Nowi klienci SALESmanago: Joma, PostNord, Big Star, Stara Mydlarnia i wiele innych [grudzień 2018]

Nowy rok powoli się rozkręca, ale wspomnienia roku 2018 są wciąż żywe, więc to idealny moment, by podsumować miniony miesiąc. Grudzień był udanym miesiącem dla SALESmanago ze względu na nawiązanie współpracy z największymi europejskimi przedsiębiorstwami, o czym informowaliśmy na blogu. W ich ślady poszło wiele innych rozpoznawalnych marek, takich jak Joma, Big Star czy Stara Mydlarnia. Przeczytaj poniższy post, by dowiedzieć się więcej o naszych nowych klientach!

 

BIG STAR

Od 40 lat BIG STAR jest synonimem modnego designu i wysokiej jakości odzieży, a jego flagowym produktem są oczywiście ponadczasowe jeansy.

 

Stara Mydlarnia

Firma od wielu lat produkuje naturalne kosmetyki do kąpieli i pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, wyróżnione wieloma nagrodami i uznaniem klientów.  

 

Polski Ośrodek Rozwoju Technologii

Organizacja badawczo-rozwojowa, której misją jest praca badawcza oraz rozwijanie nowych technologii we współpracy z przemysłem.

 

Natural Host (nierafinowane.pl)

Ecommerce z bogatym wyborem zdrowej żywności, ze szczególnym uwzględnieniem zdrowych olei nierafinowanych, mąk, soków i przetworów, a także naturalnych kosmetyków.

 

Fryzaw

Firma z branży fryzjersko-kosmetycznej oferująca szeroki asortyment produktów najlepszych marek w wyjątkowo przystępnych cenach.

 

RiskMan

Pomoc przedsiębiorstwom w zakresie ubezpieczeń należności handlowych oraz faktoringu. Zaletą firmy jest połączenie profesjonalizmu, unikalnej wiedzy, doświadczenia biznesowego z nienaganną obsługą klienta.

 

TRIAS

Specjaliści w dziedzinie kompleksowych instalacji audiowizualnych, instalacji oświetleniowych, systemów bezpieczeństwa, instalacji teleinformatycznych i telekomunikacyjnych, wdrożeń bezgotówkowych systemów płatności oraz systemów zarządzania obiektami.

 

Promet

Producent opakowań szklanych i zamknięć (słojów, butelek) oraz produkty na potrzeby domowego i przemysłowego gorzelnictwa, piwowarstwa czy też winiarstwa.

 

Edumax

Wyposażenie dla szkół i przedszkoli wspomagające prawidłowy rozwój najmłodszych, spełniające standardy bezpieczeństwa, a co najważniejsze – uwielbiane przez dzieci.

 

Makear (kruzer.pl)

Producent agregatów prądotwórczych Kruzer, które zakupić można w firmowym sklepie internetowym wraz z innymi oferowanymi produktami: myjkami ciśnieniowymi i motopompami.

 

DISCOVR

Największy park symulacji VR w Europie wyposażone w liczne symulatory, umożliwiające przeżycie niepowtarzalnych doświadczeń w wirtualnej rzeczywistości.

 

ZAGRANICA

 

JOMA HISZPANIA

Hiszpańska marka odzieży sportowej z ponad 50-letnią tradycją, oferująca szeroki wybór odzieży i akcesoriów oraz ubierająca wielu znanych sportowców oraz drużyn sportowych, zarówno klubowych (Swansea, Villareal) oraz reprezentacji narodowych.

 

PostNord SZWECJA

Największy operator pocztowy i logistyczny w Skandynawii, działający na terenie Szwecji i Danii.

 

Asesoria Creativa MEKSYK

Firma z dwudziestoletnim doświadczeniem w dziedzinie wdrożeń rozwiązań klasy CRM oraz szkoleń zespołów sprzedaży i obsługi klienta.

 

HeadSpot SZWECJA

Produkty do pielęgnacji włosów, skóry oraz do makijażu – kosmetyki, akcesoria i narzędzia. Stacjonarne salony znajdują się niemal w całej Szwecji!

 

Stille SZWECJA

Producent narzędzi chirurgicznych ze stali nierdzewnej, w większości wytwarzanych ręcznie, szczycąca się wysoką pozycją na rynku dzięki najwyższej jakości wyrobów.

 

Skruvat SZWECJA

Największy w Skandynawii sklep internetowy oferujący części i akcesoria samochodowe, narzędzia, opony, a także części zamienne do łodzi.

 

Julia Paduszyńska
Content Manager

@jpaduszyńska

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]