Podsumowanie drugiej edycji Kongresu Marketing Automation


xtd52frak59grs3u25 listopada na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyła się druga edycja Kongresu  Marketing Automation. W Biznes Klubie wystąpiło 17 prelegentów, którzy przygotowali swoje wystąpienia dla ponad 1000 gości. Najlepsi w Polsce eksperci i specjaliści pokazali na przykładzie swojej pracy jak realnie można zmienić tradycyjny marketing wykorzystując narzędzia Marketing Automation.

 

 

 

Impreza składała się z dwóch części. Pierwsza z nich rozpoczęła się o godzinie 10 od prelekcji gościa specjalnego – Stephane’a Antigi, trenera reprezentacji Polski siatkarzy – tegorocznych mistrzów świata. Tematem prelekcji było budowanie i motywowanie zespołu wraz z kluczowymi czynnikami, które zadecydowały o ich sukcesie.

Poranny blok „Inspiracje” to prelekcję ekspertów zajmujących się na co dzień branżą eComerce oraz Marketing Automation. Wśród nich znaleźli się przedstawiciele czołowych firm, tacy jak Rafał Brzoska, założyciel i współtwórca grupy Integer, który  opowiadał o nowoczesnym podejściu do logistyki w branży eCommerce i sukcesie paczkomatów, które zrewolucjonizowały zakupy on-line. Z kolei Michał Brański, założyciel portalu o2.pl oraz członek zarządu Wirtualnej Polski dzielił się z uczestnikami Kongresu swoją wiedza i doświadczeniem na temat krytycznych czynników sukcesu w eCommerce z perspektywy człowieka mediów.  Z kolei Grzegorz Urban, wicedyrektor PricewaterhouseCoopers, który na co dzień zajmuje się doradztwem w zakresie marekitngu i sprzedaży, podczas swojego wystąpienia zwrócił uwagę na dopasowanie swopjej firmy w pod kątem zachowania klienta.

W pierwszej części wystąpił także duet z Harvard Business Review Polska – Marcin Orocz, Chief Digital Officer oraz Piotr Stohnij, Online Comunicator Manager, którzy dzielili się swoimi sprostrzeżeniami na temat cyfrowej transformacji oraz biznesu nowych technologii.

Zaproszenie na Kongres przyjęli także zagraniczni goście tacy jak Ian Michiels, czołowy amerykański analityk rynku Marketing Automation, który podzielił się swoimi obserwacjami dotyczącymi wykrozystania automatyzacji marektingu w segmencie B2B.

Występ Grzegorza Błażewicza, założyciela SALESmanago zakończył piewrszą część wydarzenia. Prezes spółki Benhauer podczas swojej prelekcji opowiadał o tym, jak wykorzystanie systemu klasy Marketing Automation zmienia pracę nowoczesnego marketera i zwiększa znaczenie CMO w firmie.

Po półgodzinnej przerwie na poczęstunek rozpoczęła się druga część eventu – „Strategie Marketing Automation”. W tej części swoimi doświadczeniami i wiedzą podzielili się specjaliści, którzy na co dzień korzystają z rozwiązań systemu Marketing Automation. Wśród prelegentów znaleźli się eksperci z największych firm w Polsce tacy jak: Florian Werner z Remindtrex, Karol Bzymek z Yves Rocher Polska, Michał Jaworski z Rainbow Tours, Marcin Szeląg z Innovation Nest, Tomasz Karwatka, prezez zarządu Divante, Monika Marczak z FRU.pl, Marcin Młodożeniec, CMO z firmy 3S, Jarosław Trybuchowicz z Audioteki, Szymon Niemczura, załozyciel i CEO z Kontakt.io. Eksperci opowiadali o swojej pracy, w której automatyzacja marketingu odgrywa dużą rolę. Dzielili się swoimi przemyśleniami i efektami wykorzystania Marketing Automation.

W tym roku przygotowaliśmy równolegle do prelekcji sesję warsztatową, którą poprowadzili specjaliści z takich firm jak Focus Telecom, SMS APIUnity Group oraz gość specjalny Jacob Ciesielski, dyrektor generalny InfoCanda, który opowiadał o Data Driven Marketing.

Imprezę poprowadził Artur Kurasiński, uznany bloger i mentor, współtwórca Focus – smarter analytics, aktywny komentator branżowy. Współtwórca cyklu spotkań Aula Polska oraz nagród Aulery.

Za pomoc w organizacji wydarzenie serdecznie dziękujemy także  InPost, SMS API, Remindtrex, 3S, Polska Focus Telecom.

Oraz partnerom: mensis.pl, interaktywnie.com, photogenica, marketer +, Marketing przy kawie, BRIEF, Gazeta Praca.pl, Interia, Focus – smarter analytics, Magazyn Online Mrketing, DDB, Sprawny marketing, Harvard Business Review Polska, IAB Polska, Unity Group, Vidart, Informacja Handlowe, Gemius, AdTaily,Shoplo, IAI Shop.com, wp.pl, Polska Presse, WSB w Dąbrowie Górniczej,Cube Research, KEY2PRINT, RetailTrends.

Nagrania z prelekcji oraz prezentacje znajdują się pod linkiem:

http://www.marketingautomationcongress.com/pl/

 

Więcej informacji: info@salesmanago.pl

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]