Rainbow Tours wdrożył SALESmanago, czyli pierwszy w Polsce system klasy Marketing Automation.
SALESmanago to system marketingu automatycznego, który monitoruje i analizuje zachowanie klientów na stronie www, prowadzi automatyczną segmentację klientów wg zainteresowań a następnie kieruje do poszczególnych grup automatyczne dopasowane do poszczególnych grup klientów akcje marketingowe.
– Mailing jest bardzo ważnym kanałem komunikacji z klientem w firmach z dziedziny e-commerce. Rainbow Tours także wykorzystuje ten sposób komunikacji. Do tej pory jednak takie same oferty były wysyłane do całej naszej bazy klientów. Oznacza to, że ofertę z wypoczynkiem rodzinnym dostawały osoby, które nie posiadają dzieci, albo oferty z wycieczkami objazdowymi osoby, które interesuje tylko oferta wczasowa. Okazuje się, że duża ilość ofert wysyłanych do osób, które są zainteresowane ofertą Rainbow Tours, dostaje oferty nie spełniające ich potrzeby. Dzięki systemowi SALESmanago poznamy dokładniej potrzeby naszych klientów i w sposób inteligentny system dopasuje ofertę dla konkretnego klienta i w sposób automatyczny wyśle do niego mail z ofertami – mówi Michał Jaworski, dyrektor sprzedaży elektronicznej w Rainbow Tours.
SALESmanago powstał w firmie Benhauer, specjalizującej się w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania i rozwiązań dla marketingu, z których korzysta ponad 4000 firm w Polsce, m.in. Allegro. System SALESmanago wybrało już ponad 40 firm m.in. SkyCash, Instytut Logistyki i Magazynowania i ESKK.
Kontakt dla mediów:
Paulina Hnat, paulina.hnat@benhauer.pl, 669 336 371