Nowa integracja: Możliwości SALESmanago zostały połączone z funkcjonalnymi ankietami surveylab.com

Lista zintegrowanych z SALESmanago rozwiązań stale rośnie. Od teraz możliwe będzie połączenie danych zbieranych przy pomocy ankiet surveylab.com z informacjami gromadzonymi w systemie Marketing Automation. W prosty sposób uzyskamy dużo więcej informacji o naszych aktualnych lub potencjalnych klientach, dzięki czemu będziemy mogli działać efektywniej i skuteczniej komunikować się z konsumentami.

Nowa integracja pozwala na zidentyfikowanie klienta uzupełniającego ankietę i powiązanie danych tej osoby z informacjami zapisanymi w SALESmanago. Dodatkowo nowe rozwiązanie nie wymaga od użytkownika wiedzy technicznej lub instalacji dodatkowych wtyczek. Wszystko co musi zrobić użytkownik to wkleić do wiadomości wysyłanej z SALESmanago link do ankiety wygenerowanej w surveylab.com (dokładny opis integracji poniżej). Dzięki integracji możliwe jest przekazanie danych zapisanych w module CRM, np.:

  • nazwa kontaktu;
  • adres e-mail;
  • nazwa Firmy;
  • numer telefonu;
  • dodatkowe szczegóły.

Jak wykorzystać nowe możliwości? Przykładowo w procesie badania satysfakcji klienta. Rozsyłamy do naszych klientów ankietę badającą ich zadowoleni. System Marketing Automation monitoruje ankietę i identyfikuje respondentów. Reagując na poszczególne odpowiedzi może wskazać konkretne niezadowolone osoby, dzięki czemu będziemy mogli połączyć się z wybraną osobą i pomóc rozwiązać problem.

Jeśli jesteś zainteresowany otrzymaniem 20% rabatu na surveylab.com lub 30-dniowego bezpłatnego testu ankiet w wersji Professional to napisz na adres: info@salesmanago.pl

Mechanizm integracji obu narzędzi opiera się o adres URL umieszczany w wiadomości e-Mail wysyłanej z poziomu SALESmanago. Oto krótka instrukcja pokazującą jak łatwo można zintegrować surveylab.com z SALESmanago oraz powiązać dane klienta.

10 prostych kroków:

1. zaloguj się do SALESmanago.com;

2. wybierz zakładkę Komunikacja, a następnie Szablony e-mail;

3. wciśnij przycisk Dodaj nowy szablon;

4. wpisz wiadomość z zaproszeniem do wypełnienia ankiety oraz wklej link do ankiety. Upewnij się że link zawiera parametr /referrer/$name$/. Możesz dodać inne parametry (np. $company$, $email$), aby zapisać dodatkowe informacje w ankiecie. Aby dodać więcej niż jeden parametr użyj znaku -, aby rozdzielić poszczególne parametry /referrer/$name$-$email$/;

5. wciśnij przycisk Zapisz, aby zapisać szablon;

6. wybierz zakładkę Komunikacja, a następnie Wiadomości e-mail;

7. wciśnij przycisk Dodaj nową wiadomość e-mail;

8. wpisz nazwę wiadomości, tytuł, wybierz wcześniej utworzony szablon, edytuj treść wiadomości. Pamiętaj, aby email zwierał link wypisania się z subskrypcji (opt-out). Link do ankiety utworzonej w surveylab.com alternatywnie możesz umieścić w wiadomości email;
9. wciśnij przycisk Zapisz;
10. wciśnij przycisk Wyślij, dodaj adresatów i następnie wciśnij jeszcze raz przycisk Wyślij, aby wysłać wiadomość z zaproszeniem do ankiety.

Wyniki ankiety będą dostępne po zalogowaniu do surveylab.com i kliknięciu na ikonkę raporty. Informacje pozwalające na identyfikację poszczególnych klientów będą zapisane w raportach indywidualnych (nagłówek) w wierszu Odniesienie.

Uwaga!: Pamiętaj, aby adres URL ankiety zakończyć znakiem „/”

Więcej informacji na temat funkcjonalnych ankiet i kwestionariuszy: TUTAJ

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]