SALESmanago to aktualnie 6 na świecie platforma Marketing Automation, z której korzysta prawie 4000 firm w 40 krajach. Najnowszy raport Venturebeat Insight plasuje system jako światowego lidera w zakresie rozwiązań do automatyzacji marketingu w segmencie MŚP działających na rynku B2C. Rafał Brzoska, który w 2014 objął 20% udziałów przy wycenie 25 mln zł, zwiększył swoje zaangażowanie w spółce Benhauer (producenta SALESmanago) do 40%. Założona w 2011 roku spółka zatrudnia dzisiaj ponad 100 osób w Polsce, USA, Anglii i Indiach. Od 4 lat rozwija się w tempie 100% rocznie, a połowa przychodów pochodzi ze sprzedaży zagranicznej. W ciągu 3 lat SALESmanago chce być liderem rynku Marketing Automation w Europie.
„Bardzo wierzę w zespół i technologię SALESmanago i wiem, że obok Paczkomatów będzie to kolejna polska spółka i w pełni polski produkt, który podbije świat osiągając przy okazji bardzo wysoką wycenę”, mówi Rafał Brzoska, założyciel i szef firmy Integer, Paczkomaty i Inpost.
Oprócz bardzo licznej grupy małych i średnich firm z systemu SALESmanago korzystają również duże firmy i globalne korporacje takie jak Orange, Getin Bank, Rainbow Tours, Fru i Yves Rocher. We wrześniu system wygrał międzynarodowy przetarg w firmie Praktiker na Węgrzech. Najnowszym produktem firmy Benhauer jest APPmanago, system klasy mobile Marketing Automation, który dzięki pełnej integracji z systemem SALESmanago tworzy pierwszą na świecie platformę marketingową w pełni obsługującą tradycyjne procesy sprzedażowe online oraz bardzo dynamicznie rozwijającą się sprzedaż z wykorzystaniem smarfonów i tabletów.
„Aby utrzymać tempo wzrostu międzynarodowego, staramy się wyprzedzać globalną konkurencję na poziomie nowych rozwiązań samodzielnie wyznaczać trendy produktowe”, mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel i prezes Benhauer. „Żeby to zobrazować mogę podać przykład kilkuosobowego biura business development w Bangalore, obsługującego rynki dalekowschodnie, które w całości powstało poprzez przejęcie handlowców pracujących dla jednego z naszych największych konkurentów z USA. Ci handlowcy samodzielnie ocenili po analizie naszej oferty, że znacznie łatwiej będzie im sprzedawać polskie produkty a nie produkty z USA i zgłosili się do nas.”
Spółka Benhauer prowadzi aktualnie rozmowy z wiodącymi funduszami inwestycyjnymi na świecie w celu pozyskania kolejnych środków, które umożliwią dalsze zwiększanie tempa sprzedaży systemu SALESmanago Marketing Automation na rynkach światowych.
O SALESmanago
SALESmanago to pierwsza polska platforma Marketing Automation, wykorzystywana dzisiaj przez 4000 firm na całym świecie, które zarządzają bazami ponad 200 milionów klientów. Wyjątkowe rozwiązania SALESmanago, takie jak technologia Digital Body Language i personalizacja w czasie rzeczywistym, pozwalają marketerom dostarczać punktowo indywidualnym klientom personalizowane i dopasowane oferty oraz treści we wszystkich kanałach, m.in. przez email marketing, dynamiczne treści na stronie www, sieci reklamowe czy sprzedaż bezpośrednią. Amerykańska firma analityczna Datanyze plasuje SALESmanago jako 6 na świecie platformę Marketing Automation.
www.salesmanago.com, www.appmanago.com
Więcej informacji: Marek Broda, e-mail: marek.broda@salesmanago.com