15 i 16 października w samym sercu stolicy Meksyku odbyło się dwudniowe szkolenie dla klientów SALESmanago z tego pięknego kraju. Warsztaty były naprawdę intensywne, a warto dodać, że było to pierwsze oficjalne wydarzenie zorganizowane przez SALESmanago w tym regionie!
Szkolenie przeprowadzili nasi Specjaliści Marketing Automation, Zofia Mikołajczuk-Sánchez i Alexander Camacho Velarde. Wśród 19 uczestników z całego Meksyku byli przedstawiciele firm wywodzących się z wielu branż: Fábrica de Calzado Andrea, Opticas Devlyn, Asdeporte, Grupo Cinépolis Klic, Librerías Gandhi, Vivus i Grupo Xarvis. Obecność profesjonalistów wyspecjalizowanych w swoich dziedzinach zagwarantowała wysoki poziom spotkania oraz atmosferę sprzyjającą chłonięciu wiedzy. A tej nasi eksperci zaserwowali bardzo dużo!
Uczestnicy mieli wyjątkową okazję, by poznać podstawowe i zaawansowane funkcje platformy SALESmanago: e-mail marketing, powiadomienia web push, reguły automatyzacji, Automatic Sales Chat, automatyzacja Social Media i wiele innych. Specjaliści SALESmanago wytłumaczyli także jak skutecznie zaplanować i wdrożyć kompleksową, wielokanałową strategię Marketing Automation.
Polub nasz profil na Facebooku, by być na bieżąco z nadchodzącymi wydarzeniami!
Nowi certyfikowani specjaliści
Głównymi tematami pierwszego dnia warsztatów były: ułożenie planu wdrożenia, dobre praktyki w e-mail marketingu, omnichannel marketing automation i lead nurturing. Kursanci mogli zdobyć zarówno wiedzę techniczną, jak i praktyczną na temat automatyzacji procesów w B2C i B2B.
Naszym założeniem było jak najlepsze rozwinięcie praktycznych umiejętności, dlatego też drugiego dnia szkolenia uczestnicy analizowali case studies i opracowywali w grupach koncepcje marketingowe dla wybranych przypadków. Następnie, z pomocą Specjalistów Marketing Automation z SALESmanago, konfigurowali system i wdrażali wybrane pomysły, ustawiając przykładowe zautomatyzowane kampanie.
Wszyscy goście otrzymali certyfikaty SALESmanago Marketing Automation Professional.
Uczestnicy aktywnie uczestniczyli w warsztatach, zadając mnóstwo pytań i wykazując ogromne zainteresowanie poruszanymi tematami. Chętnie dzielili się także swoimi doświadczeniami i opiniami związanymi z użytkowaniem platformy SALESmanago. Zobacz, co powiedzieli:
W porównaniu z rozwiązaniem do e-mail marketingu, z którego korzystaliśmy poprzednio, system SALESmanago naprawdę przerósł nasze oczekiwania. Kreator Drag&Drop jest dla nas szczególnie przydatny, ponieważ w ten sposób możemy błyskawicznie tworzyć responsywne maile bez ingerencji działu IT.
María Fernanda Velázquez, Cinépolis Klic
Z początku wdrożenie i używanie platformy może wydawać się skomplikowane, ale szybko odkryliśmy, że jest łatwa w użyciu i skuteczna. Zawsze możemy liczyć na pomoc naszego Project Managera i firmę Xarvis – partnera SALESmanago. Zachęcam innych użytkowników platformy do odkrywania jej możliwości i wykorzystywania wszystkich jej funkcjonalności.
Carlos Jurado, Asdeporte
Pomagamy meksykańskim firmom w rozwoju
Wydarzenie miało na celu szerzenie wśród naszych meksykańskich klientów wiedzy na temat automatyzacji marketingu, zdobytej w ciągu wielu lat na pozycji lidera europejskiej branży Marketing Automation. Uczestnicy spotkania – specjaliści ds. marketingu w swoich firmach – dowiedzieli się, jakie znaczenie ma personalizacja treści w komunikacji z klientami dla wyróżnienia się na wysoce konkurencyjnym rynku. Dzięki rozbudowanemu szkoleniu są w stanie skutecznie wdrażać automatyzację kampanii, które odpowiadają na oczekiwania i potrzeby klienta.
Warto wspomnieć, że SALESmanago posiada silną pozycję na meksykańskim rynku Marketing Automation. Jesteśmy dumni z tego, że wśród naszych klientów znajdują się jedne z najważniejszych firm w kraju, znane w całym rejonie Ameryki Łacińskiej, a także na świecie: na przykład odzieżowy E-commerce Andrea czy Cinépolis, czwarta pod względem wielkości sieć kinowa na świecie, obecna w wielu krajach latynoskich. Mamy nadzieję, że zorganizowane przez nas wydarzenie wzmocni nasze relacje biznesowe z tym regionem świata, oraz umożliwi nam wspieranie coraz większej liczby meksykańskich firm.