Lista zintegrowanych z SALESmanago wciąż rośnie. Od teraz możliwe będzie automatyczne uzupełnienie systemu Berberis danymi behawioralnymi pochodzącymi z systemu Marketing Automation. W prosty sposób uzyskamy dużo więcej informacji o naszych aktualnych lub potencjalnych klientach, dzięki czemu będziemy mogli działać efektywniej i skuteczniej komunikować się z konsumentami.
W ramach integracji system Berberis został wyposażony w specjalny skrypt umożliwiający bezpośrednie pobieranie danych z SALESmanago Marketing Automation. Oznacza to, że zarejestrowane przez system SALESmanago informacje o odwiedzinach stron internetowych firmy przekazywane są do użytkowanego przez nią systemu Berberis. Następnie, dane te są automatycznie przetwarzane na nowe zdarzenia informujące o tym, kto, z jakiego miejsca i na jaką stronę wchodził oraz ile czasu na niej spędził.
Automat przyznaje klientom także punkty za wizyty na stronach oraz odbiera je według ustalonej reguły, jeśli wizyty te nie pociągają za sobą żadnych konkretnych decyzji zakupowych.
Za pomocą odpowiednich konfiguracji tzw. aukcji automatycznych w systemie Berberis możliwe jest dowolne parametryzowanie warunków i treści przypomnień trafiających do kalendarzy handlowców.
Np. W momencie, gdy odwiedzający stronę www pan Kowalski z firmy Tutor interesuje się aparatami cyfrowymi, pan Jan – handlowiec odpowiadający za sprzedaż właśnie tego produktu – może otrzymać powiadomienie o przykładowej treści: „Tutor poszukuje aparatów cyfrowych – skontaktuj się z klientem”. Gdy z kolei stronę www odwiedzi np. pan Adam Pawlak i zainteresuje się ofertą serwerów, pan Kamil – zajmujący się tematem finansowania zakupu serwerów poprzez leasing, może otrzymać powiadomienie typu: „Pawlak Adam przeglądał ofertę serwerów – poinformuj o możliwość leasingu”.