Podsumowanie Technologiczne SALESmanago i realizacja roadmapy Q4 2018 / Q1 2019

 
Ostatnie kilka miesięcy w SALESmanago wykorzystaliśmy bardzo efektywnie. Nieustannie rozwijamy produkt, infrastrukturę jak i narzędzia im towarzyszące. Rozwijamy sam produkt, dodając do niego funkcjonalności pozwalające uczynić pracę marketera wartościową i efektywną. Rozwijamy nasze wewnętrzne narzędzia i infrastrukturę.

Funkcjonalność

Końcem 2018 i początkiem 2019 roku mocno postawiliśmy na analitykę, w tym okresie powstały zupełnie nowe dashboardy analityczne. Dzięki nowemu panelowi możliwe jest monitorowanie efektów najważniejszych działań marketingowo – sprzedażowych w jednym miejscu.
Maksymalna personalizacja wyglądu dashboardów pozwala dopasować jego zawartość do najbardziej wyrafinowanych potrzeb, tak by zobaczyć najistotniejsze dla siebie wyniki działań systemu SALESmanago.

SALESmanago Marketing Automation
SALESmanago Marketing Automation

Na przełomie roku dokonaliśmy gruntownej przebudowy, modernizacji i rozszerzenia najbardziej zaawansowanego narzędzia automatyzacji – wdrożyliśmy Workflow 2.0.
Testy A/B/X, ustawianie priorytetów ścieżek, po których porusza się kontakt, ustawianie alternatywnych ścieżek – to tylko nieliczne z nowości w module Workflow.
Testowanie poprawności ustawień Workflow, nowy interfejs, zupełnie nowy sposób łączenia elementów i siatka sprawiają, że workflowy stają się jeszcze bardziej przejrzyste a dzięki szczegółowej analizie przepływu kontaktów dla każdego etapu kampanii możesz optymalizować swoje workflow widząc które ścieżki działają najlepiej.
SALESmanago Marketing Automation

W SALESmanago radzimy sobie z wyzwaniami naprawdę dużej skali. Łącznie posiadamy ponad petabajt danych – tak to 1015 bajtów. Z każdym nowym klientem przejmujemy, po wdrożeniu kodu monitorującego ruch porównywalny z ilością odwiedzin na danej stronie. Nasza infrastruktura musi nie tylko przyjąć, a serwery być przygotowane na przetworzenie nowego ruchu, muszą również rosnąć wraz z wzrostem już istniejących klientów.

Karta kontaktu w SALESmanago to serce modułu CRM oraz prawdziwe centrum dowodzenia, które przeszło poważny remont! Zmieniliśmy naprawdę dużo by dostęp do danych na karcie kontaktu był jeszcze łatwiejszy i dostosowany do indywidualnych potrzeb każdego z użytkowników naszego systemu.

SALESmanago Marketing Automation
SALESmanago Marketing Automation

Niebawem uruchamiamy całkowicie nowy moduł Website Automation Rules. Moduł ten zapewnia automatyzację w czasie rzeczywistym na stronie internetowej e-commerce, która pomaga spersonalizować zachowanie na poziomie indywidualnym i wygenerować więcej potencjalnych klientów.

SALESmanago Marketing Automation
SALESmanago Marketing Automation

To tylko nieliczne z nowości jakie wprowadziliśmy. Pełna ich lista na bieżąco dostępna jest w naszym newsletterze.

Technologia

Skalując architekturę pod wykorzystanie do obsługi Big Data szybko zdajemy sobie sprawę, że to nie serwery a połączenia sieciowe między maszynami stają się wąskim gardłem. To dość oczywiste, kiedy przechodzisz z jednej maszyny na wiele maszyn, efektywna przepustowość, którą masz dostępną do przesyłania danych, spada o kilka rzędów wielkości.
Od niedawna wszystkie nasze serwery i infrastruktura sieciowa zapewnia wsparcie interfejsów 10Gb. Pozwala to na sprawne przesyłanie dużych ilości danych, ich rozproszoną analizę oraz zapewnia łatwe i szybkie tworzenie kopii zapasowych.

SALESmanago od samego początku rozwija się dzięki wykorzystaniu ugruntowanych technologii z obszaru języka Java. W pierwszym kwartał 2019 roku sporo pracy zainwestowaliśmy na aktualizację używanych przez nas bibliotek i migracji do JDK 11. Nowa wersja JDK zapewnia znacznie lepszą wydajność, zwłaszcza w obszarze Garbage Collectora, najnowsza wersja w niektórych testach laboratoryjnych wypada o 20% lepiej.
Z racji sporego zamieszania związanego z licencjonowaniem JDK wprowadzonego przez Oracle upewniliśmy się również, że wszystkie nasze komponenty są zgodne i będą współpracować z wersją OpenJDK środowiska Javy.

Przetwarzanie i analiza tak dużych zbiorów danych z jakimi mamy do czynienia wymaga ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań. Jedną z najnowszych wdrażanych przez nas technologii jest silnik Apache Flink. Jest to platforma opensource dla skalowalnego przetwarzania strumieniowego i wsadowego. Flink jest wykorzystywany przez największych graczy w dziedzinie Big Data: Alibaba, Ericsson, Netflix czy Spotify.
Flink jest stabilny, odporny na błędy sprzętowe i pozwala skalować się do milionów zdarzeń na sekundę. W najbliższej przyszłości planujemy dalsze prace z tą platformą.

Aby ciągle zapewniać innowacyjne rozwiązania dla marketerów z całego świata sięgamy po coraz to nowsze narzędzia, nie tylko open source. Sporo uwagi obecnie poświęcamy na R&D bazy danych BigQuery dostarczanej przez Google. Do bliższego przyjrzenia się tej technologii skłania kilka aspektów.

Serverless – to bardzo popularne od jakiegoś czasu słowo, BigQuery dostępne jest od razu po rejestracji, od razu dostępna jest praktycznie nieograniczona przestrzeń, nie wymagająca od nas utrzymania własnych serwerów. Wydajność – to drugie imię BigQuery, załadowanie miliarda wierszy nie jest najmniejszym problemem, a zapytania na takiej ilości to pojedyncze sekundy. SQL – tak – Big Data wspiera dobrze znany SQL i to SQL, który pozwala odpytywać bez problemu ogromne zbiory danych – rzędy wielkości kilku miliardów wierszy nie robią na tej technologii najmniejszego wrażenia.

Narzędzia

Nieustannie uzupełniamy i rozwijamy wewnętrzne narzędzia, które automatyzują i monitorują całościowo nasze systemy, aby działały niezawodnie i wydajnie.
Najnowszym naszym dzieckiem jest zestaw narzędzi analitycznych stojących na straży wysyłek naszych klientów. Automatycznie wykrywa ono próby wysyłania SPAM’u, monitoruje każde odchylenie od normy, alertuje problemy na wielu płaszczyznach, tak aby maile naszych klientów dotarły bezproblemowo do adresata.

SALESmanago Marketing Automation
SALESmanago Marketing Automation

Podsumowanie

Aby sprostać potrzebom współczesnego marketera i dostarczyć mu najlepszego na rynku narzędzia do Automatyzacji Marketingu nigdy nie możemy się zatrzymać. Wciąż szukamy lepszych, stabilniejszych i bardziej zaawansowanych technologii i rozwiązań, które pozwolą uczynić nasze narzędzie jeszcze lepszym.

Post Author

Konrad Pawlus
CTO, co-founder

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]