Roadmapa Q3 SALESmanago: Treści Warunkowe, Custom Modal Designer i współdzielenie zasobów marketingowych pomiędzy kontami dla dużych klientów Enterprise.

 
 

Dzięki funkcji Treści Warunkowych określisz jakie warianty ofert zostaną wyświetlone różnym grupom odbiorców tej samej kampanii email, a w nowym kreatorze pop-up stworzysz dowolne komunikaty wyświetlane osobom odwiedzającym twoją stronę WWW. Poznaj wszystkie nowości które pojawiły się w SALESmanago w trzecim kwartale 2020 roku. 

Trzeci kwartał roku możemy zaliczyć do bardzo udanych – kolejny raz dostarczamy naszym klientom sporą dawkę bardzo użytecznych narzędzi w ramach platformy SALESmanago. Znaczna część z nich powstała specjalnie w odpowiedzi na życzenie naszych klientów.

 

Treści warunkowe – personalizuj wybrane widżety i sekcje wiadomości e-mail do określonych segmentów kontaktów lub konkretnych osób.

 
 

Ciągle rosnąca grupa naszych klientów jest doskonałym źródłem inspiracji do rozwoju naszego produktu. W tym kwartale wprowadziliśmy w życie jeden z pomysłów przewijający się w propozycjach otrzymanych w ramach Rady Doradczej Klientów (Customer Advisory Board) – treści warunkowe w mailach – dzięki którym zaawansowana personalizacja maila stała się banalnie prosta. 

Treści warunkowe pozwalają na zróżnicowanie ofert i całych części wiadomości tak, aby pasowały do ​​zainteresowań wybranych grup odbiorców pojedynczej kampanii e-mailowej. Oszczędzisz również czas tworząc i wysyłając pojedynczą wiadomość z wieloma wariantami treści zamiast szeregu różnych szablonów.

 

Z łatwością twórz piękne pop-upy, prezentuj dedykowane oferty na stronie i zachęcaj anonimowych użytkowników do pozostawienia swoich danych, z pomocą Custom Modal Designera.

 
 

W systemie pojawił się również nowy, zaawansowany kreator “wyskakujących” okienek (pop-up). Pozwala on dowolnie tworzyć rozbudowane wizualnie kreacje, które doskonale wpasują się w wygląd strony docelowej i typ urządzenia, na którym komunikat ma zostać wyświetlony.

Dzięki Custom Modal Designerowi zachęcisz potencjalnych klientów do pozostawienia swoich danych osobowych lub poinformujesz o specjalnych ofertach, wyświetlając piękne pop-upy, które możesz z łatwością stworzyć samemu bez znajomości HTML.

 

Nowy dashboard i analityka bazy CRM – więcej danych o sprzedaży eCommerce.

 
 

Na bieżąco również odświeżamy i rozwijamy analitykę – najnowszym zmodernizowanym dashboardem w systemie SALESmanago jest analityka CRM, która przeszła gruntowne zmiany i została wzbogacona o nowe ciekawe dane na temat bazy kontaktów.

Do już znanych statystyk dodaliśmy Lejek eCommerce – pokazujący jak wygląda zaangażowanie kontaktów i jak to zaangażowanie przekłada się na liczbę koszyków i transakcji w sklepie. 

Dodaliśmy zupełnie nową sekcję analizy aktywności zakupowej kontaktów w czasie oraz liczby kupujących w bazie kontaktów. 

 

Przyspiesz wdrażanie nowych procesów dla wielu rynków i marek dzięki możliwości współdzielenia zasobów pomiędzy różnymi kontami SALESmanago.

 

Jeśli korzystasz z wielu kont SALESmanago do prowadzenia marketingu dla różnych marek lub na różnych rynkach, możesz teraz łatwo kopiować istniejące szablony wiadomości e-mail i procesy automatyzacji z konta głównego na inne, ułatwiając i przyspieszając ich wdrożenie w całej firmie. Ta opcja jest dostępna dla klientów Enterprise korzystających z SALESmanago w modelu Private Cloud.

 

Nowa mechanika doboru kontaktów do wysyłki e-mail tuż przed jej realizacją.

 

Na koniec kolejna zmiana będąca odpowiedzią na propozycje naszych klientów – pozornie mała, jednak dająca bardzo duże możliwości.

Od kilku tygodni w systemie w momencie wysyłki można wybrać opcję, która spowoduje, że kontakty do wysyłki zostaną wybrane tuż przed jej realizacją – więc planowanie korespondencji odległych w czasie pozwoli od teraz dynamicznie dobrać grupę odbiorców w momencie wysyłania.

marketing automation

marketing automation

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]