Powstaje pierwsza w Polsce agencja wyspecjalizowana we wdrożeniach Marketing Automation. Benhauer opierając się o swoje doświadczenie zagwarantuje klientom wykorzystanie pełnego potencjału narzędzi do automatyzacji marketingu i sprzedaży.
Benhauer Marketing Automation Consulting rozpoczyna świadczenie zaawansowanych usług doradczych w obszarach związanych bezpośrednio z wykorzystaniem platform Marketing Automation. Klienci mogą liczyć na wsparcie w obszarze kreowania kampanii lead generation, lead routingu, projektowania lejków sprzedażowych i budowania systemów scoringu kontaktów wspierających dział sprzedaży w jego pracy. Agencja świadczy też outsourcing obsługi całości procesów automatyzacji w ramach platform SALESmanago i APPmanago. Klienci otrzymują szczegółową wiedzę o skuteczności poszczególnych działań, rekomendacje zmian i możliwość realizacji wdrożenia po stronie agencji.
– Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę z przewag jakie daje wykorzystanie Marketing Automation, jednak tylko część z nich posiada odpowiedni know-how by skutecznie realizować swoje cele biznesowe. Dostarczamy im wiedzę, którą zbieraliśmy przez kilka ostatnich lat i pomagamy zwiększyć konwersje i zoptymalizować komunikację z ich klientami – mówi Aleksander Skałka, dyrektor konsultingu w Benhauer.
Z usług Benhauer Marketing Automation Consulting korzystają już m.in. takie firmy jak Orange, Link4, Rzeczpospolita, Yves Rocher czy Ssang Yong. Każda z firm realizuje inne strategie budowane wraz ze specjalistami agencji.
Marketing Automation na świecie i w Polsce dynamicznie się rozwija, wypierając bardziej tradycyjne rozwiązania jak e-mail marketing. Szacuje się, że wartość rynku do 2019 roku przekroczy 5,5 miliarda USD. Z technologii Benhauer korzysta już ponad 3500 klientów w ponad 40 krajach. Właścicielem 40% udziałów firmy jest Rafał Brzoska, założyciel i prezes InPostu / Paczkomatów.
www.benhauer.com, www.salesmanago.com, www.appmanago.com
Więcej informacji: Aleksander Skałka aleksander.skalka@benhauer.com