Nowi klienci SALESmanago w listopadzie 2018: Max Elektro, Ania Kruk, Tough Mudder i inni

Popularność platform Marketing Automation nieustannie rośnie, o czym przekonujemy się w SALESmanago, każdego miesiąca nawiązując współpracę z kolejnymi firmami odnoszącymi sukcesy w swoich branżach i z wielkimi ambicjami na przyszłość. Na rynku panuje coraz większa świadomość faktu, że opowiednio wdrożona i umiejętnie wykorzystana automatyzacja marketingu jest dla biznesu ogromną szansą na rozwój i zwiększenie zysków.

Sprawdź, jakie firmy dołączyły do grona ponad 10 000 klientów SALESmanago w listopadzie:

 

XTG

Firma zajmująca się importem oraz eksportem sprzętu elektronicznego, głównie telefonów komórkowych oraz tabletów w najniższych cenach rynkowych dzięki współpracy z wiodącymi dostawcami.

 

F – FARM / Rose Boutique

Sklep internetowy, w którym od 2015 roku klientki mogą znaleźć modne i piękne kreacje. Niewątpliwymi zaletami butiku są obsługa klienta stojąca na najwyższym poziomie oraz różnorodne kolekcje, wprowadzane każdego miesiąca.

 

Grupa PLUS / Tough Mudder

Wyzwanie dla odważnych i nie bojących się troszkę ubłocić! Tough Mudder to biegi wytrzymałościowe na torze przeszkód, testujące siłę fizyczną i psychiczną oraz wymagające pracy zespołowej.

 

Top-Gum / Nowe Opony

Sklep, w którym każdy zainteresowany znajdzie opony letnie i zimowe do motocykli, samochodów osobowych, ciężarowych i motocykli a także wszelkie akcesoria i części samochodowe.

 

Truck Kamar

Działający od 1991 roku dystrybutor części zamiennych i akcesoriów do samochodów ciężarowych, naczep i przyczep, a także maszyn rolniczych, wózków widłowych i innych.

 

AleSerwis.net / Ale rejsy

Biuro podróży ukierunkowane na sprzedaż rejsów wycieczkowych, zarwno rzecznych, jak i morskich na wielu wyjątkowych trasach w różnych zakątkach globu.

 

Moppy.pl

Strona, na której szybko i bezproblemowo zamówisz profesjonalną usługę sprzątania mieszkania lub biura w przystępnej cenie.

 

NATURE ACTIVE / Łódzkie pudełko

Catering dietetyczny na terenie Łodzi. Usługi tej firmy pomagają w zdrowszym odżywianiu, pozwalają zaoszczędzić czas, zrzucić nadmiarowe kilogramy czy efektywiej trenować.

 

Mokotowska 58

Jedyny sklep w Polsce, w którym dostępny jest pełen asortyment produktów MAKE UP FOR EVER – marki kosmetycznej dla profesjonalistów.

 

Active Baby Shop

Sklep dla osób, które lubią spędzać aktywnie czas z dziećmi i poszukują akcesoriów dla maluchów do pływania czy na rowerowe wycieczki.

 

LUNA OPTICA

Sklep internetowy z oświetleniem i lampami do domu i ogrodu. Klienci znajdą tutaj oryginalne, nietuzinkowe i nowoczesne oświetlenie zewnętrzne oraz wewnętrzne, odpowiednie do każdego pomieszczenia, czy to kuchni, czy łazienki.

 

Galicja Tomaszek / MaxElektro

Kilkukrotnie wyróżniona przez konsumentów sieć z branży AGD i RTV, zrzeszająca lokalne sklepy z całej Polski. Produkty oferowane przez firmę można zakupić w kilkuset miejscowościach w całym kraju oraz online.

 

Ania Kruk

Młoda i nowoczesna marka biżuterii, oferująca modne i awangardowe kolekcje wykonane ze srebra, złota i brylantów, doskonale uzupełniające eleganckie kreacje.

 

Freedom / papatka.pl

Szeroki wybór kosmetyków bazujących na naturalnych składnikach i tradycyjnych recepturach, a także zdrowa żywność oraz chemia gospodarcza.

 

SALNIE / 123kawa

W tej rodzinnej firmie zrodzonej z pasji do kawy miłośnicy Robusty czy Arabiki znajdą świeżo palone ziarna ze sprawdzonych plantacji wraz z wszelkimi sprzętami i akcesoriami do parzenia aromatycznego napoju.

 

ZAGRANICA

Boosty WŁOCHY

Agencja rozwijająca biznesy eCommerce w duchu nowoczesności, ciągłej optymalizacji wyników i nieustannego monitorowania zmian na rynku.

 

Raineri Design WŁOCHY

Agencja specjalizująca się w digitalu, brandingu i komunikacji. Wdraża nowoczesne i skuteczne strategie, które pomagają firmom w osiągnięciu założonych rezultatów.

 

UAB Patalynės Rojus LITWA

Sklep oferujący produkty francuskiej marki Carreblanc na terenie Litwy: wysokiej jakości pościele, ręczniki, szlafroki oraz inne tekstylia upiększające wnętrza.

 

Matracentrum.sk / Materasso SŁOWACJA

Producent otropedycznych materacy i pościeli dostosowanych do indywidualnych wymagań każdego klienta, które gwarantują regenerujący wypoczynek.

 

Trendie Woman Style / Urbansons HISZPANIA

Sklep odzieżowy z szerokim asortymentem ubrań, obuwia i akcesoriów wielu znanych marek w przystępnych cenach oraz z atrakcyjnym programem lojalnościowym.

 

Julia Paduszyńska
Content Manager

@jpaduszyńska

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]