Podsumowanie Roadmapy Q2 2021: Nowe Funkcjonalności dla eCommerce: Insighty i wskazówki dla marketerów oparte o AI, Hiper Segmentacja, Web Push 2.0 oraz pierwszy na rynku Personal Shopping Inbox

 
 

Naszą strategią pozostaje dostarczanie najwyższej klasy rozwiązań dla sklepów internetowych. Nasi klienci nie tylko mogą cieszyć się aktualnymi, szerokimi możliwościami platformy, ale też wiedzą, że kupują narzędzie, które stale będzie się rozwijać. Uwielbiamy być na rynku martech, ponieważ wciąż otwiera on nowe możliwości dla marketerów. Dzięki naszemu światowej klasy zespole produktowym oraz IT możemy pochwalić się najszybszym time-to-market, co przez lata pozwoliło nam zbudować znaczącą przewagę i USP.

 

Wierzymy, że nasza strategia budowania Customer Data Platform z doskonale zintegrowanymi i natywnie zbudowanymi funkcjonalnościami ma znaczącą przewagę nad  kupowaniem oddzielnych, najlepszych w swojej klasie produktów i integrowania ich. Nasi klienci korzystają z natychmiastowego wykorzystania AI, danych o klientach i personalizacji do zasilania wszystkich działań, a także z faktu, że stale dodajemy nowe elementy, które pomagają im budować dynamikę innowacji w marketingu i handlu.

 

Pozwól poprowadzić się przez najnowsze funkcjonalności, które wprowadziliśmy w drugim kwartale 2021 roku.

 

Marketing Insights 

 

Marketing Insights to rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, które analizuje konto użytkownika SALESmanago w zakresie danych o klientach, transakcjach, zachowaniach oraz wokół zakresu użytkowania platformy i automatycznie generuje wskazówki i insighty do bezpośrednich działań podejmowanych przez zespoły marketingowe.

 

Marketing Insights to:

 
  • Actionable eCommerce Insights przekuwają dane z czasu rzeczywistego w gotowe rozwiązania dla twojego biznesu. Wspierają użytkowników w różnych obszarach, takich jak procesy automatyzacji, email marketing czy generowanie leadów
  • Tips & Tricks dają dostęp do know-how najlepszych specjalistów od marketing automation. Wskazówki poprowadzą cię krok po kroku przez rozwiązania, których wcześniej nie znałeś. 
  • Checklista pomaga ci sprawdzić czy wykorzystujesz cały potencjał platformy i jej bogactwo funkcji dla osiągnięcia najlepszych wyników marketingowych.
 

Centrum Hiper Segmentacji 

 

Hyper Segmentation Center to najnowocześniejsze rozwiązanie, które umożliwia błyskawiczne tworzenie najbardziej zaawansowanych segmentów łączących wszystkie dane zebrane w CDP, takie jak zachowania, transakcje, charakterystyka klientów itp. Z jednego miejsca można zarządzać danymi klientów, z rozbudowanymi filtrami i zaawansowanymi kryteriami określającymi odbiorców w zależności od kontekstu. Jest to po prostu bezkonkurencyjna funkcjonalność, dająca nieograniczone możliwości segmentacji, która stanie się najlepszym tego typu modułem na rynku. 

 
  • Wyjdź poza podstawowe dane demograficzne, korzystając z hiper-segmentacji, która uwzględnia zainteresowania i zachowania konsumentów.
  • Identyfikuj segmenty i konta o wysokim potencjale i dużym prawdopodobieństwie zakupu, aby kierować reklamy i dostarczać właściwe komunikaty i oferty we właściwym czasie.
  • Twórz, edytuj, zarządzaj i analizuj wszystkie segmenty z jednego, ujednoliconego, przyjaznego dla użytkownika Centrum, ale też ze wszystkich miejsc w systemie, gdzie odbywa się selekcja kontaktów
  • Korzystaj z ujednoliconego interfejsu, który pozwala na błyskawiczne przetwarzanie danych bez znajomości kodowania. Wypróbuj proste kreatory segmentacji, które oszczędzają czas, zapewniając jednocześnie precyzyjne targetowanie.
 

Powiadomienia Web Push 2.0

 
 

Powiadomienia Web Push pozostają jednym z najpopularniejszych kanałów komunikacji. Jednym z najgorętszych trendów marketingowych jest porozumiewanie się z klientami w ich języku. Taka spersonalizowana komunikacja sprzyja budowaniu najwyższej jakości Customer Experience, już od pierwszego kroku w relacji klient-marka. Z badań CSA  wynika, że 65% konsumentów woli treści w swoim języku, nawet jeśli są one niskiej jakości. Co więcej, 40% nie dokona zakupu na stronach internetowych w innych językach (Shopify)

 

Web Push Notifications 2.0 pod wieloma względami przewyższają tradycyjne powiadomienia Web Push. Od niewymagającej kodu implementacji, przez wielojęzyczną, dynamiczną treść, po zaawansowaną segmentację adresów.

 
  • Docieraj i angażuj zarówno anonimowych, jak i zidentyfikowanych klientów, oferując im treści dostosowane do ich potrzeb – w tym wielojęzyczne wersje powiadomień i formularzy zgody – w jednym z najlepszych opartych na zgodzie kanałów komunikacji, za pośrednictwem spersonalizowanych powiadomień Web Push.
  • Wykorzystaj wieloaspektowe dane CDP do precyzyjnego targetowania kampanii i wzbogacenia strategii omnichannel – wybierz, czy wolisz komunikować się z konsumentami za pomocą komputera stacjonarnego, telefonu komórkowego czy obu tych urządzeń.
  • Pozostań w kontakcie z użytkownikami, którzy są zainteresowani twoją ofertą, ale nie są jeszcze gotowi aby zostawić swoje dane kontaktowe.
 

Personal Shopping Inbox 

 
 

Jako pionierzy MarTech, wolimy podążać w kierunku innowacji, zamiast powielać schematy. W tym celu stworzyliśmy tę niesamowitą nową funkcję – Personal Shopping Inbox! 

 

Personal Shopping Inbox pozwala Ci poprawić Customer Experience Twoich odwiedzających, dzięki w pełni konfigurowalnemu, łatwemu w użyciu, kanałowi komunikacyjnemu typu „trzy w jednym”, który łączy w sobie eCommerce wish list , silnik rekomendacji i centrum powiadomień. 

 
  • Zwiększ przywiązanie klientów. Zachęcaj klientów do tworzenia list życzeń i zapisywania wymarzonych produktów na później. Umożliwiaj im również szybkie przeglądanie interesujących ich produktów poprzez mechanizm „lubię to”. 
  • Zwiększ swoją sprzedaż poprzez polecanie klientom ostatnio oglądanych produktów. 
  • Pozostaw spersonalizowane oferty dla klientów i anonimowych odwiedzających w ich wielojęzycznej skrzynce powiadomień i zapewnij im dostęp do tych ofert nawet po opuszczeniu i powrocie na stronę. 
  • Zwiększ zaangażowanie użytkowników w programy lojalnościowe, zapewniając im dostęp do informacji o ich statusie. 
  • Wyświetlaj informacje bezpośrednio w skrzynce odbiorczej eCommerce. Polecaj klientom produkty, o których marzą i wykorzystuj listy życzeń jako źródła danych dla silnika rekomendacji.
 

W pierwszej połowie tego roku skupiliśmy się na przygotowaniu rozwiązań mających na celu zwiększenie satysfakcji klientów. Z powodzeniem zajęliśmy się również problemem malejącego znaczenia plików third-party cookies, aby umożliwić naszym klientom prowadzenie kampanii marketingowych bez opóźnień. Funkcjonalności, które wprowadziliśmy w I półroczu 2021 r. dotyczyły personalizacji stron internetowych, kanałów komunikacji marketingowej oraz zaawansowanego zarządzania danymi CDP.

 

Teraz przed nami kolejne sześć ekscytujących miesięcy. Spędzimy ten czas na pracy nad kolejnymi zaskakującymi funkcjonalnościami. Naszą ambicją jest pomagać Wam nie tylko w osiąganiu nowych benchmarków biznesowych, ale także w zwiększaniu Customer Experience dla Was i Waszych klientów.

 

Lubię być w kontakcie z naszymi klientami i wszystkimi, którzy kochają technologię. Nie bój się napisać do mnie bezpośrednio na: katarzyna.rejdych@salesmanago.com

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]