Nowa koncepcja: Customer Value Marketing

gbSALESmanago opracowało nową koncepcję marketingową: Customer Value Marketing dla sklepów internetowych oraz eCommerce. Nowy zestaw funkcjonalności, nazwany RFM Marketing Automation, umożliwia realizację działań marketingowych, których celem jest zbudowanie jak największej wartości klienta.

 

 

 

Customer Value Marketing jest podejściem marketingowym stworzonym dla marketerów B2C wokół koncepcji wartości klienta i automatyzacji marketingu. CVM skupia się na budowaniu jak największej wartości klienta w czasie poprzez ciągłe wdrażanie procesów marketing automation, których celem jest przesuwanie konsumentów do najbardziej wartościowych segmentów klientów.

 

“Pracujemy z sektorem eCommerce już 5 lat i to nasz wkład w rozwój ogólnej koncepcji marketingu w obszarze B2C. W ostatnich latach, marketerom ze sklepów internetowych, chcącym korzystać z marketing automation, część analityków tłumaczyła, że powinni zaadoptować strategie marketingowe stosowane w B2B. Procesy zakupowe w tych obszarach są zupełnie inne i postanowiliśmy to zaadresować naszym własnym oryginalnym podejściem marketingowym, które nazwaliśmy Customer Value Marketing”, mówi Grzegorz Błażewicz, Założyciel i CEO w SALESmanago Marketing Automation.

 

Customer Value Marketing stoi w opozycji do tradycyjnie pojmowanych Inbound i Engagement Marketingu, czyniąc marketerów bezpośrednio odpowiedzialnymi za proces generacji przychodu z każdego klienta.

 

Strategia Customer Value Marketing na nowo definiuje Outbound Marketing poprzez zastosowanie zaawansowanych metod dynamicznej segmentacji klientów w oparciu o analitykę RFM (Recency, Frequency, Monetary). Są one oparte na analityce behawioralnej (Digital Body Language) wykorzystywanej do tworzenia procesów wielokanałowych w czasie rzeczywistym wraz z etapami cyklu życia klienta – od momentu wygenerowania leadów do najbardziej zaawansowanych segmentów klientów, pielęgnując długoterminową współpracę.

 

CVM korzysta z tradycyjnych kanałów outboundowych, takich jak: email, strona WWW, kampania reklamowa, telemarketing, social media i kanał mobilny. Każdy z powyższych może zostać jednocześnie wykorzystany do budowania nieliniowych, bardziej zaawansowanych procesów marketingowych (w odróżnieniu od tradycyjnego procesu liniowego typowego dla sektora B2B) i dostarczania dynamicznej, spersonalizowanej oferty do właściwych osób w najlepszym momencie.

 

Główną techniką marketingową dążącą do osiągnięcia rezultatów Customer Value Marketing jest RFM Marketing Automation, funkcjonującą w oparciu o dynamiczną segmentację klientów stworzoną na podstawie ich aktywności zakupowej. Proces wykorzystuje również dane behawioralne zgromadzone na temat indywidualnych użytkowników w systemie marketing automation. Dynamiczny, oparty na modelu RFM widok klienta 360 stopni może być zastosowany do stworzenia całkowicie nowej struktury działań automatyzacji marketingu takich jak wysyłka email, dynamiczne treści strony WWW, aplikacja mobilna, social media, sieci reklamowe, punkty sprzedaży czy sprzedaż bezpośrednia, aby poprowadzić użytkownika na najwyższe szczeble segmentacji.
Więcej informacji na temat RFM Markting Automation:
www.salesmanago.pl/marketing-automation/rfm_marketing_automation.htm

Informacje na temat Customer Value Marketing:
www.salesmanago.pl/marketing-automation/customer_value_marketing.htm

 

O SALESmanago:

SALESmanago to pierwsza polska platforma Marketing Automation, wykorzystywana dzisiaj przez 5000 firm na całym świecie, które zarządzają bazami ponad 200 milionów klientów. Wdrażając rozwiązania real-time marketingu oraz analizę behawioralną aplikacji mobilnych, SALESmanago umożliwia klientom personalizację przekazu we wszystkich kanałach m.in. przez email marketing, dynamiczne treści na stronie WWW, social media oraz marketing mobilny.

Według Datanyze SALESmanago zajmuje 6. miejsce na świecie wśród systemów Marketing Automation, zaś Venturebeat Insights uznaje platformę za lidera automatyzacji marketingu dla małych i średnich przedsiębiorstw sektora B2C. Główna siedziba SALESmanago znajduje się w Krakowie i posiada biura i spółki zależne w Nowym Jorku, Londynie i Bangalore. Spółka zatrudnia dzisiaj ponad 200 osób.

 

Więcej informacji: www.salesmanago.com, www.appmanago.com.

Dalsze informacje:

Magda Szymańska

email: magda.szymanska@salesmanago.com

Tel: +48 533 650 610

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]