Obag, Alsen i Hero dołączają do grona klientów SALESmanago

Choć lato w pełni, SALESmanago nie zwalnia tempa. Nieustannie pracujemy nad rozwijaniem naszego systemu Marketing Automation, a o silnej pozycji naszej firmy na rynku świadczy fakt, że grono użytkowników stale się powiększa. Także w minionym miesiącu kolejne firmy zdecydowały się wdrożyć SALESmanago w swoich organizacjach. Warto podkreślić, że wśród nowych klientów znajdują się przedsiębiorstwa z wielu różnych branż: odzieżowej, motoryzacyjnej, finansowej, ochrony zdrowia i innych, co niewątpliwie świadczy o uniwersalności naszego rozwiązania do automatyzacji marketingu.

Poniżej prezentujemy listę firm, które dołączyły do grona klientów SALESmanago w czerwcu:

 

POLSKA

 

O bag Polska

Niebanalny design, soczyste kolory i wykorzystanie innowacyjnych tworzyw – to znaki rozpoznawcze tej marki. Firma oferuje nie tylko słynne konfigurowalne torby Obag, ale także zegarki Oclock, okulary przeciwsłoneczne, bransoletki i obuwie.

 

ALSEN

Największa sieć partnerska branży komputerowej w Polsce. Sklep Alsen oferuje markowy sprzęt komputerowy, elektronikę użytkową, RTV, wyposażenie biurowe, oświetlenie, “małe AGD”, a nawet artykuły dziecięce.

 

Sklep Firmowy Salewa

Firma oferująca oryginalny sprzęt outdoorowy marek Salewa i Dynafit: odzież męską, damską i dziecięcą, obuwie, wyposażenie turystyczne, wspinaczkowe i skiturowe oraz wszelkiego rodzaju gadżety.

 

Bezpieczny Podatnik

Organizacja doradzająca firmom w zakresie bezpieczeństwa podatkowego. Oprócz usług doradczych oferuje także ubezpieczenia pracowników odpowiedzialnych za kwestie finansowe w firmie oraz rozwiązania dla MŚP, takie jak wsparcie przy kontrolach.

 

SPECGEAR

Sklep militarny zajmujący się sprzedażą hurtową i detaliczną sprzętu militarnego i outdoorowego. Wśród oferowanych produktów znajdziemy między innymi odzież i obuwie, wiatrówki, sprzęt biwakowy, umundurowanie oraz wszelkie niezbędne akcesoria.

 

CFI Systemy Informatyczne

Producent kompleksowego rozwiązania VENDO.ERP do zarządzania firmą w takich obszarach jak produkcja, logistyka, sprzedaż, finanse, personel, BI i serwis. Skutecznie poprawia wydajność przedsiębiorstw i optymalizuje koszty.

 

Hotel Azyl

Komfortowy hotel otoczony czarującym ogrodem, oddalony od miejskiego zgiełku, w którym goście mogą przyjemnie spędzić czas i wypocząć w miłej atmosferze. Klienci mają także możliwość organizacji przyjęć, wesel czy imprez firmowych.

 

CM Audit

Firma świadcząca usługi audytorskie, sprawozdawcze, doradcze w zakresie zakładania, przekształcania, restrukturyzowania przedsiębiorstw, wyspecjalizowana m.in. w branży handlu, budownictwa, usług komunalnych, energetyki i służby zdrowia.

 

Forteca Dziecięcego Speca

Oferta tej firmy, obejmująca atrakcyjne zajęcia edukacyjne z różnych dziedzin zaspokoi ciekawość nawet najbardziej dociekliwych maluchów. Firma zajmuje się także organizacją półkolonii, warsztatów i imprez okolicznościowych dla najmłodszych.

 

Auto Partner

Firma od 1993 roku zajmująca się dystrybucją części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych, motocykli i skuterów. Szczyci się szerokim wyborem produktów i rozbudowaną siecią warsztatów w całej Polsce.

 

Kaizendo

Firma konsultingowa specjalizująca się w filozofii Kaizen. Oferuje usługi dla małych i dużych przedsiębiorstw, takie jak ocena efektywności, optymalizacja procesów i realizacja strategii.

 

Alena

Miejsce, w którym możesz się zaopatrzyć w wysokiej jakości firany, zasłony i tekstylia (pościel, ręczniki, obrusy) oraz dodatki. Bez wychodzenia z domu możesz zamówić także firany i zasłony szyte na miarę!

 

Dom Lekarski

Centrum medyczne powstałe w 2001 roku, świadczące wysokiej jakości usługi lekarskie. Gwarancją najlepszej opieki medycznej jest wykwalifikowana kadra oraz wiele nagród przyznanych firmie.

 

ZAGRANICA

 

Pro Yamaha Import CHILE

Oficjalny dystrybutor Yamaha w Chile. W bogatej ofercie znajdziemy motory, quady, terenowe pojazdy użytkowe UTV i motorówki tej japońskiej firmy, a także części zamienne z gwarancją.

 

Hero España HISZPANIA

Firma zajmująca się produkcją szerokiego wachlarzu produktów spożywczych dla dużych i małych. Misją Hero jest dostarczenie konsumentom najwyższej jakości żywności z naturalnych składników.

 

Spot-a-shop FINLANDIA

Platforma gromadząca w jednym miejscu najlepsze oferty wyprzedażowe online z wielu sklepów. Dzięki tej firmie rodem z Finlandii zaoszczędzisz pieniądze i upolujesz świetne okazje.

 

Tech Data HISZPANIA

Dostawca hurtowy sprzętu komputerowego, oprogramowania i innych rozwiązań technologicznych dla firm. Świadczy także usługi logistyczne, finansowe i marketingowe.

 

Belletica HISZPANIA

Sklep internetowy z produktami kosmetycznymi i do makijażu najlepszych marek w atrakcyjnych cenach. Oferuje szeroką gamę kosmetyków naturalnych i koreańskich.

 

Cucina Evolution WŁOCHY

Sieć tworzona przez restauracje, cukiernie, pizzerie i specjalistów żywienia ceniących zdrowe i zrównoważone żywienie, a jednocześnie tradycyjne przepisy kuchni włoskiej.

 

Savino Solution WŁOCHY

Firma specjalizująca się w digitalizacji procesów oraz dokumentacji firmowej. Od prawie 10 lat pomaga włoskim MŚP w cyfryzacji, aby ich procesy i dokumenty biznesowe były wydajniejsze i bezpieczniejsze.

 

Clínica San Diego KOLUMBIA

Gabinety okulistyczne w Medellín i Cúcuta oferujące wizyty diagnostyczne, konsultacje oraz zabiegi chirurgiczne, począwszy od korekty wzroku po przeszczep rogówki.

 

SoldiExpert WŁOCHY

Doradztwo internetowe w zakresie inwestycji i finansów. 20-letnie doświadczenie gwarantuje, że ci niezależni konsultanci z powodzeniem zadbają o stan twojego portfela.

 

Liberatta HISZPANIA

Marka odzieżowa oferująca kolekcje mody damskiej i dziecięcej, charakteryzujące się uniwersalnością, wysoką jakością i kuszącymi cenami.

 

Julia Paduszyńska
Content Manager

@jpaduszyńska

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]