Web Push: 7 trików last minute przed Cyber Monday

W Cyber Poniedziałku chodzi tylko o sprzedaż, sprzedaż i jeszcze trochę sprzedaży. Nie ma miejsca na lojalność ani na długoterminową edukację. To jednorazowy szał zakupowy, który możesz wykorzystać, by znacznie zwiększyć zarobki Twojego ecommerce. Prawdopodobnie już rozgrzałeś swoją machinę do automatyzacji marketingu, przygotowałeś swoją fortecę online na przyjęcie hord klientów, ustawiłeś „pułapki” i rozmieściłeś przynęty. Wiadomości email są gotowe do wysłania, a aplikacja mobilna jest szybka i gotowa do działania. Ale czy pomyślałeś o nieco mniej oczywistych powiadomieniach Web Push?

W ostatecznym przewodniku po powiadomieniach Web Push wspomnieliśmy już, że działają one zarówno dla identyfikowanych, jak i anonimowych użytkowników witryny. Jedynym warunkiem ich wyświetlenia jest to, że osoba musi wyrazić zgodę na ich otrzymywanie i zezwolić przeglądarce na wyświetlanie powiadomień.

Wskazówki #1- #3 będą działać idealnie dla obu rodzajów odwiedzających. Rozwiązania #4 – #7 wymagają użycia kombinacji powiadomienia i reguły automatyzacji i będą wyświetlane tylko dla zidentyfikowanych użytkowników.

 

 

  1. Pokaż najgorętsze oferty – wszystkie oferty w Cyber poniedziałek są świetne, ale niektóre z nich mogą przyciągnąć więcej uwagi niż pozostałe. Korzystaj z powiadomień Rich Web Push, aby wyświetlać zarówno atrakcyjną zniżkę, jak i obraz obiektu pożądania, aby więcej klientów trafiło na odpowiedni landing page.
  2. Poinformuj o rozpoczęciu wyprzedaży – Gotowy? Do biegu! Start! Trudno nie zauważyć, że nadchodzi Cyber Poniedziałek. Niemniej jednak lepiej jest zaprosić ludzi do siebie i upewnić się, że przyjdą! Proste „Zaczynamy o 10:00” rano, a następnie „Jedziemy z tym koksem” jak tylko odblokujesz specjalne oferty powinno wystarczyć.
  3. Przekieruj na landing page i rozwiń bazę danych – Wykorzystaj fakt, że Twój ecommerce będzie obsługiwał więcej nowych użytkowników niż zwykle. Pamiętaj, że zwykle kupują w innych sklepach internetowych. Zmień anonimowych użytkowników w kontakty w bazie danych. Wyślij im powiadomienie i przekieruj ruch na dedykowaną stronę docelową. Złóż ofertę, której nie można odmówić i wymień ją za adresy email. 
  4. Reaktywuj tych, którzy kupili coś u Ciebie w zeszłym roku – Ustaw prostą regułę, która wyśle powiadomienie Web Push z zaproszeniem do przyłączenia się do wyprzedaży do tych, którzy dokonali zakupu w twoim sklepie w zeszłym roku. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że znowu coś kupią.
  5. Ratuj porzucone koszyki – Używaj zarówno maili, jak i powiadomień Web Push, aby przypominać ludziom o przedmiotach pozostawionych w koszyku. Pamiętaj, że podobały im się na tyle, że chcieli je kupić!
  6. Wyślij kod rabatowy do najbardziej lojalnych klientów – Nagradzaj swoich najbardziej lojalnych klientów. Użyj panelu RFM, aby zsnaleźć ich wśród tłumu pozostałych i wysłać im coś ekstra – powiadomienie z kodem rabatowym niedostępnym dla innych.
  7. Ułatw nawigację w obrębie witryny w oparciu o odwiedzany adres URL – jeśli ktoś przeszukuje określoną kategorię produktów, wyślij go na stronę z najlepszymi ofertami dla produktów, które go interesują. 

 

Udanego Cyber Poniedziałku! Sell more and prosper ;)

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]