DMA to największa, niezależna światowa organizacja zajmująca się rozwojem i ochroną Data Driven Marketing, czyli marketingowi realizowanemu w oparciu o analizę zebranych o swoich klientach danych, takich jak zachowania konsumenckie, odwiedzane strony, dokonywane wybory zakupowe, reakcja na komunikaty marketingowe i sprzedażowe, czy geolokalizacja. DMA powstało w 1916 roku i zrzesza członków już z ponad 40 krajów.
SALESmanago na konferencji w San Diego
Direct Marketing Association organizuje corocznie jedną z największych konferencji marketingowych na świecie. Odbędzie się ona pod koniec października w San Diego, a SALESmanago będzie wystawiać się obok takich firm jak Marketo, Adobe, czy Ingition One. DMA niemal od stu lat inspiruje marketerów na całym świecie w ich dążeniu do nauki i rozwoju, a także odpowiedzialnego wykorzystania zbieranych danych. Jego członkowie opierają się na przestrzeganiu wyborów konsumenckich w całości podejmowanych działań marketingowych oraz kierowanych ofertach handlowych, niezależnie od wybieranych kanałów marketingowych.
Czym kierują się członkowie DMA?
Misją organizacji jest kierowanie się poniższymi zasadami:
1. Szczerość – zwłaszcza w sumiennym i rzetelnym opisywaniu produktów i usług oraz przestrzeganiu zobowiązań terminów i warunków współpracy z klientami.
2. Niezawodność – dostarczanie produktów i usług ma się odbywać na zasadach ustalonych w ramach współpracy.
3. Szacunek – zarówno w komunikacji z klientem jak i pozostałymi członkami stowarzyszenia. To także postawa uprzejmości i otwartości.
4. Responsywność na pytania klientów, odpowiedzi udzielane są rzeczowo i terminowo.
5. Bezpieczeństwo – utrzymanie odpowiedniej polityki i dobrych praktyk, mających na celu ochronę informacji oraz danych.
6. Transparentność – pozwalająca na udostępnianie informacji dotyczących polityki bezpieczeństwa przesyłanych danych osobowych w celach marketingowych.
7. Uczciwość – wynikająca z litery prawa oraz praktyk biznesowych wyznaczanych przez DMA.
SALESmango stając się członkiem DMA dołączyło do grona firm realizujących najnowocześniejsze działania zorientowane na rozwój Data Driven Marketing, nie zapominając tym samym o podstawowych zasadach i misji organizacji.