SALESmanago zintegrowane z Contact Form 7, jedną z najpopularniejszych wtyczek do WordPress

Contact Form 7 zajęła drugie miejsce w zestawieniu najpopularniejszych wtyczek 2012 do bardzo popularnego CMSa WordPress. Ta najczęściej wybierana wtyczka do tworzenia formularzy kontaktowych została zintegrowana z systemem SALESmanago Marketing Automation. Dzięki integracji każda osoba, która zapiszę się w formularzu automatycznie trafi do systemu SALESmanago i rozpocznie się monitorowanie jej zachowania na stronie WWW.

 

 

Contact Form 7 swoją popularność zawdzięcza kilku elementom. Praktycznie nie ograniczone możliwości stylowania formularzy, bardzo duża liczba dostępnych typów pól i relatywnie prosta obsługa. Połączenie tych trzech elementów sprawiło, że jest to najczęściej wybierana wtyczka tego typu na platformie WordPress. Proces integracji samej wtyczki z systemem SALESmanago Marketing Automation został opisany tutaj:

Integracja SALESmanago z Contact Form 7 – WordPress

Jak działa Contact Form w połączeniu z SALESmanago?

Formularz kontaktowy to jeden z ważniejszych elementów każdej firmowej strony WWW. Pozwala on na nawiązanie komunikacji pomiędzy użytkownikami WWW a firmą. Jest to też drugie najpopularniejsze źródło pozyskiwania nowych monitorowanych kontaktów. Pojęcie formularza kontaktowego powinniśmy rozumieć trochę szerzej niż wskazuje na to nazwa. Możemy przygotować formularz:

  • kontaktowy;
  • zapisu na newsletter;
  • rejestracji na landing page’u.

Niezależnie od wykorzystania po zintegrowaniu z SALESmanago, każda osoba, która wypełni formularz automatycznie zostanie dodana do bazy kontaktów w systemie lub jeśli już w niej istnieje jej karta kontaktu zostanie zaktualizowana. Integracja została tak opracowana, aby możliwe było sprawne zintegrowanie wielu formularzy i rozdzielne zarządzanie pozyskiwanymi w ten sposób kontaktami.

Aby całość poprawnie funkcjonowała bardzo ważne jest, żeby każdy formularz przypisywał indywidualny dla niego tag. W ten sposób pozyskiwany kontakt będzie dodawany do systemu z oznaczeniem źródła pozyskania (tag określający z jakiego to formularza). Pozwoli to też na dalszą automatyzację działań marketingowych i sprzedażowych. Otagowanie kontaktu jest jednym z dostępnych zdarzeń w regułach automatyzacji. Przypisanie tagu do kontaktu może automatycznie:

  • zapisać osobę na newsletter;
  • wysłać lub zaplanować wysyłkę wiadomości e-mail z określonym opóźnieniem;
  • przypisać scoring do karty kontaktu;
  • dodać do odpowiedniej kampanii sprzedażowej lub przesunąć kontakt pomiędzy etapami;
  • wysłać wiadomość sms z potwierdzeniem rejestracji;
  • włączyć kampanię w sieci reklamowej RTB;
  • powiadomić odpowiednią osobę o dokonaniu zapisu.

Tak naprawdę możliwości jest znacznie więcej. To tylko kilka z nich. Dodatkowo od momentu zapisu SALESmanago zacznie monitorować zachowanie konkretnej osoby, na podstawie tych informacji automatycznie budowany jest profil behawioralny kontaktu. Każde z rozpoznanych zachowań może uruchamiać automatyczne akcje marketingowe, buduje scoring kontaktu i zapisuje się na karcie kontaktu.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]