SALESmanago podbija Meksyk – relacja z warsztatów Marketing Automation

15 i 16 października w samym sercu stolicy Meksyku odbyło się dwudniowe szkolenie dla klientów SALESmanago z tego pięknego kraju. Warsztaty były naprawdę intensywne, a warto dodać, że było to pierwsze oficjalne wydarzenie zorganizowane przez SALESmanago w tym regionie!

Szkolenie przeprowadzili nasi Specjaliści Marketing Automation, Zofia Mikołajczuk-Sánchez i Alexander Camacho Velarde. Wśród 19 uczestników z całego Meksyku byli przedstawiciele firm wywodzących się z wielu branż: Fábrica de Calzado Andrea, Opticas Devlyn, Asdeporte, Grupo Cinépolis Klic, Librerías Gandhi, Vivus i Grupo Xarvis. Obecność profesjonalistów wyspecjalizowanych w swoich dziedzinach zagwarantowała wysoki poziom spotkania oraz atmosferę sprzyjającą chłonięciu wiedzy. A tej nasi eksperci zaserwowali bardzo dużo!

Uczestnicy mieli wyjątkową okazję, by poznać podstawowe i zaawansowane funkcje platformy SALESmanago: e-mail marketing, powiadomienia web push, reguły automatyzacji, Automatic Sales Chat, automatyzacja Social Media i wiele innych. Specjaliści SALESmanago wytłumaczyli także jak skutecznie zaplanować i wdrożyć kompleksową, wielokanałową strategię Marketing Automation.

 


Polub nasz profil na Facebooku, by być na bieżąco z nadchodzącymi wydarzeniami!


 

Nowi certyfikowani specjaliści

Głównymi tematami pierwszego dnia warsztatów były: ułożenie planu wdrożenia, dobre praktyki w e-mail marketingu, omnichannel marketing automation i lead nurturing. Kursanci mogli zdobyć zarówno wiedzę techniczną, jak i praktyczną na temat automatyzacji procesów w B2C i B2B.

Naszym założeniem było jak najlepsze rozwinięcie praktycznych umiejętności, dlatego też drugiego dnia szkolenia uczestnicy analizowali case studies i opracowywali w grupach koncepcje marketingowe dla wybranych przypadków. Następnie, z pomocą Specjalistów Marketing Automation z SALESmanago, konfigurowali system i wdrażali wybrane pomysły, ustawiając przykładowe zautomatyzowane kampanie.

Wszyscy goście otrzymali certyfikaty SALESmanago Marketing Automation Professional.

Uczestnicy aktywnie uczestniczyli w warsztatach, zadając mnóstwo pytań i wykazując ogromne zainteresowanie poruszanymi tematami. Chętnie dzielili się także swoimi doświadczeniami i opiniami związanymi z użytkowaniem platformy SALESmanago. Zobacz, co powiedzieli:

 

W porównaniu z rozwiązaniem do e-mail marketingu, z którego korzystaliśmy poprzednio, system SALESmanago naprawdę przerósł nasze oczekiwania. Kreator Drag&Drop jest dla nas szczególnie przydatny, ponieważ w ten sposób możemy błyskawicznie tworzyć responsywne maile bez ingerencji działu IT.

María Fernanda Velázquez, Cinépolis Klic

 

Z początku wdrożenie i używanie platformy może wydawać się skomplikowane, ale szybko odkryliśmy, że jest łatwa w użyciu i skuteczna. Zawsze możemy liczyć na pomoc naszego Project Managera i firmę Xarvis – partnera SALESmanago. Zachęcam innych użytkowników platformy do odkrywania jej możliwości i wykorzystywania wszystkich jej funkcjonalności.

Carlos Jurado, Asdeporte

 

Pomagamy meksykańskim firmom w rozwoju

Wydarzenie miało na celu szerzenie wśród naszych meksykańskich klientów wiedzy na temat automatyzacji marketingu, zdobytej w ciągu wielu lat na pozycji lidera europejskiej branży Marketing Automation. Uczestnicy spotkania – specjaliści ds. marketingu w swoich firmach – dowiedzieli się, jakie znaczenie ma personalizacja treści w komunikacji z klientami dla wyróżnienia się na wysoce konkurencyjnym rynku. Dzięki rozbudowanemu szkoleniu są w stanie skutecznie wdrażać automatyzację kampanii, które odpowiadają na oczekiwania i potrzeby klienta.

Warto wspomnieć, że SALESmanago posiada silną pozycję na meksykańskim rynku Marketing Automation. Jesteśmy dumni z tego, że wśród naszych klientów znajdują się jedne z najważniejszych firm w kraju, znane w całym rejonie Ameryki Łacińskiej, a także na świecie: na przykład odzieżowy E-commerce Andrea czy Cinépolis, czwarta pod względem wielkości sieć kinowa na świecie, obecna w wielu krajach latynoskich. Mamy nadzieję, że zorganizowane przez nas wydarzenie wzmocni nasze relacje biznesowe z tym regionem świata, oraz umożliwi nam wspieranie coraz większej liczby meksykańskich firm.

 

Julia Paduszyńska
Content Manager

@jpaduszyńska

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]