Nowi klienci SALESmanago: SVANTEK, bewood, Pienso y Mascotas, Dealer BMW, Jeep, Fiat [maj 2019]

Cieszy nas różnorodność firm, które decydują się na SALESmanago, ponieważ potwierdza to wszechstronne możliwości jakie oferuje Marketing Automation. W maju grono naszych klientów zostało powiększone nie tylko o sklepy internetowe, lecz również o producentów zaawansowanych urządzeń badawczych czy dużego dealera samochodów.

 

GRUPO LAR – międzynarodowy koncern deweloperski działający w Polsce od 2006 roku. Deweloper realizując inwestycje w Warszawie, kontynuuje świetną passę, której kluczowymi atutami są przede wszystkim: doskonała lokalizacja, wysokiej jakości projekty i perfekcyjne wykonanie. SALESmanago posłuży głównie, jako wsparcie sprzedaży przy najnowszej inwestycji – MOKOsfera http://www.mokosfera.com/pl/

 

SVANTEK – wymieniany jest w gronie światowych liderów na rynku producentów przyrządów do pomiaru hałasu oraz drgań. Głównymi cechą rozpoznawczymi firmy są duża innowacyjność produktów połączona z wysoką jakością wykonania i trwałością. Główną gałęzią produkcji firmy są przenośne mierniki dźwięku oraz drgań sprzedawane pod marką SVAN. Firma posiada swoje oddziały w Polsce , Wielkiej Brytanii, Włoszech, Hiszpanii oraz Niemczech.

 

Neptuno Resort & Spa (Centrum Podróży Bentur) – miejsce absolutnie wyjątkowe, polecane jest dosłownie wszystkim osobom, które pragną wypocząć, zapomnieć o problemach codzienności, a tym samym zregenerować zarówno ciało, jak i umysł.

 

bewood – sklep internetowy oferujący szeroki asortyment drewnianych produktów: drewniane etui do telefonów, akcesoria biurowe i wyposażenie domowych wnętrz, drewniane zegarki, bransoletki, kolczyki, broszki. Produkty marki Bewood wykonane są ze starannie wyselekcjonowanego drewna, ręcznie robione oraz wykończone z najwyższą precyzją.

 

JAKAMATA – profesjonalny sklep internetowy i krajowy dostawca specjalistycznych akcesoriów do jogi.

 

OptiDiet – firma złożona z ludzi pełnych pasji, tworzących diety odpowiadające preferencjom klientów i propagująca zasady zdrowego żywienia.
Obecnie oferta została rozszerzona o sklep internetowy prowadzący sprzedaż produktów żywieniowych dla osób zainteresowanych zdrowym żywieniem, borykających się z nietolerancją pokarmową i szukających produktów zastępczych w stosowanych dietach.

 

GAZDA GROUP – siedem nowoczesnych, autoryzowanych punktów dealerskich marek: BMW, Skoda, Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Fiat Professional i Abarth.

 

Klienci zagraniczni:

Grocasa – firma świadczącą usługi w zakresie nieruchomości. Oferuje kompleksową obsługę klienta, udzielając porad dotyczących nieruchomości i finansów oraz towarzyszy w procesach zakupu i sprzedaży.

 

Home&Cook Outlet (Groupe SEB Iberica) – sklep internetowy oferujący bogatą ofertę produktów przydatnych przy codziennych pracach w domu, a w szczególności w kuchni.

 

Hanna Instruments – producent aparatury do pomiarów fizyko-chemicznych parametrów cieczy i powietrza.

 

Shokobox – sklep internetowy oferujący spersonalizowane czekoladki, które mogą być prezentem zarówno dla najbliższych jak i gadżetem reklamowym.

 

Corbetoboots – założony w 1948 roku sklep rodziny Corbeto z najwyższej jakości butami i akcesoriami dla miłośników kultury kowbojskiej, muzyki country i dzikiego zachodu.

 

Pienso y Mascotas – jednen z największych sklepów z żywnością dla zwierząt w Hiszpanii. Dzięki 10 letniemu doświadczeniu, niskim cenom, różnorodnej ofercie oraz wyspecjalizowanemu zespołowi doradców firma zdobyła zaufanie właścicieli zwierząt domowych również w Portugalii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]