Sklepy rozświetliły się już bożonarodzeniowymi lampkami, a klienci wrzucają kolejne produkty do koszyków, nucąc „Last Christmas I gave you my heart”. Jednak jeśli Twój e-sklep lub strona www nie poczuła jeszcze magii Świąt, zerknij na naszą infografikę dla spóźnialskich. Znajdziesz na niej szybkie pomysły na Świąteczny marketing. Dowiesz się:
- jaka jest specyfika światecznych zakupów
- jak na nią odpowiedzieć, wykorzystując rozwiązania Marketing Automation
- jak stworzyć szybkie świąteczne treści
- dlaczego – zawsze, nie tylko w Święta! – powinieneś być dla swoich odbiorców Świętym Mikołajem
- dlaczego Święta nie kończą się 26 grudnia.
A czy Twoja strona jest gotowa na Święta? Stosujesz opisane powyżej zabiegi? A może chcesz dać swoim odbiorcom chwilę wytchnienia od Świątecznej gorączki i świadomie rezygnujesz z takich pomysłów?
Czekamy na Wasze komentarze!