Kolejne znane polskie marki, Oponeo, Sizeer i Nexto, rozpoczynają projekty automatyzacji marketingu w systemie SALESmanago Marketing Automation. Wg raportu firmy analitycznej Gartner, firmy korzystające z systemów marketing automation osiągają aż 50% wzrost z inwestycji w marketing.
System SALESmanago Marketing Automation umożliwia jest pierwszym i najszybciej rozwijającym się systemem do automatyzacji marketingu w Polsce, z którego korzysta już ponad 400 firm. System oferuje kompletny zestaw narzędzi do marketingu i wsparcia sprzedaży zarówno w segmencie B2B i B2C obejmujący jeden z najbardziej zaawansowanych modułów monitorowania kontaktów w Internecie, e-Mail Marketing, dynamiczną personalizowaną treść na stronie WWW, formularze kontaktowe, automatyczne segmentacje klientów i programy Lead Nurturing.
– Zastosowanie systemu marketing umożliwia zmianę wizerunku działu marketingu z działu kosztowy na dział, gdzie wytwarza się realną wartość firmy w procesach marketingowych. Szacujemy, że w Polsce ok. 25% firm jest w tym momencie zainteresowanych wdrożeniem automatyzacji marketingu – mówi założyciel i Prezes SALESmanago Marketing Automation, Grzegorz Błażewicz