Nowy wymiar personalizacji z ramką z wyborem produktu

O zaletach  Email Drag&Drop Designera mówiliśmy już dużo. Jego skuteczność w email marketingu została niejednokrotnie potwierdzona przez wielu klientów SALESmanago Marketing Automation. Cały czas dokładamy wszelkich starań by ulepszyć to rozwiązanie i dać naszym klientom niezliczone możliwości tworzenia atrakcyjnych wizualnie i w pełni responsywnych maili w kilka minut.

W zeszłym miesiącu chwaliliśmy się wprowadzeniem nowego kreatora maili wykorzystujących scenariusz a już dziś przychodzimy z kolejnym udoskonaleniem wprowadzonym do E-mail Drag&Drop Designera, czyli ramką z wyborem produktu. Powiecie, że przecież taka ramka była już dostępna wcześniej! Już spieszę z wyjaśnieniem. W przypadku ‘zwykłej’ ramki produkty dobierane są automatycznie. W zależności od wybranego typu rekomendacji, będą to produkty z porzuconego koszyka, bądź ostatniej wizyty. Zaletą nowej ramki jest możliwość samodzielnego doboru produktów do maila dynamicznego, które będą zaciągane z pliku XML. Teraz Twój mail będzie jeszcze bardziej spersonalizowany i to Ty masz kontrolę nad tym, jakie produkty się w nim znajdą.

 

Korzyści:

 

-możliwość samodzielnej personalizacji produktów w mailu dynamicznym

– możliwość proponowania klientom produktów, których nie mieli okazji zobaczyć (nowości lub produkty na specjalne zamówienie)

– budowanie atmosfery zaufania z klientem

– tworzenie w pełni responsywnej wiadomości w zaledwie kilka minut dzięki prostemu i intuicyjnemu kreatorowi Drag&Drop.

 

Jak stworzyć wiadomość z wykorzystaniem ramki z wyborem produktu?

 

Przejdź do Drag&Drop Email Designer => Widgety => Ramka z wyborem produktu

 

Główne kroki:

  1. Ustawienia widgetu
  2. Pola produktowe
  3. Przycisk
  4. Wybierz produkt

 

Aby dodać widget do swojego maila, należy przeciągnąć ramkę z wyborem produktu do tworzonej wiadomości. Następnie, wciśnij przycisk Wybierz Produkt, aby zacząć dobierać produkty z galerii. Do trybu edycji widgetu można dostać się również poprzez najechanie kursorem myszy na widget i kliknięcie w ikonę ołówka.

 

1. USTAWIENIA

Po dodaniu widgetu do swojego maila, możesz przystąpić do ustawień ogólnych:

 

 

[1] Układ – wybierz jeden z trzech możliwych układów produktów w ramce.

[2] Ustawienia ogólne – ustawienia ogólne działają dla wszystkich produktów razem.

  • Maksymalna liczba produktów w elemencie – wybierz liczbę produktów, które będą wyświetlać się w ramce, maksymalnie możesz wybrać 12.
  • Kolor tła – wybierz kolor tła ramki za pomocą selektora kolorów. Odznacz checkbox przezroczysty, a następnie wybierz kolor z palety.

 

2. POLA PRODUKTOWE

Kolejnym etapem tworzenia wiadomości jest dostosowanie pól produktowych [3]:

 

 

Pola produktowe – pliki XML standardowo posiadają cztery podstawowe informacje o produkcie: nazwę, kategorię produktu, opis produktu oraz jego cenę. Natomiast jeżeli plik posiada niestandardowe informacje takie jak promocyjna cena, czy detale można dodać te elementy informacyjne w tej zakładce. Wystarczy kliknąć + na etykiecie z daną informacją.

W polu tekstowym możesz dowolnie edytować czcionkę w ramce produktowej. Wystarczy że zaznaczysz informację, której wygląd chcesz formatować. Możesz zmieniać typ oraz rozmiary czcionki, a także pogrubiać ją, ustawiać kursywę lub podkreślenie. Zmieniaj kolory oraz podświetlenie, dodawaj linki lub wstawiaj punktory.

 

3. PRZYCISK

W tej sekcji możesz dowolnie dostosować ustawienia przycisku [4] według własnych preferencji. Nie musisz ustawiać podlinkowania do przycisku, ponieważ jest dodawany automatycznie.

 

Możesz dowolnie edytować:

  • Tekst na przycisku – wpisz tekst, który będzie się wyświetlał na przycisku. Obok pola znajdują się selektory kolorów za pomocą których zmienisz kolor tła przycisku oraz kolor czcionki.
  • Szerokość przycisku – wprowadź wartość liczbową szerokości przycisku w pikselach.
  • Wysokość przycisku – wprowadź wartość liczbową wysokości przycisku w pikselach.
  • Położenie przycisku – z rozwijanej listy wybierz jedną z trzech pozycji przycisku w ramce (na środku, z boku, z lewej)
  • Zaokrąglenie – określ stopień zaokrąglenia krawędzi przycisku.

 

4. WYBIERZ PRODUKT

Najeżdżając kursorem na miejsce w widgecie w którym będzie znajdował się produkt, należy nacisnąć przycisk Wybierz produkt. Zostaniesz przekierowany do galerii z produktami, skąd będziesz mógł wybrać interesujące Cię produkty. W galerii funkcjonuje wyszukiwarka, możesz wyszukiwać produkty po nazwie, po kategorii lub po marce.

 

 

 

I wiadomość gotowa!

Źródło obrazka

 

 

Wypróbuj nową ramkę z wyborem produktu i inne przydatne funkcje za darmo przez 30 dni.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]