SALESmanago zintegrowane z ponad 300 innymi systemami poprzez Zapier. Poznaj nowe możliwości.

Teamwork and integration conceptIntegracja pozwala na wymianę danych pomiędzy SALESmanago i każdą inną aplikacją połączoną z Zapier. Wśród ponad 300 systemów znajdują się takie jak Mailchimp, Gotowebinar, Twitter, Gmail, Paypal czy Zoho CRM. Zapier to jedna z największych platform internetowych pozwalających w prosty sposób łączyć ze sobą różne aplikacje i automatyzować wymianę danych pomiędzy nimi.

Jak to działa?

Dostawcy oprogramowanie integrują swoje system bezpośrednio z platformą Zapier. Ona stanowi uniwersalny integrator, który przekazuje dane na określonych wcześniej zasadach pomiędzy różnymi systemami. Obecnie połączonych jest ponad 300 systemów co sprawia, że możliwości automatyzacji i wymiany danych stają się praktycznie nie ograniczone.

Od czego zacząć?

Oczywiście potrzebujemy konta w SALESmanago. Założyć je można bezpłatnie na testowy okres 30-dni TUTAJ. Następnie zakładamy konto na platformie Zapier i łączymy je z SALESmanago podając kilka podstawowych parametrów:

  • Nazwę konta (może być dowolna, służy on nam do identyfikacji kont na liście)
  • Api Key i Api secret (oba parametry znajdziemy w zakładce integracja w SALESmanago)
  • Identyfikator serwera (musi być zgodny z endpoint z ww. zakładki)

zapier_gmail

Po zatwierdzeniu SALESmanago automatycznie integruje się z Zapier i jest gotowe do wymiany danych.

Co dalej? Jak tworzyć połączenia?

Teraz łączymy pozostałe systemy i rozwiązania, z których korzystamy i możemy przejść do tworzenia połączeń pomiędzy nimi. Proces jest bardzo intuicyjny. Wybieramy dwie aplikacje i określamy jaki triger ma wywoływać jaką akcję:

zapier_force_sales

Po zapisaniu mamy gotowe połączenie a dane synchronizowane będą raz na 15 minut.

Kilka przykładowych połączeń

1. Kiedy nowy unikalny adres napisze do nas wiadomość na Gmail zostanie dodany do SALESmanago.

zapier_gmail22. Kiedy nowa osoba zarejestruje się na webinar w GTW zostanie automatycznie dodana do SALESmanago.

3. Kiedy kontakt zostanie dodany do SALESmanago, automatycznie trafi do zintegrowanego CRM.

zapier_sales_force4. Każdy nowy kontakt, który zapisze się do newslettera w Mailchimp trafi SALESmanago.

5. Informacja o dodaniu zamówienia i o jego opłaceniu w sklepie internetowy Shopify trafi automatycznie do SALESmanago w formie tagu przypisanego do odpowiedniego kontaktu.

6. Każdy nowy pozyskany lead przez Slideshare trafi do SALESmanago, które uruchomi odpowiednie procesy marketingowe.

zapier_slide

 

 

Dla każdego połączenia możemy dodać zaawansowane filtry, aby doprecyzować wykonywanie działań. Dobrą praktyką jest tagowanie kontaktów przekazywanych do SALESmanago. Dzięki temu są one automatycznie oznaczane w systemie, a Ty wykorzystując zdarzenie w SALESmanago „Kontakt został otagowany” możesz dalej automatyzować proces komunikacji i zarządzania kontaktem tworząc reguły automatyzacji. Przykładowa reguła poniżej:

reguła_zap

 

W razie wszelkich pytań zachęcamy do kontaktu z bok@salesmanago.pl

 

Masz pomysł na ciekawe wykorzystanie nowych możliwości? Podziel się nim z nami w komentarzach.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]