55 nowych klientów wybrało w lipcu SALESmanago, a wśród nich: Breaks-Gin (Niemcy), Wondu (Hiszpania), Best Stuff (Węgry)

Pierwszą połowę roku zamykamy witając w gronie klientów przedstawicieli nie tylko najliczniejszej grupy – E-commerce, lecz również niemieckiego producenta Ginu, dostawcę oprogramowania dla lokali gastronomicznych czy wydawcę magazynu informacyjnego.
 


 
Poznaj wybranych klientów:
 
Niemcy:

Breaks – Gin – producent Ginu klasy premium posiadający w swojej ofercie różne warianty smakowe.
 
Resmio – dostawca oprogramowania do kompleksowego zarządzania rezerwacjami w lokalach gastronomicznych, a także tworzenia stron internetowych dla restauracji.
 
Vygon – wiodący producent produktów medycznych dla potrzeb klinicznych. Opracowuje, produkuje i sprzedaje produkty do kliniki i opieki ambulatoryjnej w obszarach intensywnej opieki medycznej i anestezjologicznej, medycyny ratunkowej, położnictwa i chirurgii.
 
Węgry:
 
Best Stuff – sklep posiadający bardzo bogatą ofertę produktów w kategoriach: odzież, gadżety, gry, zabawki dla dzieci czy akcesoria dla domu.
 
Hiszpania:
 
Wonduu – Hiszpania – sklep internetowy oferujący produkty w różnych kategoriach, oferując m.in. akcesoria dla domu, zabawki dla dzieci czy sprzęt sportowy.
 
Polska:
 
ART-BUD – firma oferująca obsługę zaopatrzeniową przemysłu, budownictwa i administracji. Jest jednym z najczęściej wybieranych dostawców maszyn i urządzeń a także materiałów budowlanych, wykończeniowych oraz narzędzi na rynku polskim. Firma prowadzi działalność już od 1991 roku.
 
Deweloper Media – Holistic News – portal informacyjny, miejsce angażującej debaty, dające pole do poruszania tematów bez względu na poglądy, status, kontynenty i granice. Jest miejscem w internecie dającym przestrzeń prezentowania pełnego obrazu świata.
 
Chrum – jest jedną z pierwszych polskich, zupełnie niezależnych marek odzieżowych ze sklepem internetowym istniejącym od 2002 roku. Od 2014 roku posiadają własną szwalnię, w której powstają wszystkie Chrum.Koszulki i Chrum.Bluzy.
 
Miasto Włosów – sklep internetowy, w którym znajdziesz profesjonalne kosmetyki do włosów marek m.in. takich jak: Joico czy Paul Mitchell. Znajdziesz również najnowsze trendy w świecie fryzjerskim, opinie o produktach, informacje o promocjach i wydarzeniach oraz porady ekspertów dotyczące pielęgnacji i stylizacji włosów.
 
OXMO – marka biżuterii modowej. W ofercie posiadają bransoletki z kamieni szlachetnych i półszlachetnych, ozdobione elementami SWAROVSKI CRYSTALS , jak również zawieszkami z pozłacanego srebra z próbą 925.
 
Stylowo-Mieszkam.pl – sklep posiadający bogatą ofertę mebli dla całego domu oraz biura.
 
Navera – oferuje najwyższej jakości białko roślinne oraz witaminy, superfoods i suplementy pochodzenia roślinnego. Stawiają całkowicie na naturę i nie tolerują sztucznych dodatków, konserwantów, syntetycznych słodzików i barwników.
 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]