SALESmanago LIGHT – sposób na większą sprzedaż w małej firmie B2B

Właściciele małych firm sprzedających swoje usługi i produkty do innych firm stoją przed poważnymi wyzwaniami sprzedażowymi. Ciężko myśleć o utrzymaniu firmy zatrudniającej między 5-20 osób generując przychód tylko z pierwszych klientów, których często pozyskało się dzięki prywatnym relacjom na początku działalności. Trzeba zacząć działać na szerokim rynku i poszukiwać innych klientów.

Wypróbuj SALESmanago LIGHT bezpłatnie przez 14 dni. REJESTRACJA >

 

Wyzwania dla działu sprzedaży w małej firmie

Zwykle 2-3 osobowy dział sprzedaży wystarcza do prowadzenia aktywnej sprzedaży. Natomiast w takim dziale krytyczne staje się efektywne dotarcie do właściwych klientów i szybka weryfikacja szans sprzedażowych, tak aby maksymalnie skrócić cykl sprzedażowy a tym samym obniżyć koszty sprzedaży. Pytanie jest takie, czy taki dział sprzedaży jest w stanie osiągnąć powyższe cele korzystając z tradycyjnych narzędzi sprzedażowych i raportujących sprzedaż takich jak EXCEL, Google Docs czy ewentualnie prosty CRM z modułem zarządzania kontaktami.

Sama ewidencja sprzedaży nie wystarcza

Stworzyliśmy SALESmanago LIGHT ponieważ jesteśmy przekonani, że dla dynamicznie działającego działu sprzedaży zwykłe narzędzia ewidencyjne są dalece niewystarczające i nie dostarczają żadnej wartości dodanej poza tym, że gromadzi się tam zapisaną ręcznie informację, której dostarczanie zajmuje zwykle sporo czasu i dla przeciętnego handlowca stanowi zmorę dnia codziennego od momentu dodania kontaktu do CRM po zapisywanie informacji o kontaktach z klientem i wysłanych e-mailach

SALESmanago LIGHT udostępnia unikalną i praktyczną wiedzę sprzedażowa

Dzięki SALESmanago LIGHT dział sprzedaży zaczyna pracować inaczej niż dotychczas. Jest to w większości związane z unikalnymi funkcjonalnościami związanymi z integracją skrzynek pocztowych handlowców a przede wszystkim z monitoringiem kontaktów i klientów na stronie www.

1. Każdy kontakt do którego wysyłana jest korespondencja sprzedażowa, biznesowa, handlowa automatycznie trafia do bazy kontaktów w systemie SALESmanago – nie musimy dodawać kontaktów ręcznie – a właściciel firmy automatycznie gromadzi bazę kontaktową i monitoruje ilość wysyłanych do klientów ofert i e-maili.

2. Każdy kontakt, do którego wysyłany jest e-mail zaczyna być monitorowany czy wchodzi na stronę www, czy otwiera e-maile czy klika w linki i naszą ofertę – dzięki temu dział sprzedaży dzwoni w pierwszym rzędzie do tych klientów którzy są zainteresowani. Dzwoni wtedy kiedy pojawia się jakaś potrzeba zakupowa po stronie klienta a nie wtedy kiedy dział sprzedaży postanowi sprzedać.

3. Dział sprzedaży dostaje klientów posegregowanych w hierarchii od najlepszych do najgorszych szans sprzedażowych – to możliwe dzięki scoringowi klientów tworzonemu przez SALESmanago LIGHT który wynika z tego jak klient reaguje na nasze e-maile, oferty i przesyłane linki do naszej strony www.

4. Prowadzisz cold calling i telemarketing? od teraz możesz dzwonić do tych firm, które wskazuje Ci SALESmanago jaki firmy, które weszły na Twoją stronę www i interesowały się Twoimi produktami i usługami. Po co marnować czas dzwoniąc po ogólnych bazach kontaktowych gdy można od razu dzwonić do konkretne zainteresowanej firmy.

5. Monitorujesz sprzedaż w dowolnej ilości cykli sprzedażowych, które tworzysz w prosty sposób, a Twoi sprzedawcy ustawiają je w odpowiednich etapach cyklów sprzedażowych.

 

Wypróbuj SALESmanago LIGHT bezpłatnie przez 14 dni. REJESTRACJA >

 

Zrzuty ekranu z systemu:

Karta kontaktu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wizyty kontaktu na naszej stronie www

 

 

 

 

 

 

 

 

Historia wysłanych do kontaktu emaili sprzedażowych i newsletterów

 

 

 

 

 

 
Autor:
Grzegorz Błażewicz – CEO i założyciel Benhauer

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]