SALESmanago podbija Meksyk – relacja z warsztatów Marketing Automation

15 i 16 października w samym sercu stolicy Meksyku odbyło się dwudniowe szkolenie dla klientów SALESmanago z tego pięknego kraju. Warsztaty były naprawdę intensywne, a warto dodać, że było to pierwsze oficjalne wydarzenie zorganizowane przez SALESmanago w tym regionie!

Szkolenie przeprowadzili nasi Specjaliści Marketing Automation, Zofia Mikołajczuk-Sánchez i Alexander Camacho Velarde. Wśród 19 uczestników z całego Meksyku byli przedstawiciele firm wywodzących się z wielu branż: Fábrica de Calzado Andrea, Opticas Devlyn, Asdeporte, Grupo Cinépolis Klic, Librerías Gandhi, Vivus i Grupo Xarvis. Obecność profesjonalistów wyspecjalizowanych w swoich dziedzinach zagwarantowała wysoki poziom spotkania oraz atmosferę sprzyjającą chłonięciu wiedzy. A tej nasi eksperci zaserwowali bardzo dużo!

Uczestnicy mieli wyjątkową okazję, by poznać podstawowe i zaawansowane funkcje platformy SALESmanago: e-mail marketing, powiadomienia web push, reguły automatyzacji, Automatic Sales Chat, automatyzacja Social Media i wiele innych. Specjaliści SALESmanago wytłumaczyli także jak skutecznie zaplanować i wdrożyć kompleksową, wielokanałową strategię Marketing Automation.

 


Polub nasz profil na Facebooku, by być na bieżąco z nadchodzącymi wydarzeniami!


 

Nowi certyfikowani specjaliści

Głównymi tematami pierwszego dnia warsztatów były: ułożenie planu wdrożenia, dobre praktyki w e-mail marketingu, omnichannel marketing automation i lead nurturing. Kursanci mogli zdobyć zarówno wiedzę techniczną, jak i praktyczną na temat automatyzacji procesów w B2C i B2B.

Naszym założeniem było jak najlepsze rozwinięcie praktycznych umiejętności, dlatego też drugiego dnia szkolenia uczestnicy analizowali case studies i opracowywali w grupach koncepcje marketingowe dla wybranych przypadków. Następnie, z pomocą Specjalistów Marketing Automation z SALESmanago, konfigurowali system i wdrażali wybrane pomysły, ustawiając przykładowe zautomatyzowane kampanie.

Wszyscy goście otrzymali certyfikaty SALESmanago Marketing Automation Professional.

Uczestnicy aktywnie uczestniczyli w warsztatach, zadając mnóstwo pytań i wykazując ogromne zainteresowanie poruszanymi tematami. Chętnie dzielili się także swoimi doświadczeniami i opiniami związanymi z użytkowaniem platformy SALESmanago. Zobacz, co powiedzieli:

 

W porównaniu z rozwiązaniem do e-mail marketingu, z którego korzystaliśmy poprzednio, system SALESmanago naprawdę przerósł nasze oczekiwania. Kreator Drag&Drop jest dla nas szczególnie przydatny, ponieważ w ten sposób możemy błyskawicznie tworzyć responsywne maile bez ingerencji działu IT.

María Fernanda Velázquez, Cinépolis Klic

 

Z początku wdrożenie i używanie platformy może wydawać się skomplikowane, ale szybko odkryliśmy, że jest łatwa w użyciu i skuteczna. Zawsze możemy liczyć na pomoc naszego Project Managera i firmę Xarvis – partnera SALESmanago. Zachęcam innych użytkowników platformy do odkrywania jej możliwości i wykorzystywania wszystkich jej funkcjonalności.

Carlos Jurado, Asdeporte

 

Pomagamy meksykańskim firmom w rozwoju

Wydarzenie miało na celu szerzenie wśród naszych meksykańskich klientów wiedzy na temat automatyzacji marketingu, zdobytej w ciągu wielu lat na pozycji lidera europejskiej branży Marketing Automation. Uczestnicy spotkania – specjaliści ds. marketingu w swoich firmach – dowiedzieli się, jakie znaczenie ma personalizacja treści w komunikacji z klientami dla wyróżnienia się na wysoce konkurencyjnym rynku. Dzięki rozbudowanemu szkoleniu są w stanie skutecznie wdrażać automatyzację kampanii, które odpowiadają na oczekiwania i potrzeby klienta.

Warto wspomnieć, że SALESmanago posiada silną pozycję na meksykańskim rynku Marketing Automation. Jesteśmy dumni z tego, że wśród naszych klientów znajdują się jedne z najważniejszych firm w kraju, znane w całym rejonie Ameryki Łacińskiej, a także na świecie: na przykład odzieżowy E-commerce Andrea czy Cinépolis, czwarta pod względem wielkości sieć kinowa na świecie, obecna w wielu krajach latynoskich. Mamy nadzieję, że zorganizowane przez nas wydarzenie wzmocni nasze relacje biznesowe z tym regionem świata, oraz umożliwi nam wspieranie coraz większej liczby meksykańskich firm.

 

Julia Paduszyńska
Content Manager

@jpaduszyńska

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]