Korzystanie z SALESmanago właśnie stało się jeszcze łatwiejsze i bardziej intuicyjne. Wdrożyliśmy nową funkcjonalność, która pomoże marketerom i sprzedawcom szybciej oraz w bardziej spersonalizowany sposób reagować na działania użytkownika.
Mowa o szybkich akcjach.
Kompendium wiedzy o Lead Nurturing.
Czym są szybkie akcje?
Szybkie akcje to predefiniowane reguły automatyzacji, które wyświetlają się później w formie zielonych przycisków na karcie kontaktu w systemie.
W panelu wyglądają tak:
Dzięki temu możesz szybko uruchomić konkretną regułę dla danego użytkownika, z poziomu karty kontaktu. Wystarczy kliknąć przycisk.
Ważne: Jeśli będziesz chciał uruchomić szybką akcję, której warunków nie spełnia dany kontakt, reguła nie zostanie uruchomiona. Możesz ustawić maksymalnie 8 szybkich akcji.
W systemie aktywujesz je w zakładce: Ustawienia -> Inne -> Szybkie akcje.
Przykłady zastosowania
Wyobraź sobie, że otrzymujesz alert o przekroczeniu przez danego leada określonego poziomu scoringu. Wchodzisz na jego kartę kontaktu i widzisz, jakie działania zostały już wobec niego podjęte i możesz ręcznie dobrać, jaką pracę jeszcze należałby wykonać. Może potrzebne jest jeszcze jedno zaproszenie na webinar? A może zniżka? Przeglądasz kartę kontaktu: historię uruchomionych reguł, zachowań, zaglądasz w notatki sprzedawców. Dzięki temu akcję podejmujesz jednocześnie szybko, ale i z ludzkim rozeznaniem w sytuacji.
Dla kogo są szybkie akcje?
Grupą, która skorzysta najbardziej na wprowadzeniu tej funkcjonalności są handlowcy w sektorze B2B. Zyskują w ten sposób większą swobodę i wygodę procesowania leadów oraz możliwość doboru dobierania najlepszego możliwego rozwiązania dla indywidualnego użytkownika, z zachowaniem szybkości działania, jaka daje Marketing Automation.
Nowa funkcjonalność szczególnie dobrze łączy się z alertami: kiedy dostajesz alert, możesz zdecydować, w jaki sposób najlepiej zarządzać powstała sytuacją. To prawdziwa personalizacja, która jednocześnie jest szybka i wygodna – nie musisz każdorazowo definiować reguły w systemie, ale reagujesz na bieżąco, wykorzystując to, co najlepsze, w software, które automatyzuje i usprawnia działania, oraz w ludzkim oglądzie sytuacji.
Więcej przeczytasz w artykule pomocy: Szybkie akcje w SALESmanago.