SALESmanago i APPmanago gotowe na mobilną rewolucję w automatyzacji marketingu

Firma Benhauer, producent systemu SALESmanago Marketing Automation, wprowadziła na rynek nowy produkt, system APPmanago, system klasy mobile marketing automation. Dzięki integracji obu platform, stworzony został unikalny zestaw rozwiązań do automatyzacji marketingu łączący automatyzację opartą o stronę www i tradycyjne kanały marketingowe z pełnym zakresem możliwości personalizowanej komunikacji w obrębie aplikacji mobilnej i urządzenia mobilnego indywidualnego klienta. 

APPmanago, które zostało uruchomione w zeszłym tygodniu, umożliwia analizę zachowania użytkownika w obrębie aplikacji mobilnej oraz analizę aplikacji zainstalowanych w telefonie. Na bazie tych danych prowadzona jest dynamiczna segmentacja użytkowników, a system na bazie skonfigurowanych reguł wysyła na telefon personalizowane wiadomości push, bannery, strony docelowe, jak również wiadomości w aplikacji, SMSy i e-maile.grafika_top_appmanago2

„Chcieliśmy stworzyć narzędzie które pomoże marketerom wyjść poza działania zmierzające do zainstalowania aplikacji i umożliwi im głębsze angażowanie użytkowników aplikacji mobilnych. Dzięki integracji systemu automatyzacji marketingu tradycyjnego z platformą APPmanago Mobile Marketing Automation jesteśmy jedną z nielicznych platform do automatyzacji marketingu na świecie w pełni gotową do mobilnej rewolucji” – mówi Grzegorz Błażewicz, prezes i założyciel Benhauer, twórcy systemów SALESmanago i APPmanago.

Dzięki integracji tych dwóch systemów, marketer otrzymuje dostęp do niepowtarzalnego profilu klienta, budowanego w oparciu o zachowanie na stronie internetowej, dane transakcyjne, zachowanie w aplikacjach mobilnych i wykorzystanie smartfonów, co następnie może być użyte do automatycznego przesyłania spersonalizowanych treści i ofert za pośrednictwem wszystkich kanałów marketingowych.

„Obserwujemy ogromne zmiany w sposobie w jaki klienci kupują produkty i usługi. Jeśli 10 lat temu podobna zmiana zachowań konsumentów była związana z rosnącą penetracją internetu, dzisiaj mamy do czynienia z kolejną zmianą w modelu zakupowym klienta, która związana jest z gigantycznym wzrostem wykorzystania urządzeń mobilnych i aplikacji. Dziś zakupy przez telefon w przypadku niektórych przedsiębiorstw stanowią 20%, przy jednoczesnych 80% dokonywanych za pomocą tradycyjnego Internetu. Przypuszczam, że w ciągu 3 lat proporcje się odwrócą, dlatego dostawcy usług marketing automation muszą być gotowi na te zmiany” – mówi Grzegorz Błażewicz.

SALESmanago, oferuje specjalistyczny zestaw narzędzi do automatyzacji sprzedaży w czasie rzeczywistym B2C oraz e-commerce. Z produktu korzystają znane na całym świecie marki takie jak: Timberland, WWF, Yves Rocher i Harvard Business Review, a także duże firmy e-commerce, firmy telekomunikacyjne i banki w Europie Środkowej. SALESmanago posiada filie w Nowym Jorku i Londynie oraz szereg biur sprzedaży, m.in. w Hiszpanii, Niemczech, Portugalii, Indiach, Czechach, Słowenii i Ekwadorze. Datanyze plasuje SALESmanago wśród TOP6 światowych produktów marketing automation, a VentureBeat w swoim rankingu nazwał SALESmanago liderem automatyzacji marketingu dla B2C w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.

Benhauer został założony w Krakowie w 2011 roku. Firma zwiększała swój przychód o ponad 100% w każdym z ostatnich trzech kolejnych lat. W 2014 za $ 1.7M USD firma sprzedała część udziałów Rafałowi Brzosce, założycielowi i prezesowi InPost / Paczkomaty. W 2016 Benhauer planuje kolejną rundę finansowania pochodzącą od firm ze Stanów Zjednoczonych.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]