Ponad 100 przedsiębiorstw, w tym Trefl, Burger King i Bonprix wybrało SALESmanago

 
 

SALESmanago utrzymuje wysoki wzrost w segmencie Mid Market Enterprise i w 2021 roku pozyskało ponad 100 nowych klientów, takich jak Burger King, Bonprix, Trefl, Top Secret, BRIJU czy Bakalland. Kluczowe powody, dla których klienci wybierają SALESmanago, to najlepszy na rynku Time-to-Value (2 miesiące) oraz natywnie zintegrowane kanały marketingowe, zasilane przez światowej klasy Customer Data Platform wykorzystującą dane zero i first party.

 

Absolutny lider na rynku CDP i Marketing Automation

 

SALESmanago wprowadza w życie ideę 1-to-1 commerce, stawiając klienta w centrum, dążąc do przeniesienia jego doświadczeń zakupowych na zupełnie nowy poziom. Dzięki bogactwu zaimplementowanych funkcji, takich jak wyszukiwarki bazujące na technologii AI – wyszukiwanie głosowe, czy wizualne, hiperpersonalizacja i segmentacja, Program Lojalnościowy dla Klientów oraz Centrum Preferencji, coraz więcej renomowanych firm wybiera SALESmanago ponad konkurencję. 

 

Podejście no-code pozwala klientom zobaczyć wymierne rezultaty w ciągu kilku dni od wdrożenia. Bez konieczności angażowania specjalistów IT czy Data Scientists. Narzędzia dostarczane przez firmę przynoszą natychmiastową poprawę w retencji klientów, minimalizując ryzyko churnu i wzmacniając doświadczenia klienta.

 

Podejście “end-to-end” sprawia, że platforma jest narzędziem kompletnym, tworzonym od początku tak aby w pełni odpowiadać na potrzeby klientów. W efekcie narzędzie jest funkcjonalne samo w sobie i nie wymaga zewnętrznych rozwiązań. Oto niektóre z kluczowych korzyści płynących z używania SALESmanago:

 

Wzrost konwersji we wszystkich kanałach komunikacji

 

Współczynnik konwersji jest jednym z najważniejszych wskaźników w branży e-commerce. 40% marketerów podaje CR na poziomie poniżej 0,5%! Praca we wszystkich kanałach komunikacji pozwala na zwiększenie tego wskaźnika.

 

Etyka Danych

 

82% dyrektorów marketingu rozważyłoby odejście od pracodawcy, który używa danych w sposób nieetyczny. Aby utrzymać wysokie standardy w zakresie etyki danych i jednocześnie zminimalizować ryzyko utraty dobrych pracowników, warto pozwolić klientom decydować o tym, jakie dane osobowe udostępniają, jakie chcą zachować i jak będą one wykorzystywane w kampaniach wielokanałowych. Etyka zbierania danych przede wszystkim!

 

Zarządzanie danymi first i zero party w Centrum Preferencji Klienta

 

70% firm nie pozwala subskrybentom na wybór częstotliwości otrzymywania e-maili. Przerwanie tego błędnego koła jest możliwe dzięki wykorzystaniu pełnego potencjału Centrum Zarządzania Preferencjami Klienta.

 

Poprawa doświadczeń klientów dzięki wykorzystaniu Customer Data Platform

 

73% marketerów uważa, że CDP będzie miało kluczowe znaczenie dla ich działań CX. Aby stać się numerem jeden, firmy rezygnują z systemów CRM i DMP na rzecz platformy Customer Data wzbogaconej o sztuczną inteligencję.

 

Zwiększenie CLV i niższy churn dzięki Programowi Lojalnościowemu dla Klientów

 

43% klientów wydaje więcej pieniędzy na marki, wobec którym są wierni. Oferowany przez SALESmanago unikalny program, pomaga utrzymać lojalność klientów.

 

Najbardziej rozpoznawalni nowi klienci

 

Znane marki, które wybrały SALESmanago w ciągu ostatnich miesięcy.

 

Burger King

 

Tej marki nie trzeba nikomu przedstawiać, ich grille pozostają gorące od 1954 r., a smak ich burgerów cieszy podniebienia na całym świecie.

 

TOP SECRET

 

Polska marka odzieżowa, stawiająca na pierwszym miejscu sposób wyrażania siebie poprzez ubiór. Zapewniają indywidualne podejście do klienta, ciesząc się tym samym ogromną popularnością na rynku.

 

BONPRIX

 

Międzynarodowa firma odzieżowa z siedzibą w Hamburgu. Z pasją przenoszą najnowsze trendy ze światowych wybiegów do codziennej mody, a ich stronę internetową odwiedza 7,2 miliona użytkowników miesięcznie.

 

BRIJU

 

Briju to polska firma założona w 1920 roku. Produkują ręcznie robioną biżuterię, kierując się wieloletnią pasją do tego rzemiosła. Z pokolenia na pokolenie przekazują techniki tradycyjnego jubilerstwa.

 

Trefl

 

To rodzinna firma, działająca na rynku od 1985 roku. Głównym obszarem ich działalności jest projektowanie, produkcja i dystrybucja puzzli i gier. Rocznie produkują około 20 mln różnych produktów.

 

Bakalland

 

Grupa Bakalland jest liderem na rynku bakalii w Polsce. Od 26 lat są zachwycają nas smakiem swoich orzechów.. 

 

Fundacja Przekrój

 

Pielęgnuje tradycję zainicjowaną w 1945 r. przez najstarszy polski periodyk „Przekrój”, bezpośrednio nawiązując do działań zapoczątkowanych przez założycieli pisma.

 

Lechia Gdańsk

 

Zdobywca 2 Pucharów Polski oraz 2 Superpucharów Polski, od sezonu 2008/2009 nieprzerwanie walczą o tytuł w Ekstraklasie.

 

Fundacja Siepomaga 

 

Fundacja jest właścicielem dwóch największych w Polsce portali zbiórek charytatywnych – siepomaga.pl i ratujemyzwierzaki.pl.

 

Publio.pl

 

Dostarczają e-booki, audiobooki i e-prasę. Księgarnia należy do grupy Agora SA – jednej z największych firm medialnych w Polsce.

 

Modne Zakupy

 

Internetowy modowy multisklep został stworzony z myślą o Kobietach. W swoim asortymencie mają najnowsze modowe trendy. Oferują dostęp do bogatej oferty odzieży, dodatków i bielizny.

 

Edipresse Home

 

Grupa Edipresse Polska to spółka medialna będąca właścicielem właścicielem znanych magazynów oraz serwisów internetowych dla kobiet, takich jak: polki.pl, party.pl czy wizaż.pl. Firma wydaje też popularne dwutygodniki dla kobiet: VIVA!, Party oraz magazyny dla rodziców.

 

DAX Cosmetics 

 

Jedna z czołowych firm kosmetycznych na polskim rynku. Mają ponad 30 lat doświadczenia w produkcji kosmetyków.

 

Decor Mint

 

Sklep internetowy oferujący wyposażenie wnętrz. Oprócz szerokiej gamy produktów, na ich stronie można znaleźć porady wnętrzarskie, inspiracje oraz kolekcje autorskie.

 

IVECO

 

Marka samochodowa mająca 40 lat praktyki i 150 lat doświadczenia. Posiada zakłady produkcyjne w Europie, Chinach, Australii, Brazylii i Afryce, a zaplecze biznesowe w ponad 160 krajach.

 

Grupa Würth

 

Filia Niemieckiej firmy założonej 75 lat temu. Jest światowym liderem w sprzedaży materiałów montażowych i mocujących, z ofertą dla rzemiosła i przemysłu obejmującą ponad 125 000 produktów.

 

Livro

 

Księgarnia internetowa, która swoją bogatą ofertą zadziwi każdego mola książkowego. Zwracają uwagę narracją na oszczędność kosztów płynącą z niższych (w porównaniu do okładkowych) cen oraz darmową dostawą.

 

Wejdź na www.salesmanago.pl i zostań naszym partnerem lub rozpocznij bezpłatny okres próbny. SALESmanago oferuje 2-miesięczny Proof of Concept z pełnym wsparciem konsultantów CX & Strategy.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]