SALESmanago i APPmanago gotowe na mobilną rewolucję w automatyzacji marketingu

Firma Benhauer, producent systemu SALESmanago Marketing Automation, wprowadziła na rynek nowy produkt, system APPmanago, system klasy mobile marketing automation. Dzięki integracji obu platform, stworzony został unikalny zestaw rozwiązań do automatyzacji marketingu łączący automatyzację opartą o stronę www i tradycyjne kanały marketingowe z pełnym zakresem możliwości personalizowanej komunikacji w obrębie aplikacji mobilnej i urządzenia mobilnego indywidualnego klienta. 

APPmanago, które zostało uruchomione w zeszłym tygodniu, umożliwia analizę zachowania użytkownika w obrębie aplikacji mobilnej oraz analizę aplikacji zainstalowanych w telefonie. Na bazie tych danych prowadzona jest dynamiczna segmentacja użytkowników, a system na bazie skonfigurowanych reguł wysyła na telefon personalizowane wiadomości push, bannery, strony docelowe, jak również wiadomości w aplikacji, SMSy i e-maile.grafika_top_appmanago2

„Chcieliśmy stworzyć narzędzie które pomoże marketerom wyjść poza działania zmierzające do zainstalowania aplikacji i umożliwi im głębsze angażowanie użytkowników aplikacji mobilnych. Dzięki integracji systemu automatyzacji marketingu tradycyjnego z platformą APPmanago Mobile Marketing Automation jesteśmy jedną z nielicznych platform do automatyzacji marketingu na świecie w pełni gotową do mobilnej rewolucji” – mówi Grzegorz Błażewicz, prezes i założyciel Benhauer, twórcy systemów SALESmanago i APPmanago.

Dzięki integracji tych dwóch systemów, marketer otrzymuje dostęp do niepowtarzalnego profilu klienta, budowanego w oparciu o zachowanie na stronie internetowej, dane transakcyjne, zachowanie w aplikacjach mobilnych i wykorzystanie smartfonów, co następnie może być użyte do automatycznego przesyłania spersonalizowanych treści i ofert za pośrednictwem wszystkich kanałów marketingowych.

„Obserwujemy ogromne zmiany w sposobie w jaki klienci kupują produkty i usługi. Jeśli 10 lat temu podobna zmiana zachowań konsumentów była związana z rosnącą penetracją internetu, dzisiaj mamy do czynienia z kolejną zmianą w modelu zakupowym klienta, która związana jest z gigantycznym wzrostem wykorzystania urządzeń mobilnych i aplikacji. Dziś zakupy przez telefon w przypadku niektórych przedsiębiorstw stanowią 20%, przy jednoczesnych 80% dokonywanych za pomocą tradycyjnego Internetu. Przypuszczam, że w ciągu 3 lat proporcje się odwrócą, dlatego dostawcy usług marketing automation muszą być gotowi na te zmiany” – mówi Grzegorz Błażewicz.

SALESmanago, oferuje specjalistyczny zestaw narzędzi do automatyzacji sprzedaży w czasie rzeczywistym B2C oraz e-commerce. Z produktu korzystają znane na całym świecie marki takie jak: Timberland, WWF, Yves Rocher i Harvard Business Review, a także duże firmy e-commerce, firmy telekomunikacyjne i banki w Europie Środkowej. SALESmanago posiada filie w Nowym Jorku i Londynie oraz szereg biur sprzedaży, m.in. w Hiszpanii, Niemczech, Portugalii, Indiach, Czechach, Słowenii i Ekwadorze. Datanyze plasuje SALESmanago wśród TOP6 światowych produktów marketing automation, a VentureBeat w swoim rankingu nazwał SALESmanago liderem automatyzacji marketingu dla B2C w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw.

Benhauer został założony w Krakowie w 2011 roku. Firma zwiększała swój przychód o ponad 100% w każdym z ostatnich trzech kolejnych lat. W 2014 za $ 1.7M USD firma sprzedała część udziałów Rafałowi Brzosce, założycielowi i prezesowi InPost / Paczkomaty. W 2016 Benhauer planuje kolejną rundę finansowania pochodzącą od firm ze Stanów Zjednoczonych.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]