SALESmanago – rozwiązanie Marketing Automation dla Twojej firmy

Platforma SALESmanago Marketing Automation to lider wśród narzędzi do automatyzacji marketingu, zaawansowanego oprogramowania wspierającego działy zarówno marketingu, jak i sprzedaży. Rozwiązania oferowane przez SALESmanago pomagają firmom skutecznie rywalizować z konkurencją na wymagających rynkach i zwiększać przychody. Sprawdź, w czym tkwi siła SALESmanago i dlaczego warto wdrożyć to rozwiązanie w Twojej firmie.

SALESmanago

 

SALESmanago w liczbach

Przyjrzymy się liczbom, które świadczą o sukcesie SALESmanago i zaufaniu, jakim krakowską spółkę obdarzyli klienci z całego świata oraz inwestorzy: 10 000 klientów z ponad 40 krajów, 7 lat istnienia, 200 zatrudnionych pracowników, wycena sięgająca niemal 100 milionów euro. Do tego należy dodać 26 pozycję SALESmanago w rankingu Financial Times Fast 1000, czyli najwyższą wśród europejskich firm martech. Ponadto SALESmanago zbudowało sieć partnerów liczącą ponad 1000 agencji marketingowych, głównie w Europie, ale również w tak odległych krajach jak Meksyk, Arabia Saudyjska czy Indie. Jeśli chodzi o technologię, liczby są nie mniej imponujące: SALESmanago każdego dnia przetwarza ogromne ilości danych – każdego dnia wysyłanych jest średnio 11-13 milionów e-maili dziennie. System przechowuje dane ponad 500 milionów osób i monitoruje ich zachowanie na stronach internetowych klientów, tworząc profile behawioralne i transakcyjne konsumentów, wykorzystywane następnie w działaniach marketingowych i sprzedażowych.

 

Jak działa SALESmanago Marketing Automation?

SALESmanago

Platforma SALESmanago to narzędzie klasy Marketing Automation, którego głównymi funkcjonalnościami są monitorowanie zachowania użytkowników odwiedzających stronę internetową, która posiada wdrożony skrypt SALESmanago i wykorzystywanie zebranych informacji do automatyzacji działań marketingowych i sprzedażowych. Monitorowanie umożliwia tworzenie kompletnych profili klientów oraz ich segmentację w celu wysyłania spersonalizowanych ofert marketingowych w wielu kanałach (w tym e-mail marketing, live chat, social media, web push, itd.). SALESmanago jest także potężnym narzędziem analitycznym, które pozwala na optymalizację kampanii oraz zwiększanie konwersji.

 

Co można zautomatyzować dzięki SALESmanago?

Technologia Marketing Automation oferowana przez SALESmanago bazuje na takich rozwiązaniach, jak reguły automatyzacji czy Workflow, czyli zaawansowana automatyzacja rozbudowanych kampanii marketingowych. W ten sposób SALESmanago pozwala na zautomatyzowanie wielu procesów marketingowych, które wcześniej musiały być wykonywane manualnie oraz zwiększenie ich efektywności dzięki możliwości ciągłej optymalizacji. SALESmanago to kompleksowe rozwiązanie dla firm każdej wielkości i z każdej branży, które usprawnia takie procesy, jak na przykład pozyskiwanie leadów, sprzedaż w B2B i B2C, retencja klientów czy programy lojalnościowe. Jest to również idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych ze względu na takie funkcje jak ratowanie porzuconych koszyków, spersonalizowany remarketing oraz e-maile dynamiczne z rekomendacjami produktowymi dobranymi przez mechanizm Machine Learning&AI.

SALESmanago jest także nieocenionym narzędziem dla działów sprzedaży, ponieważ usprawnia i organizuje ich pracę oraz dostarcza cennych informacji na temat potencjalnych klientów.

 

SALESmanago a branża Marketing Automation

Co wyróżnia SALESmanago na tle rynku martech, zarówno polskiego, jak i europejskiego oraz światowego? Niewątpliwie łatwość wdrożenia – dzięki kompleksowej opiece naszych Project Managerów konfiguracja podstawowych funkcjonalności SALESmanago nie trwa dłużej niż 2 miesiące, a po tym czasie klienci mogą w każdej chwili liczyć na pomoc specjalisty Marketing Automation. Co więcej, SALESmanago dba o edukowanie swoich klientów, szerząc wiedzę na temat Marketing Automation, która wciąż nie jest powszechna nawet wśród marketerów. W tym celu SALESmanago organizuje liczne warsztaty, szkolenia online, a co najistotniejsze, oferuje rozbudowaną platformę e-learningową, na której każdy zainteresowany ma możliwość uzyskania całkowicie za darmo certyfikatu Specjalisty Marketing Automation, potwierdzającego zdobyte kompetencje i znajomość platformy SALESmanago. Nic dziwnego więc, że SALESmanago jest doceniane przez klientów oraz wyróżniane w wielu rankingach międzynarodowych.

Podsumowując, SALESmanago to kompleksowe narzędzie niezbędne do pełnego wykorzystania potencjału nowoczesnej sprzedaży i marketingu. Pozycja lidera branży gwarantuje, że wybór oprogramowania SALESmanago to dobry krok w rozwoju Twojej firmy.

 

Julia Paduszyńska
Content Manager

@jpaduszyńska

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]