziesz torby i akcesoria najbardziej prestiżowych włoskich i międzynarodowych domów mody w wyjątkowych cenach – vintage, używane, a nawet nowe, prosto z magazynu.

 

Anton&Anton FINLANDIA

Sklep spożywczy oferujący świeże, smaczne jedzenie od zaufanych, lokalnych dostawców. Dokładna selekcja produktów gwarantuje zadowolenie konsumentów.

 

Somos Sinapsis HISZPANIA

Agencja specjalizująca się w marketingu internetowym (SEO, SEM, social media, content marketing), projektowaniu stron oraz sklepów internetowych.

 

Wszystkim firmom dziękujemy za zaufanie i liczymy na owocną współpracę!

 

Julia Paduszyńska
Content Manager

@jpaduszyńska

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]