Nowi klienci SALESmanago. DeLonghi, KROSS, Academeia High School. Kto jeszcze dołączył do nas w lutym?

Platformy Marketing Automation cieszą się coraz większym zainteresowaniem a zalety wdrożenia tego rozwiązania są natychmiast zauważalne przez naszych klientów, niezależnie od profilu prowadzonej przez nich działalności. Wszechstronność, różnorodność narzędzi i intuicyjność systemu sprawiają, że już ponad 10000 klientów zaufało SALESmanago. Co miesiąc naszą platformę  Marketing Automation wybierają nowe firmy by wspomóc swoje działania z zakresu marketingu. Przedstawimy najciekawsze profile firm, które dołączyły do grona naszych klientów w lutym.

 

POLSKA:

KROSS firma, która od 1990 roku dzięki pasji, wizji i konsekwencji swojego założyciela w 20 lat z małego sklepu rowerowego przekształciła się w czołowego producenta rowerów w Europie. Firma oferuje szeroki wybór profesjonalnych i najlepszych pod względem jakości i wzornictwa rowerów górskich, miejskich, trekkingowych, dziecięcych, crossowych i szosowych a także akcesoria i części rowerowe.

Academeia High Schoolniepubliczne liceum w Warszawie, które proponuje wielowymiarową edukację oraz kompleksowe przygotowanie do ubiegania się o przyjęcie na prestiżowe zagraniczne uczelnie Zajęcia prowadzone są tylko w języku angielskim (oprócz języków obcych oraz języka polskiego) a trzyletni program nauki kończy się brytyjską maturą A-level.

Biuro Turystyki Jaworzyna Tour – specjaliści w dziedzinie turystyce dziecięcej i młodzieżowej. Ponad dwudziestoletnie doświadczenie, wiedza, ogromne zaangażowanie, dbałość o każdy szczegół oraz jakość tworzonych programów i realizacji imprez sprawiły, że stali się jednym z największych touroperatorów młodzieżowych na południu Polski.  W ofercie biura znajdują się: kolonie dla dzieci, obozy młodzieżowe (w kraju i za granicą, m. in. obozy sportowe, obozy survivalowe, obozy językowe, obozy konne, obozy piłkarskie), zimowiska, wycieczki krajowe i zagraniczne, kursy pedagogiczne (kurs wychowawcy kolonijnego, kurs kierownika kolonijnego, kurs kierownika wycieczek szkolnych), wczasy dla rodziców z dziećmi.

Markoweobuwie jest jednym z liderów na rynku sprzedaży markowego obuwia i galanterii skórzanej. Szeroka oferta  skórzanego obuwia, torebek, portfeli i rękawiczek  renomowanych marek krajowych i zagranicznych, zadowoli każdego klienta. Mnogość marek i różnorodność oferty wyróżniają  Markoweobuwie spośród innych tego typu sklepów.

Benson Consultants ​jest producentem innowacyjnych systemów informatycznych wspierających i optymalizujących zarządzanie procesami operacyjnymi przedsiębiorstw. Specjalizują się w standaryzowaniu i optymalizacji logistyki transportu.​ W produkowanych narzędziach informatycznych stosują zaawansowane metody matematyczne oraz najnowsze technologie programistyczne.

Katowicki Sport – największa strona sportowa w Polsce – oficjalny serwis Przeglądu Sportowego. Znajdziesz tam najnowsze informacje sportowe, wyniki na żywo, tabele, statystyki i relacje live.

Palmedica – przedmiotem działalności firmy Palmedica jest odbiór odpadów medycznych i weterynaryjnych, surowca kategorii I i surowca kat. III na terenie województwa pomorskiego, ale głównie w Gdańsku, Gdyni, Sopocie oraz w okolicach Trójmiasta.

kupdogabinetu.pl–  to miejsce gdzie kompleksowo wyposażysz gabinet, placówkę medyczną, salon SPA czy tatuażu, dom pomocy społecznej i wiele innych miejsc. Współpraca z najlepszymi dostawcami i producentami oraz stale zwiększamy asortyment to znaki rozpoznawcze firmy. Bazując na kilkunastoletnim doświadczeniu w sektorze służby zdrowia, dbają aby najpotrzebniejsze produkty, o najwyższej jakości były na wyciągnięcie ręki w jednym miejscu.

Exim Tours zapoczątkowało swoją działalność w Czechach w 1993 roku. W związku z dynamicznym rozwojem firma szybko wkroczyła także na rynek polski, słowacki, węgierski i rumuński. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz pasji organizowania wyjazdów Exim Tours znajduje się wśród czołowych polskich touroperatorów.

Roboty CNC – firma zajmuje się się doborem, projektowaniem i instalacją specjalistycznych rozwiązań do automatyzacji oraz robotyzacji procesów obróbki CNC w sektorach takich jak: Automotive, Medical, Aerospace i wielu innych.

 

 

ŚWIAT:

DeLonghi Group – włoska firma z  ponad stuletnimi korzeniami. Produkty DeLonghi sprawią, że wiele czynności związanych z utrzymaniem domu stanie się prostsze i przyjemniejsze.  DeLonghi oferuje innowacyjne i zaawansowane sprzęty gospodarstwa domowego, które dzięki połączeniu stylu i niezawodności zamienią codzienność w przyjemność. W skład grupy DeLonghi wchodzą takie marki jak DeLonghi, Kenwood, Braun i Ariete.

African Safari Group – to jedyny touroperator, którego potrzebujesz, jeśli planujesz swoją afrykańską przygodę życia. Długoletnie doświadczenie w kompleksowej organizacji safari – atrakcje, zakwaterowanie, wyżywienie a nawet loty i transfery, a to wszystko idealnie dopasowane do wymagań klientów.

Merlo – salon, w którym zmienisz swoją codzienną fryzurę w luksusowe dzieło sztuki.

 

Serdecznie witamy i życzymy samych sukcesów!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Nie takie straszne węzły i kajdany.
Nie takie straszne węzły i kajdany.

    Co ma wspólnego nowa polityka uwierzytelniania wprowadzona przez Gmail i Yahoo z Kamasutrą? Ano tyle, że z ograniczeń też można czerpać przyjemność. Sprawdźmy.   Główni gracze wprowadzają nowe zasady dla nadawców masowych wiadomości e-mail, przygotowując grunt pod bezpieczniejsze i wydajniejsze środowisko poczty e-mail.   Od 1 lutego Google i Yahoo egzekwują rygorystyczne wytyczne […]