SALESmanago, #3 w rankingu GetApp w kategorii najlepszych systemów Marketing Automation.
Shopware – jedna z czołowych niemieckich platform dla Ecommerce dedykowana B2B i B2C.
Połączenie tych dwu platform dało doskonałe narzędzie do generowania leadów, zarządzania nimi i zwiększania efektywności działań marketingowo-sprzedażowych. Platforma Shopware oferuje szerokie możliwości konfiguracji sklepu online oraz rozbudowy funkcjonalności o liczne wtyczki i integracje. Z kolei SALESmanago to najlepsza na świecie platforma marketing automation dedykowana w szczególności ecommerce, przystosowana do potrzeb marketingowych i sprzedażowych tego właśnie sektora. Integracja Shopware z SALESmanago umożliwia wymianę danych między platformami. Jest dostępna w trzech językach – angielskim, niemieckim i polskim.
Ważne: Wtyczka jest w kompatybilna z Shopware 5.2 i nowszymi; w przypadku starszych wersji część funkcji może nie działać zgodnie z opisem.
Zakres integracji:
- Monitorowanie strony sklepu na Shopware przy pomocy kodu monitorującego SALESmanago
- Obsługa formularzy subskrypcji newslettera
- tworzenie nowych kart kontaktu w SALESmanago,
- monitorowanie kontaktów zapisanych przez formularz zakupu i rejestracji
- sprawdzanie przy logowaniu czy kontakt ma ciastko śledzące. Jeżeli nie, system wysyła żądanie o dodanie ciastka. Jeśli kontakt nie ma karty w systemie – jest ona tworzona na podstawie danych z bazy Shopware.
- Synchronizacja rejestracji klientów i ich danych z kartami kontaktów (dane są przekazywane przy rejestracji, logowaniu i zakupie):
- imię i nazwisko,
- adres fizyczny,
- adres email,
- numer telefonu,
- data urodzin,
- nazwa firmy,
- status subskrypcji (opt-in/opt-out),
- synchronizacja w przypadku modyfikacji danych,
- możliwość ustawienia tagów, z jakimi kontakty mają być przesyłane do systemu,
- dodanie tagu SHOPWARE, oraz detalu z wersją platformy, do każdego kontaktu, który wypełni formularz,
- Przekazywanie zdarzeń zewnętrznych typu Zakup i Koszyk dla wszystkich kontaktów
- przekazywanie danych o dodanych i usuniętych przedmiotach dla zdarzeń typu Koszyk.
- możliwość definiowania tagów: po rejestracji, zakupie lub zapisie na newsletter.
Jak zintegrować Shopware z SALESmanago
- Pobierz wtyczkę.
- Zaloguj się na swoje konto Shopware.
- Otwórz zakładkę Configuration i wybierz z listy Plugin Manager.
- W Plugin Manager wybierz Installed:
- Kliknij Upload Plugin, wybierz plik wtyczki integrującej i potwierdź. Wtyczka zostanie wczytana do Shopware.
- Na liście integracji pojawi się wtyczka SALESmanago.
- Po prawej stronie znajdź przycisk instalacji (plus) i kliknij w niego. Poczekaj, aż wtyczka się zainstaluje. Po udanej instalacji otworzy się okno konfiguracji. Wypełnij pola właściwymi danymi.
- Kliknij Save. Od tego momentu SALESmanago i Shopware będą zintegrowane.
WSKAZÓWKA: Pierwsze 4 pola muszą być wypełnione – jeśli któreś z nich zostanie puste, przy próbie aktywacji wtyczki wystąpi błąd.
Specyfikację Shopware znajdziesz tutaj:
Życzymy miłej i przyjemnej pracy z naszymi narzędziami! W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu, niezwłocznie udzielimy odpowiedzi!