Nowy cennik: Darmowy Live Chat, Web pushe i Pop upy. Nowy pakiet Enterprise.

SALESmanago jest platformą używaną już przez ponad 10000 firm na całym świecie. Wśród naszych klientów znajdują się zarówno międzynarodowe przedsiębiorstwa, średniej wielkości biznesy jak również małe, rodzinne firmy. Klienci cenią sobie możliwość dostosowywania modułów i dopasowywania oferty do specyfiki i wielkości swojej firmy.

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów nieustannie udoskonalamy nasze rozwiązania Marketing Automation i dlatego też przebudowaliśmy plany cenowe, żeby jeszcze lepiej dopasować rozwiązanie do użytkowników.

Z tego wpisu dowiesz się:

  1. Jakimi pakietami dysponuje SALESmanago
  2. Jakie są zalety każdego z pakietów
  3. Jak wybrać odpowiedni pakiet dla swojej firmy

Jakimi pakietami dysponuje SALESmanago?

SALESmanago oddaje do dyspozycji swoich klientów 3 zaawansowane technologicznie moduły – Basic, Professional i Enterprise – każdy z nich odpowiada na inne potrzeby firm i pozwala na prowadzenie skutecznego, zautomatyzowanego i spersonalizowanego marketingu, który sprawdza się w każdej branży. Dodatkowo, dla każdego, kto rozpoczyna swoją przygodę z e-biznesem, przygotowaliśmy darmowe moduły na dobry start.

DARMOWE MODUŁY NA START

W SALESmanago wspieramy małe firmy i start-upy. To z myślą o nich przygotowaliśmy przygotowaliśmy DARMOWE pojedyncze moduły, by pomóc im w rozwinięciu się na rynku i rozpoczęciu swojej przygody z SALESmanago, ponieważ rozumiemy, że założenie firmy to żmudny i skomplikowany proces, a pierwsze efekty pracy nie pojawiają się od razu, a pomoc na starcie może znaczyć więcej niż się wydaje.

Możesz wybrać jeden spośród następujących modułów:

Live Chat

Jedyny taki LiveChat stworzony z myślą o ecommerce. Dzięki niemu możesz nie tylko rozmawiać ze swoimi klientami ale także prowadzić skuteczną sprzedaż.

Powiadomienia Web Push

Web Pushe to krótkie powiadomienia wyświetlanie na ekranie komputera lub urządzenia mobilnego podczas korzystania z przeglądarki. Dzięki powiadomieniom Web Push dotrzesz do klientów oraz anonimowych użytkowników na komputerach i smartfonach – nawet jeśli opuścili już z Twoją stronę internetową

Pozyskiwanie klientów

Moduł SALESmanago Generate Leads składa się z zestawu narzędzi do generowania kontaktów na który składają się pop-upy, formularze kontaktowe oraz landing page.

PAKIET BASIC – Absolutne must have każdego marketera

Podstawowa wersja SALESmanago, bezpłatna dla firm posiadających niewielką bazę klientów. Pakiet Basic jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które szukają niskobudżetowych rozwiązań lub dopiero zaczynają zaznajamiać się ze światem Marketing Automation.

Najważniejsze funkcje dostępne w pakiecie Basic to:

e-Mail Marketing
Pop-upy
Live Chat
Powiadomienia Web Push
Identyfikacja osób na stronie www
CRM i Zarządzanie Kontaktami

PAKIET PROFESSIONAL – Dla profesjonalnych i ambitnych działów marketingu.

Jest to najpopularniejszy pakiet wśród naszych klientów. Ten pakiet pozostał bez zmian. Świetnie sprawdzi się dla średnich firm, które chcą zwiększyć sprzedaż, pozyskać nowych klientów i urozmaicić swoje kampanie marketingowe. Wybierz ten pakiet, jeśli chcesz wykorzystać dynamiczne treści na swojej stronie internetowej,  prowadzić skuteczne kampanie w social media i analizować swoje działania  marketingowe w Google Analytics zintegrowanym z SALESmanago. Co ważne, konfiguracja systemu w pakiecie Professional jest darmowa!

Znajdziesz w nim te same funkcje, co w pakiecie Basic i dodatkowo:

Automatyzacja Marketingu – Workflow
Dynamiczne maile z rekomendacjami
Dynamiczne treści na stronie www
Anonimowe Marketing Automation
Reklamy i publikacje w social media
Inteligentne pop-upy z rekomendacjami
‌i wiele więcej…

PAKIET ENTERPRISE – Kompletna, napędzana AI i Machine Learning Platforma Marketing Automation dla dużych firm i przedsiębiorstw

Ten pakiet przeszedł największą metamorfozę. Oprócz zmiany nazwy z Elite na Enterprise, pakiet został wzbogacony o wiele nowych funkcjonalności, tak aby w pełni odpowiadać na potrzeby najbardziej wymagających klientów, stawiających na wykorzystanie najnowszych technologii i oczekujących indywidualnego podejścia.

Pakiet Enterprise jest idealny dla dużych przedsiębiorstw i globalnych korporacji. Łączy w sobie najbardziej zaawansowane funkcje a integracja kanałów online, offline i mobile daje nieograniczone możliwości.

Jest to rozwiązanie dla tych, którzy cenią sobie nowoczesność i zaawansowane technologie. SALESmanago robi ukłon w stronę tych wizjonerów, którzy chcą być o krok przed konkurencją i planują wykorzystanie możliwości technologii Machine Learning i mechanizmów sztucznej inteligencji w swojej strategii marketingowej. W skład pakietu Enterprise wchodzą wszystkie elementy pakietów Basic i Pro a także:

Automatic Sales Chat –  to moduł pozwalający na stworzenie automatycznej rozmowy z użytkownikiem prowadzonej przez facebookowy komunikator Messenger. Mechanizm działania Automatic Sales Chat opiera się na zasadzie sztucznej inteligencji, przy czym jego konfiguracja jest bardzo prosta gdyż elementy konwersacji układa się  w logiczną całość za pomocą intuicyjnego kreatora drag & drop.

Advanced Digital Body Language Tracking – W skład pakietu wchodzą dwie autorskie technologie SALESmanago:

  • SALESmanago Web Beacon
  • Video Body Language Monitoring.

SALESmanago Web Beacon to technologia, która rozszerza możliwości monitorowania zachowania osób na stronie internetowej. Dzięki jej zastosowaniu możesz zwiększyć szczegółowość monitorowania zachowania kontaktów, budowania profili behawioralnych, naliczania scoringu i segmentacji. Pozwala ona na sprawdzenie czy dany użytkownik zobaczył konkretny obszar w ramach jednej strony www, najechał kursorem lub kliknął na interaktywne elementy takie jak powiększalne grafiki, przyciski, suwaki, interakcje z konfiguratorami i kalkulatorami kredytowymi. Moduł Video Body Language to unikalna funkcjonalność systemu umożliwiająca monitorowanie konsumpcji materiałów video przez zidentyfikowanych użytkowników w bazie klienta. System umożliwia monitorowanie szeregu zdarzeń związanych z oglądaniem materiałów w najpopularniejszych odtwarzaczach takich jak YouTube, Vimeo i wiele innych, które są publikowane na stronie www lub blogu.

APPmanago to pierwsza polska i jedna z pierwszych na świecie platforma klasy Mobile Marketing Automation. System pozwala zidentyfikować użytkowników aplikacji, zautomatyzować i spersonalizować wiadomości do nich wysyłane. Dzięki monitorowaniu zachowań w czasie rzeczywistym (wewnątrz oraz poza aplikacją) APPmanago tworzy dokładne profile użytkowników, którym następnie wysłać możemy konkretnie zaplanowane wiadomości lub na podstawie zaawansowanych reguł opracować ich automatyczną wysyłkę.

Dodatkowo w pakiecie tym znajdziesz takie funkcje jak:

Analiza zachowań zakupowych
Niestandardowe mechanizmy automatyzacji
Niestandardowe treści dynamiczne
Segmentacja i automatyzacja RFM
Profilowanie progresywne
Dynamiczny Remarketing
Wsparcie działu Consulting i IT i wiele więcej…


Zalety pakietów

Pakiet Basic:

– Idealny dla małych firm i start-upów
– Pakiet jest darmowy do 200 kontaktów
– W tym pakiecie możesz wykorzystać zalety email marketingu i kreatora Drag&Drop, stworzysz pop-up w kilka minut, wyślesz web-push nawet do anonimowych odwiedzających i poznasz możliwości Live Chata.

Pakiet Professional:

– Kompleksowe rozwiązanie dla profesjonalistów
– Świetnie sprawdzi się w średniej wielkości przedsiębiorstwach
– Najpopularniejszy pakiet SALESmanago
– Dzięki niemu w pełni wykorzystasz zalety email marketingu, website marketingu i social media marketingu
Możesz przetestować system przez 30 dni za darmo

Pakiet Enterprise:

– Najlepsze rozwiązanie dla dużych firm i przedsiębiorstw
– Rozwiązanie dla najbardziej wymagających klientów, którzy oczekują indywidualnego podejścia do swojej firmy i wdrożenia systemu
– Łączy w sobie zalety wszystkich pakietów
– Daje dostęp do najnowszych technologii jak Machine Learning i IA
– Dzięki integracji kanałów online, offline i pozwala stworzyć prawdziwe doświadczenia omnichannel
– Gwarantuje dedykowane wsparcie działów IT i Consultingu


Jak wybrać idealny pakiet dla swojej firmy?

Wybór odpowiedniego rozwiązania nie jest prosty. Musimsz wziąć pod uwagę nie tylko bieżące potrzeby ale także przyszłe związane z rozwojem firmy i samych działań marketingowych. Podejmując decyzję warto rozważyć 4 podstawowe kroki:

Określ cele jakie chcesz osiągnąć poprzez zakup

Na tym etapie warto zadać sobie kilka pytań, które pomogą określić cele jakie chcesz uzyskać w pierwszej kolejności po wdrożeniu narzędzia:

  • Czy chcę zbudować trwałą współpracę pomiędzy marketingiem i sprzedażą?
  • Czy chcę poprawić jakość kontaktów dostarczanych do działu sprzedaży?
  • Czy chcę osiągnąć lepsze konwersje i wyższy przychód?

Odpowiedź na te pytania pomoże Ci w decyzji, jakich narzędzi potrzebujesz i jakie są potrzeby Twojej firmy.

Sporządź listę potrzeb, jakie musi spełnić system Marketing Automation

Lista dostępnych modułów w każdym z pakietów różni się, dlatego warto sporządzić własną listę potrzeb a także wziąć pod uwagę budżet, który możesz przeznaczyć na platformę do automatyzacji marketingu.

Firmy szukając systemu Marketing Automation najczęściej potrzebują:

  • Wdrożyć Lead Nurturing – 80%
  • Poprawić analitykę i raporting – 71%
  • Wdrożyć scoring kontaktów – 64%
  • Realizować dopasowany behawioralnie e-Mail Marketing – 45%

Znając konkretne potrzeby swojej firmy i cel, jaki chcesz osiągnąć wdrażając Marketing Automation, możesz porównać pakiety i wybrać te narzędzia, które spełnią Twoje oczekiwania. Cennik SALESmanago znajdziesz TUTAJ.

Przetestuj system w realnych warunkach marketingowych

System SALESmanago daje możliwość przetestowania pakietu Professional przez 30 dni za darmo. Dzięki temu dowiesz się jak działa system, jak używać konkretnych narzędzi i czy znajdziesz w nim wszystko, czego potrzebujesz. Wyciągnij wnioski i zdecyduj, jakie rozwiązanie jest dla Ciebie najlepsze.

Dokonaj wyboru

Ostatni krok, który bywa najłatwiejszy, a czasem najtrudniejszy. Wiesz czego potrzebuje Twoja firma, masz za sobą test systemu, ale nadal nie jesteś pewien swojego wyboru? Tej decyzji nie musisz podejmować samodzielnie. Eksperci z SALESmanago z chęcią odpowiedzą na Twoje pytania i pomogą dobrać najlepsze rozwiązanie. Wypełnij formularz kontaktowy i porozmawiaj ze sprzedawcą.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]