Stwórz w pełni responsywny i profesjonalny formularz kontaktowy w zaledwie kilka minut. Z nowym kreatorem Formularzy Ekspres to jeszcze łatwiejsze.


Kreator formularzy ekspres to nowa funkcjonalność SALESmanago. Kreator pozwala na stworzenie własnych formularzy kontaktowych, w pełni responsywnych i dopasowanych do przeglądania na komputerach, tabletach i smartfonach. Formularz pojawia się na stronie w formie ramki, którą można ustawić w dowolnym miejscu na stronie i w prosty sposób modyfikować jej wygląd i zawartość.

 

ZALETY KREATORA EKSPRES:

 

Łatwość obsługi i tworzenia formularzy oraz w pełni edytowalna treść i wygląd to główne cechy charakterystyczne nowego kreatora Formularzy Ekspres. Z jakich jeszcze powodów warto zacząć z niego korzystać?

 

– pełna responsywność; nie trzeba dostosowywać parametrów w kreatorze, ponieważ kod dostosuje się do wielkości strony i się zeskaluje

– wybór typu formularza najbardziej dostosowanego do potrzeb

– możliwość umieszczenia go w dowolnym miejscu na stronie

-oszczędność czasu; formularz można stworzyć dosłownie w kilka minut

– łatwość pozyskiwania nowych kontaktów i pozyskiwania dodatkowych danych

 

Żeby rozpocząć kreowanie nowego formularza przejdź do: Pozyskuj kontakty => Pozyskaj kontakty => Formularz.

 

Stwórz formularz w 5 prostych krokach:

 

1.Wybierz typ formularza.

2.Dostosuj ustawienia formularza.

3.Dostosuj stronę podziękowania po zapisie na formularz.

4.Dostosuj ustawienia wiadomości potwierdzającej zapis.

5.Ustawienia końcowe.

 

WYBÓR TYPU FORMULARZA

Do wyboru są 4 szablony formularza:

Formularz dla nowych klientów  formularz dedykowany specjalnie dla nowych klientów.

Formularz zapisu na newsletter formularz, który przeznaczony jest do subskrypcji.

Formularz pozyskania telefonu  formularz do pozyskania numeru telefonu klienta.

Kompleksowy  wielozadaniowy typ formularza.

 

 

USTAWIENIA FORMULARZA

Każdy z szablonów jest w pełni edytowalny. Możesz dowolnie zmienić tytuł (1), opis (2), dodawać i edytować pola formularza (3), zmieniać styl, kolor i treść przycisku (4), jak również wybrać tło lub ustawić dowolny obrazek jako tło (5).

 

 

STRONA PODZIĘKOWANIA

 

Kolejnym etapem w tworzeniu formularza jest strona podziękowania. Formularz ten jest krótką wiadomością, w której można podziękować za dane pozostawione przez użytkownika. Stwórz własną, niepowtarzalną wiadomość; dodaj obrazek, który wyświetli się w ramce z podziękowaniem (1), edytuj tekst wiadomości (2), dostosuj tło z dostępnych w kreatorze lub ustaw dowolny obrazek jako tło (3).

 

POTWIERDZENIE ZAPISU

 

Każdy użytkownik, który pozostawia swój adres email dostaje wiadomość potwierdzającą chęć subskrypcji. Dodaj dowolne obrazki wyświetlane w wiadomości (1), ustaw konto wysyłkowe(2), edytuj temat (3), treść (4) i przycisk potwierdzający (5). Stwórz powiadomienie po potwierdzeniu zapisu lub przekieruj na osobną stronę (6).

 

USTAWIENIA

Ostatnim etapem tworzenia formularza są ustawienia końcowe. Składają się na nie:

Nazwa formularza  jest to nazwa, pod którą znajdziesz swój formularz w systemie (1).

Tytuł strony  tekst, który wyświetli się na zakładce przeglądarki w przypadku gdy na stronie wyświetlać będzie się tylko formularz (2).

Dodaj tag po zapisie – nazwy tagów przypisywanym kontaktom, które dokonują zapisu na formularz (3).

Dodaj tag po potwierdzeniu zapisu  nazwy tagów, które zostaną przypisane kontaktom, które potwierdzą subskrypcję (4).

 

 

Po kliknięciu ZAKOŃCZ, formularz zostanie zapisany a następnie wyświetli się powiadomienie z wygenerowanym kodem, który należy wkleić na stronę, aby aktywować formularz.

 

I gotowe!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]