Orange Polska – wiodący dostawca usług telekomunikacyjnych w Polsce wybrał system SALESmanago Marketing Automation. System zostanie wykorzystany do realizacji spersonalizowanych kampanii mailingowych i internetowych, a także promocji aplikacji mobilnej Mój Orange oraz rozwiązania Orange On-line, które umożliwia klientom zarządzanie swoim kontem oraz usługami w Orange przez całą dobę.
System SALESmanago zapewni monitorowanie zachowań klientów na stronie internetowej Orange Polska. Zostanie wykorzystany do realizowania automatycznych akcji marketingowych za pośrednictwem spersonalizowanych wiadomości e-mail i sms, a także do wykorzystania dynamicznej treści na stronie WWW, automatycznie dostosowaną do indywidualnego odbiorcy. Dodatkowo, system zoptymalizuje kampanie w sieciach reklamowych automatycznie dopasowując konkretną reklamę do profilu zainteresowania danej osoby.
Orange Polska jest wiodącym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Polsce. Oferuje usługi konwergentne, łączące usługi stacjonarne i mobilne, w tym szerokopasmowy dostęp do Internetu i transmisję danych, także telewizję cyfrową i video na życzenie oraz liczne usługi multimedialne. Posiada największą w Polsce infrastrukturę techniczną, całkowity zasięg sieci obejmuje 99,8 proc. populacji kraju. W oparciu o nią Orange Polska świadczy usługi 20 milionom klientów.
Orange Polska jest częścią jednej z największych światowych grup telekomunikacyjnych, działającej w 30 krajach.