Nowy wymiar personalizacji z ramką z wyborem produktu

O zaletach  Email Drag&Drop Designera mówiliśmy już dużo. Jego skuteczność w email marketingu została niejednokrotnie potwierdzona przez wielu klientów SALESmanago Marketing Automation. Cały czas dokładamy wszelkich starań by ulepszyć to rozwiązanie i dać naszym klientom niezliczone możliwości tworzenia atrakcyjnych wizualnie i w pełni responsywnych maili w kilka minut.

W zeszłym miesiącu chwaliliśmy się wprowadzeniem nowego kreatora maili wykorzystujących scenariusz a już dziś przychodzimy z kolejnym udoskonaleniem wprowadzonym do E-mail Drag&Drop Designera, czyli ramką z wyborem produktu. Powiecie, że przecież taka ramka była już dostępna wcześniej! Już spieszę z wyjaśnieniem. W przypadku ‘zwykłej’ ramki produkty dobierane są automatycznie. W zależności od wybranego typu rekomendacji, będą to produkty z porzuconego koszyka, bądź ostatniej wizyty. Zaletą nowej ramki jest możliwość samodzielnego doboru produktów do maila dynamicznego, które będą zaciągane z pliku XML. Teraz Twój mail będzie jeszcze bardziej spersonalizowany i to Ty masz kontrolę nad tym, jakie produkty się w nim znajdą.

 

Korzyści:

 

-możliwość samodzielnej personalizacji produktów w mailu dynamicznym

– możliwość proponowania klientom produktów, których nie mieli okazji zobaczyć (nowości lub produkty na specjalne zamówienie)

– budowanie atmosfery zaufania z klientem

– tworzenie w pełni responsywnej wiadomości w zaledwie kilka minut dzięki prostemu i intuicyjnemu kreatorowi Drag&Drop.

 

Jak stworzyć wiadomość z wykorzystaniem ramki z wyborem produktu?

 

Przejdź do Drag&Drop Email Designer => Widgety => Ramka z wyborem produktu

 

Główne kroki:

  1. Ustawienia widgetu
  2. Pola produktowe
  3. Przycisk
  4. Wybierz produkt

 

Aby dodać widget do swojego maila, należy przeciągnąć ramkę z wyborem produktu do tworzonej wiadomości. Następnie, wciśnij przycisk Wybierz Produkt, aby zacząć dobierać produkty z galerii. Do trybu edycji widgetu można dostać się również poprzez najechanie kursorem myszy na widget i kliknięcie w ikonę ołówka.

 

1. USTAWIENIA

Po dodaniu widgetu do swojego maila, możesz przystąpić do ustawień ogólnych:

 

 

[1] Układ – wybierz jeden z trzech możliwych układów produktów w ramce.

[2] Ustawienia ogólne – ustawienia ogólne działają dla wszystkich produktów razem.

  • Maksymalna liczba produktów w elemencie – wybierz liczbę produktów, które będą wyświetlać się w ramce, maksymalnie możesz wybrać 12.
  • Kolor tła – wybierz kolor tła ramki za pomocą selektora kolorów. Odznacz checkbox przezroczysty, a następnie wybierz kolor z palety.

 

2. POLA PRODUKTOWE

Kolejnym etapem tworzenia wiadomości jest dostosowanie pól produktowych [3]:

 

 

Pola produktowe – pliki XML standardowo posiadają cztery podstawowe informacje o produkcie: nazwę, kategorię produktu, opis produktu oraz jego cenę. Natomiast jeżeli plik posiada niestandardowe informacje takie jak promocyjna cena, czy detale można dodać te elementy informacyjne w tej zakładce. Wystarczy kliknąć + na etykiecie z daną informacją.

W polu tekstowym możesz dowolnie edytować czcionkę w ramce produktowej. Wystarczy że zaznaczysz informację, której wygląd chcesz formatować. Możesz zmieniać typ oraz rozmiary czcionki, a także pogrubiać ją, ustawiać kursywę lub podkreślenie. Zmieniaj kolory oraz podświetlenie, dodawaj linki lub wstawiaj punktory.

 

3. PRZYCISK

W tej sekcji możesz dowolnie dostosować ustawienia przycisku [4] według własnych preferencji. Nie musisz ustawiać podlinkowania do przycisku, ponieważ jest dodawany automatycznie.

 

Możesz dowolnie edytować:

  • Tekst na przycisku – wpisz tekst, który będzie się wyświetlał na przycisku. Obok pola znajdują się selektory kolorów za pomocą których zmienisz kolor tła przycisku oraz kolor czcionki.
  • Szerokość przycisku – wprowadź wartość liczbową szerokości przycisku w pikselach.
  • Wysokość przycisku – wprowadź wartość liczbową wysokości przycisku w pikselach.
  • Położenie przycisku – z rozwijanej listy wybierz jedną z trzech pozycji przycisku w ramce (na środku, z boku, z lewej)
  • Zaokrąglenie – określ stopień zaokrąglenia krawędzi przycisku.

 

4. WYBIERZ PRODUKT

Najeżdżając kursorem na miejsce w widgecie w którym będzie znajdował się produkt, należy nacisnąć przycisk Wybierz produkt. Zostaniesz przekierowany do galerii z produktami, skąd będziesz mógł wybrać interesujące Cię produkty. W galerii funkcjonuje wyszukiwarka, możesz wyszukiwać produkty po nazwie, po kategorii lub po marce.

 

 

 

I wiadomość gotowa!

Źródło obrazka

 

 

Wypróbuj nową ramkę z wyborem produktu i inne przydatne funkcje za darmo przez 30 dni.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]