SALESmanago – rozwiązanie Marketing Automation dla Twojej firmy

Platforma SALESmanago Marketing Automation to lider wśród narzędzi do automatyzacji marketingu, zaawansowanego oprogramowania wspierającego działy zarówno marketingu, jak i sprzedaży. Rozwiązania oferowane przez SALESmanago pomagają firmom skutecznie rywalizować z konkurencją na wymagających rynkach i zwiększać przychody. Sprawdź, w czym tkwi siła SALESmanago i dlaczego warto wdrożyć to rozwiązanie w Twojej firmie.

SALESmanago

 

SALESmanago w liczbach

Przyjrzymy się liczbom, które świadczą o sukcesie SALESmanago i zaufaniu, jakim krakowską spółkę obdarzyli klienci z całego świata oraz inwestorzy: 10 000 klientów z ponad 40 krajów, 7 lat istnienia, 200 zatrudnionych pracowników, wycena sięgająca niemal 100 milionów euro. Do tego należy dodać 26 pozycję SALESmanago w rankingu Financial Times Fast 1000, czyli najwyższą wśród europejskich firm martech. Ponadto SALESmanago zbudowało sieć partnerów liczącą ponad 1000 agencji marketingowych, głównie w Europie, ale również w tak odległych krajach jak Meksyk, Arabia Saudyjska czy Indie. Jeśli chodzi o technologię, liczby są nie mniej imponujące: SALESmanago każdego dnia przetwarza ogromne ilości danych – każdego dnia wysyłanych jest średnio 11-13 milionów e-maili dziennie. System przechowuje dane ponad 500 milionów osób i monitoruje ich zachowanie na stronach internetowych klientów, tworząc profile behawioralne i transakcyjne konsumentów, wykorzystywane następnie w działaniach marketingowych i sprzedażowych.

 

Jak działa SALESmanago Marketing Automation?

SALESmanago

Platforma SALESmanago to narzędzie klasy Marketing Automation, którego głównymi funkcjonalnościami są monitorowanie zachowania użytkowników odwiedzających stronę internetową, która posiada wdrożony skrypt SALESmanago i wykorzystywanie zebranych informacji do automatyzacji działań marketingowych i sprzedażowych. Monitorowanie umożliwia tworzenie kompletnych profili klientów oraz ich segmentację w celu wysyłania spersonalizowanych ofert marketingowych w wielu kanałach (w tym e-mail marketing, live chat, social media, web push, itd.). SALESmanago jest także potężnym narzędziem analitycznym, które pozwala na optymalizację kampanii oraz zwiększanie konwersji.

 

Co można zautomatyzować dzięki SALESmanago?

Technologia Marketing Automation oferowana przez SALESmanago bazuje na takich rozwiązaniach, jak reguły automatyzacji czy Workflow, czyli zaawansowana automatyzacja rozbudowanych kampanii marketingowych. W ten sposób SALESmanago pozwala na zautomatyzowanie wielu procesów marketingowych, które wcześniej musiały być wykonywane manualnie oraz zwiększenie ich efektywności dzięki możliwości ciągłej optymalizacji. SALESmanago to kompleksowe rozwiązanie dla firm każdej wielkości i z każdej branży, które usprawnia takie procesy, jak na przykład pozyskiwanie leadów, sprzedaż w B2B i B2C, retencja klientów czy programy lojalnościowe. Jest to również idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych ze względu na takie funkcje jak ratowanie porzuconych koszyków, spersonalizowany remarketing oraz e-maile dynamiczne z rekomendacjami produktowymi dobranymi przez mechanizm Machine Learning&AI.

SALESmanago jest także nieocenionym narzędziem dla działów sprzedaży, ponieważ usprawnia i organizuje ich pracę oraz dostarcza cennych informacji na temat potencjalnych klientów.

 

SALESmanago a branża Marketing Automation

Co wyróżnia SALESmanago na tle rynku martech, zarówno polskiego, jak i europejskiego oraz światowego? Niewątpliwie łatwość wdrożenia – dzięki kompleksowej opiece naszych Project Managerów konfiguracja podstawowych funkcjonalności SALESmanago nie trwa dłużej niż 2 miesiące, a po tym czasie klienci mogą w każdej chwili liczyć na pomoc specjalisty Marketing Automation. Co więcej, SALESmanago dba o edukowanie swoich klientów, szerząc wiedzę na temat Marketing Automation, która wciąż nie jest powszechna nawet wśród marketerów. W tym celu SALESmanago organizuje liczne warsztaty, szkolenia online, a co najistotniejsze, oferuje rozbudowaną platformę e-learningową, na której każdy zainteresowany ma możliwość uzyskania całkowicie za darmo certyfikatu Specjalisty Marketing Automation, potwierdzającego zdobyte kompetencje i znajomość platformy SALESmanago. Nic dziwnego więc, że SALESmanago jest doceniane przez klientów oraz wyróżniane w wielu rankingach międzynarodowych.

Podsumowując, SALESmanago to kompleksowe narzędzie niezbędne do pełnego wykorzystania potencjału nowoczesnej sprzedaży i marketingu. Pozycja lidera branży gwarantuje, że wybór oprogramowania SALESmanago to dobry krok w rozwoju Twojej firmy.

 

Julia Paduszyńska
Content Manager

@jpaduszyńska

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]