Realizacja Roadmapy SALESmanago: LiveChat w wersji Enterprise, Viber i Whatsapp oraz ekscytujące integracje Google Ads i DMP

 
 

Intensywna praca z naszą Radą Doradczą Klientów (Customer Advisory Board), w skład której wchodzi ponad 100 dyrektorów marketingu naszych największych klientów, skutkuje bardzo dynamicznym rozwojem nowych funkcji. Dbamy o to, aby nasi użytkownicy zawsze wyprzedzali konkurencję. Drugi kwartał był bardzo owocny w nowych kluczowych wydarzeniach skierowanych głównie na potrzeby naszych klientów korporacyjnych. Przeczytaj więcej o tym, co nasz światowej klasy zespół IT dostarczył naszym ukochanym klientom.

 

Drugi kwartał tego roku obfitował jak zwykle w nowości, które poniżej prezentujemy dokładniej. Część z nich jest efektem  współpracy z naszymi Klientami, a część realizacją naszych nowatorskich koncepcji, dzięki którym chcemy uczynić marketing w eCommerce jeszcze bardziej efektywnym i jeszcze bardziej inteligentnym.

 

Marketing Mobilny 2.0 z nowymi kanałami jak WhatsApp i Viber

 
 

W najnowszej odsłonie marketingu mobilnego nie tylko zdefiniowaliśmy od nowa jak wygląda wysyłka SMS w eCommerce, ale przede wszystkim postawiliśmy na innowacyjne, rosnące w siłę kanały – czyli Viber i WhatsApp. Jako jedna z pierwszych platform automatyzacji marketingu integrując te rozwiązania, pozwalamy marketerom wybrać najlepszy kanał do komunikacji mobilnej ze swoimi klientami.
Coraz więcej osób posługuje się nowoczesnymi komunikatorami, pozwalającymi wymieniać multimedia. Wiele osób preferuje te kanały również, gdy w grę wchodzi obsługa klienta. Od teraz możesz zautomatyzować swój marketing przez nowoczesne kanały komunikacji w SALESmanago.

 

Segmenty dynamiczne wzbogacone o więcej danych

 
 

W poprzednim kwartale udostępniliśmy zupełnie nowy moduł budowania segmentów. Intuicyjny kreator pozwalał tworzyć dynamiczne segmenty w oparciu o dane transakcyjne i behawioralne. W kolejnej odsłonie tej funkcjonalności wzbogacamy możliwości segmentacji o dane CRM – tagi i detale kontaktu. Oddając w ręce naszych klientów jeszcze bardziej rozbudowane i użyteczne narzędzie do budowania zaawansowanych grup kontaktów, pozwalamy na precyzyjne  targetowanie prowadzonych kampanii.

 

Nowy Live Chat – nowoczesne centrum komunikacji dla eCommerce 

 
 

Z dumą prezentujemy Państwu najlepszy Live Chat zaprojektowany specjalnie dla najbardziej wymagających firm z zaawansowanymi funkcjonalnościami dedykowanymi dla dużych ecommerce. Drugi kwartał tego roku to istna rewolucja w naszym Chacie, który staje się profesjonalnym centrum komunikacji dla coraz to bardziej wymagających firm branży B2C. 

 

Nowy Live Chat pozwala podnieść jakość prowadzonych rozmów dzięki rozbudowanym opcjom zarządzania rozmową, takim jak: biblioteka gotowych odpowiedzi, szybki podgląd jeszcze niewysłanych wiadomości przez klienta, możliwość przeniesienia rozmowy do innego konsultanta, zaawansowane raporty pracy konsultantów oraz szczegółowa analiza przeprowadzonych rozmów.

 

Okna czatu mogą być idealnie dopasowane do Twojej witryny poprzez rozbudowane możliwości dostosowania wyglądu. Zupełnie przebudowaliśmy kreator Chatu, uwzględniając setki uwag naszych klientów – tak, by lepiej dostosować wygląd i funkcjonalność tego narzędzia. 

 

Integracja z DMP i Google Ads

 
 

Kolejnym zupełnie nowym modułem jaki dodaliśmy do SALESmanago to mechanika budowania grup docelowych w Google Ads i DMP. W swojej funkcjonalności zbliżona do Custom Audience, które już od dłuższego czasu możesz konstruować automatycznie w naszym narzędziu, ale pozwalająca targetować odpowiednim komunikatem zdefiniowane grupy kontaktów w kanale Google Ads i DMP. W tym momencie funkcjonalność jest testowana przez największych naszych klientów, a w ciągu kilku tygodni dostępna będzie dla każdego. Jeżeli jesteś zainteresowany nią – skontaktuj się z swoim opiekunem. 

 

Dashboard email marketing

 
 

Obok w pełni nowych rozwiązań nie zapominamy o udoskonalaniu podstawowych elementów platformy. Stworzyliśmy całkiem nowy dashboard e-mail marketingu, który analizę skuteczności działań z obszaru email marketing przenosi  na zupełnie inny poziom, jeszcze bardziej informatywny i przejrzysty niż dotychczas.

 

Podobnie jak podsumowanie poprzedniego kwartału zakończymy je również cytatem –  “Kto stoi w miejscu, ten się cofa” (Michał Witkowski, Margot) – zapewniam, że bierzemy bardzo na poważnie tą mądrość życiową – i nadal rozwijamy nasze narzędzie, tak by sprostać najwyższym oczekiwaniom naszych użytkowników.

 

W razie dodatkowych pytań proszę śmiało pisać: konrad.pawlus@salesmanago.com 

marketing automation

marketing automation

link

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]