26 września 2022, Kraków: Po dziewięciocyfrowej inwestycji ze strony Silver Tree i Perwyn, SALESmanago wzmacnia swój zespół wykonawczy C-Level. Celem jest zwiększyć przychody z 20 do 100 milionów Euro w ciągu najbliższych czterech lat i objąć pozycję europejskiego lidera customer engagement.
Nowi członkowie C-Level to doświadczeni liderzy z organizacji B2B, eCommerce i SaaS. Nowe nominacje to VP of Sales, Auke Grondsma, Chief People Officer James Eastwood i Chief Marketing Officer Ian Macleod.
- VP of Sales – Auke Grondsma ma 15-letnie doświadczenie w kierowaniu sprzedażą. Wcześniej pełnił stanowisko Senior Vice President, był szefem sprzedaży na region EMEA w firmie Siteimprove, gdzie pracował przez 6 lat. Zajmował również stanowisko lidera sprzedaży w serwisie eBay.
- Chief Marketing Officer – Ian Macleod to B2B / B2C Marketing & Growth Leader z ponad 20-letnim doświadczeniem w start-upach, skalowanych i globalnych markach korporacyjnych w sektorach SaaS, eCommerce, travel tech, fintech, rozrywki i betting. Wcześniej był VP of Marketing w Linnworks i CMO w Triptease.
- Chief People Officer – James Eastwood ma 20 lat doświadczenia w transformacji HR i przywództwa w międzynarodowych firmach, w tym 6 lat jako People Operations Director w Capgemini. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora HR w AON i SVP People Services w Cable & Wireless. Wielokrotnie był uznawany przez HRO Today za Global HR Superstar.
„Jestem niezwykle zaszczycony, że mogę dołączyć do SALESmanago w tym doniosłym i ekscytującym momencie w rozwoju firmy. Najlepsza w swojej klasie platforma Customer Engagement, ma imponującą historię pomagania firmom eCommerce w prowadzeniu marketingu w sposób lean. Jestem dumny, że mogę dołożyć swój wysiłek do koła zamachowego wzrostu firmy i kontynuować globalną ekspansję naszej marki” – powiedział Ian Macleod.
„SALESmanago jest platformą wyjątkową pod względem zdolności do nieustannego dostarczania wartości w tych chwilach, kiedy robi to największą różnicę. Teraz musimy oferować naszym klientom i partnerom jeszcze więcej wartości jak również pogłębiać świadomość marki SALESmanago. SALESmanago ma ogromną szansę przyspieszyć procesy customer engagement, jestem więc podekscytowany i zaszczycony możliwością dołączenia do firmy w kolejnym etapie jej rozwoju” – powiedział Auke Grondsma.
„Cieszę się, że mogę być częścią historii sukcesu SALESmanago. Ponieważ staramy się zająć pozycję wiodącej na świecie platformy Customer Engagement dla eCommerce, będziemy nadal inwestować w naszych niesamowitych ludzi, staniemy się też miejscem pracy pierwszego wyboru dla dynamicznych i podobnie do nas myślących osób” – powiedział James Eastwood.
„Ten doświadczony zespół liderów na poziomie C-Level będzie kierował modelem i przekazem SALESmanago, aby wspierać marketerów w całej Europie i pomagać im w konsekwentnym przekraczaniu celów marketingowych w obliczu rosnącej inflacji i nadchodzącej recesji” – powiedział Greg Błazewicz, CEO SALESmanago. „Rynek eCommerce jest w trakcie nieprzewidywalnej podróży. W czasach, gdy przychody spadają, a klienci zmieniają nawyki, jeśli chodzi o lojalność wobec marki, organizacje pilnie potrzebują nowych metod i narzędzi, aby zrozumieć zachowania konsumentów, stworzyć odpowiedź na ich pragnienia w postaci spersonalizowanego doświadczenia, a następnie zmaksymalizować wzrost przychodów”.
„Dlatego promujemy nowy paradygmat efektywnych kosztowo rozwiązań martech, pomagając klientom prowadzić marketing zgodnie z filozofią lean. Na niepewnych rynkach, gdzie nawyki konsumentów stale się zmieniają, a organizacje dokonują przeglądu budżetów marketingowych, nasza platforma pomaga CMO zapewnić zespołom wykonawczym niezbędny zwrot z inwestycji, aby uniknąć typowych cięć recesyjnych”.
SALESmanago, obecnie jedna z najszybciej rozwijających się platform Customer Engagement dla eCommerce, zbudowała silną pozycję w Hiszpanii, Włoszech i Europie Środkowej. Firma wkracza obecnie na nowe rynki, w tym na Wielką Brytanię, DACH, kraje nordyckie i Beneluksu. W pierwszej połowie 2022 roku pozyskała renomowanego europejskiego gracza eCommerce Toys „R” Us, działającego w Hiszpanii i Portugalii, Pharm24, największą aptekę internetową w Grecji oraz Wycon, czołowego dostawcę kosmetyków we Włoszech.
O SALESmanago
SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria’s Secret.
SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o Dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu. Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl