SALESmanago i Survicate zintegrowane

Zastosowanie Marketing Automation umożliwia lepsze poznanie potencjalnych klientów i dostosowanie komunikacji do ich profilu, potrzeb i etapu decyzji zakupowej. Ale oprócz danych osobowych, historii interakcji i danych transakcyjnych, warto zasilać ekosystem marketingowy informacjami, które użytkownicy mogą zostawić dobrowolnie. Taką wartość niesie nowa integracja SALESmanago z aplikacją Survicate. https://panel.survicate.com/#/signup

 

Survicate pomaga zwiększać konwersję i sprzedaż na stronach firm e-Commerce i B2B. Pozwala na stronie wyświetlać inteligentne, nieinwazyjne widgety ankietowe w kluczowych momentach procesu sprzedaży. Pozwala precyzyjnie określić kogo, gdzie i w jakim momencie zaangażować, aby zwiększać wskaźniki konwersji, sprzedaż oraz wiedzę o potrzebach potencjalnych klientów.

Możliwe jest zbieranie danych kontaktowych od potencjalnych klientów bezpośrednio z widgetu, a także proponowanie konkretnych akcji przekładających się na zwiększenie konwersji.

Widgety działają kontekstowo, są nieinwazyjne, można je dopasować do wyglądu strony, dzięki czemu nawet ponad 30% osób można zaangażować, nie psując „user experience”. Aplikacja działa na urządzeniach przenośnych – możliwe jest więc badanie i pozyskiwanie kontaktów przeglądających ankietę z telefonów. Dodatek w postaci stałego widgeta bocznego pozwala raportować błędy i sugestie na stronie bezpośrednio do webmastera.

Nowa integracja pozwala na:

  • Zwiększenie ilości pozyskanych kontaktów do bazy SALESmanago;
  • Uzupełnienie danych podstawowych podczas kolejnych wizyt za pomocą targetowanego formularza Survicate;
  • Dodanie danych deklaratywnych z ankiet do kontaktów SALESmanagow formie tagów. Oznacza to, że dane mogą być w łatwy sposób wykorzystywane do reguł automatyzacji, oraz segmentowania kontaktów (personalizacja) – Survicate nie tylko poszerza wiedzę, ale i faktyczne możliwości działania.
  • Lepsze poznanie anonimowych użytkowników – Survicate nie wymaga podawania adresu e-mail – a w momencie rozpoznania przez SALESmanago, wszystkie zebrane informacje w Survicate zostają przekazane na kartę kontaktu – nawet, jeśli minęło wiele miesięcy, zanim użytkownik zdecydował się podać swój e-mail.
  • Bardziej precyzyjne targetowanie widgetów – dane z SALESmanago są wykorzystywane do tworzenia precyzyjnych segmentów użytkowników, które można angażować na stronie.

W praktyce, integracja SALESmanago i Survicate pozwala na poznanie potrzeb potencjalnych klientów, jeszcze dokładniejsze budowanie profilu behawioralnego, zwiększenie skuteczności kampanii mailowych i skuteczne zaangażowanie osób na stronie, celem zwiększenia konwersji. W ankietach osoby są skłonne podawać więcej, i bardziej szczegółowe informacje, niż w formularzu – dlatego jest to świetny sposób na uzupełnienie profili użytkowników.

Przykładowe zastosowanie:

  • Uruchomienie widgeta na stronie docelowej kampanii, w momencie gdy użytkownik nie skorzystał z oferty i chce opuścić stronę. Poznanie powodu utraconej sprzedaży pozwala zmodyfikować kolejną kampanię dla danego segmentu.
  • Uruchomienie ankiety na stronie z podziękowaniem za zakup – zebranie informacji do stworzenia dopasowanej oferty w kolejnych kampaniach.
  • Segmentacja całego ruchu przychodzącego na główne z punktu widzenia biznesu grupy – na przykład ze względu na dział w firmie, sytuację rodzinną czy czynniki zakupowe – wykorzystanie danych już w pierwszej wiadomości email po rejestracji czy zakupie.
  • Dopasowanie komunikacji do etapu i roli w procesie zakupowym – zamiast wróżyć ze sposobu poruszania się po stronie,  można po prostu zapytać i natychmiast zareagować.
  • Poznanie pozycji względem konkurencji i wysłanie dedykowanej wiadomości – na przykład porównanie z konkretną marką, wypadające na naszą korzyść.
  • Uruchomienie kampanii RTB dopasowanej do udzielonych odpowiedzi.

Integracja uruchamiana jest poprzez wpisanie danych API SALESmanago w ustawieniach domeny w Survicate, w zakładce z rozszerzeniami aplikacji (Addons). Potrzebne informacje znajdziemy w SALESmanago – Ustawienia – Integracje. Szczegółowa instrukcja jest TUTAJ.

Survicate to polska aplikacja z  lokalnym wsparciem, a twórcy są otwarci na nowe pomysły i potrzeby Klientów, oraz deklarują pomoc przy uruchomieniu i maksymalnym wykorzystaniu możliwości rozwiązania.

Klienci SALESmanago którzy zapiszą się na okres próbny do końca października, i zdecydują się na przedłużenie współpracy, otrzymają stałą zniżkę 30%.

Wszystkich zainteresowanych działaniem integracji prosimy o kontakt: info@salesmanago.pl

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]