Nowi klienci SALESmanago Wkręt-Met, cdp.pl, Würth, Pablosky i inni [Kwiecień 2019]

W kwietniu rozpoczęliśmy pracę nad wdrożeniem Marketing Automation z klientami zarówno posiadającymi własne sklepy E-commerce jak i tych, którzy świadczą usługi B2C czy B2B.
Do wiodących marek z którymi współpracujemy należą z pewnością Wkręt-Met, Würth, cdp.pl czy Royal Collection. Postaramy się wzmocnić ich pozycję na rynku i poprawić ich komunikację z klientami. Mniejsze firmy mogą liczyć, że z naszym narzędziem ich rozwój będzie szybszy, a działania marketingowe i sprzedażowe osiągną nowy, lepszy poziom.
 
 
Klienci z Polski:

Candy Shop

Candy Shop to sklep z przepysznymi lizakami, fantazyjnymi Jelly Belly, czekoladą, pokaźną ilością różnego rodzaju żelków i gum oraz wiele, wiele więcej wyszukanych smakołyków prosto z Ameryki.

Royal Collection

Sklep internetowy popularnej sieci z odzieżą męską i damską uznanych na świecie marek: Baldessarini, Bugatti, Daniel Hechter, Digel, Eton, Oscar Jacobson, Pierre Cardin, Stenstroms, Trussardi i wiele innych.

UNITRAILER SP. Z O.O.

Sklep oferujący przyczepy samochodowe, części do przyczep oraz inne akcesoria przydatne w transporcie.

FOTOFORMA

Autoryzowany partner najlepszych producentów aparatów i akcesoriów fotograficznych tj. Sony, Nikon, Pentax, Canon oraz Fujifilm

SprzedażTo

Biuro nieruchomości posiadające w swojej ofercie budynki i lokale z całego kraju.

Capital Club

Capital Club to platforma pożyczek społecznościowych dla firm potrzebujących środków na rozwój działalności, która łączy ich z inwestorami poszukującymi możliwości na powiększenie własnego kapitału.

cdp.pl

Powstało jako platforma do cyfrowej dystrybucji gier, która miała być odpowiedzią CD PROJEKTU na rozwój rynku gier gdzie mieli 20 letnie doświadczenie w dystrybucji.
Z czasem w ofercie pojawiły się ebooki, ekomiksy, audiobooki oraz cyfrowe filmy.
Kolejnym przełomowym momentem było otwarcie sklepu e-commerce, gdzie klienci

UNILOGO DIGITAL PRINTING

Cyfrowa drukarnia etykiet produkowanych z najwyższą dbałością o jakość w technologii cyfrowej

DKS

Oferują kompleksowe rozwiązania dla biura – sprzedaż urządzeń wielofunkcyjnych, materiałów eksploatacyjnych, oprogramowania do kontroli wydruków i obiegu dokumentów.

PERFECT STUDIO

Sklep internetowy oraz stacjonarny specjalizujący się w sprzedaży wyposażenia salonów fryzjerskich oraz kosmetycznych.

Wkręt-met Klimar

Klimas Wkręt-met to czołowy producent najwyższej jakości technik zamocowań w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej.

DIVEZONE.PL

Sklep z wysokiej jakości akcesoriami dla nurków.
 
 
Klienci Zagraniczni:

Enefit

Enefit należy do estońskiej grupy energetycznej Eesti Energia i jest największym producentem energii w Estonii oraz krajach bałtyckich. Składa się z ponad 20 firm i zatrudnia około 5800 osób

Nosoloposters

Sklep internetowy posiadający bogatą kolekcję plakatów o tematyce muzyki, filmu, gier wideo, sportu, a także szerokiej gamy ramek i kubków, zawsze z najlepszą jakością i najlepszą ceną.

Corbeto Boots

Sklep z szerokim asortyment butów kowbojskich motocyklowych oraz do tańca Country. Posiadają również duży wybór ubrań i akcesoriów dżinsowych.

Pablosky

Pablosky to jedna z głównych międzynarodowych marek obuwia dziecięcego i młodzieżowego. Zajmują się projektowaniem, produkcją i sprzedażą obuwia.

Würth

Würth jest specjalistą w technologii klejenia i mocowania. Dzięki ponad 125 000 produktów wysokiej jakości – z których ponad 40 000 jest już dostępnych na Węgrzech – i wysokiej jakości usługom, może on zaspokoić potrzeby szerokiej gamy dużych branż przemysłowych i tradycyjnych.

TRACKGEAR

Producent innowacyjnych ubrań do aktywności na świeżym powietrzu.
 
 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

SALESmanago prezentuje pakiet startowy modułowej platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów. Cel: przeciwdziałanie fragmentacji rynku martech i wsparcie w skalowaniu biznesów e-commerce w Europie.
SALESmanago prezentuje pakiet startowy modułowej platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów. Cel: przeciwdziałanie fragmentacji rynku martech i wsparcie w skalowaniu biznesów e-commerce w Europie.

    Nowy pakiet startowy, skierowany przede wszystkim do średniej wielkości firm, oferuje spersonalizowane ścieżki zakupowe, zapewniając średnio 20-krotny zwrot z inwestycji w ciągu 30 dni. Firma wprowadza nowatorskie rozwiązania, w tym automatyzację zadań w wielu kanałach oraz model wzrostu dostosowany do różnych etapów rozwoju firm e-commerce. Z uwagi na wzrost liczby narzędzi martech o […]