[Nowa Funkcjonalność] Zwiększaj ROI dzięki Marketing Insights napędzanych AI, które dostarczają marketerom praktycznych wskazówek i rekomendacji opartych na danych

 
 

Według badania Forrester 74% firm deklaruje, że chce być „data-driven”, ale tylko 29% z nich faktycznie odnosi sukcesy w łączeniu analityki z działaniem. Powszechnym mitem jest, że efektywne wykorzystanie MarTech wymaga współpracy z data scientist. SALESmanago to no-code software, z którego możesz korzystać bez pomocy Data Scientist. Nasze insighty marketingowe napędzane danymi mogą stać się nową walutą twojego biznesu. 

 

Gorzka prawda: narzędzia analityczne są zbyt skomplikowane!

 

Wielu profesjonalistom brakuje podstawowych umiejętności korzystania z danych zgromadzonych na ich platformach CDP i Marketing Automation. Im bardziej wpatrują się w dashboardy, tym bardziej są sfrustrowani. Czy 14% OR w newsletterze marketingowym to dobrze, czy źle? Jakie działania najlepiej sprawdzą się w przypadku klientów z alarmującym ryzykiem Churnu? I tak dalej… Największym wyzwaniem jest dla nich praktyczne wykorzystanie posiadanych danych i wykorzystanie ich do rozwoju biznesu. Potrzebują więc albo teamu analityków danych, kursu data science na poziomie Ivy-league, albo… systemu, który na podstawie danych z CDP podpowie, jakie działania mogą podjąć. Dlaczego to takie ważne?

 
  • 87% organizacji jest klasyfikowanych jako posiadające niską dojrzałość w zakresie business intelligence (BI) i analityki (Gartner),
  • 74% firm twierdzi, że chce być „data-driven”, ale tylko 29% z nich odnosi sukcesy w łączeniu analityki z działaniem (Forrester).
  • 56% marketerów uważa, że ich firmy nie nadążają za ewolucją technologii marketingowych (Walker Sands),
  • 40% dyrektorów generalnych wskazało na niezdolność do wdrożenia odpowiednich technologii danych zgodnie z modelami biznesowymi jako wyzwanie. Z kolei 85% stwierdziło, że wyzwaniem jest wdrażanie odpowiednich działań na podstawie swoich insightów (KPMG India).
  • 73% firm nie posiada odpowiedniego personelu do zarządzania platformą marketing automation (Aberdeen).
 

To zrozumiałe, że gdy już zainwestujesz w software CDP, chcesz, aby generował nowe możliwości biznesowe i satysfakcjonujące dochody. Ten moment, w którym zdajesz sobie sprawę, że masz jedno z najbardziej zaawansowanych, napędzanych przez AI narzędzi i zero pomysłu, jak wykorzystać jego pełny potencjał, może być nieco gorzki i frustrujący. Możesz nawet uwierzyć, że CDP to jeden wielki przekręt i oszustwo. Na szczęście, to nie musi tak wyglądać!

 

Przenieś swój marketing na zupełnie nowy poziom i zwiększ ROI dzięki opartym na AI Business Intelligence Marketing Insights od SALESmanago

 

Marketing Insights to rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, które analizuje konto użytkownika SALESmanago w zakresie danych o klientach, transakcjach, zachowaniach oraz wokół zakresu użytkowania platformy i automatycznie generuje wskazówki i insighty do bezpośrednich działań podejmowanych przez zespoły marketingowe.

 
  • Actionable eCommerce Insights przekuwają dane z czasu rzeczywistego w gotowe rozwiązania dla twojego biznesu. Wspierają użytkowników w różnych obszarach, takich jak procesy automatyzacji, email marketing czy generowanie leadów. Oto kilka przykładów:
    • Automation Process Insights: Jeśli dana reguła w ostatnim czasie działa coraz gorzej, system podpowie, abyś zoptymalizował jej ustawienia. Zasugeruje również pewne działania ukierunkowane na sprzedaż, takie jak na przykład wdrożenie rekomendacji produktów. 
    • Email Marketing Insights: System oceni efektywność twojego email marketingu i podpowie, jak możesz poprawić jego wyniki. 
    • Lead Generation Insights: Jeśli jakiś pop-up nie osiąga zadowalających wyników, insight zainspiruje cię sugerując na przykład optymalizację pod kątem wyświetlania na urządzeniach mobilnych.
 
  • Tips & Tricks dają dostęp do know-how najlepszych specjalistów od marketing automation. Wskazówki poprowadzą cię krok po kroku przez rozwiązania, których wcześniej nie znałeś. Oto kilka przykładów:
    • Analityka: Dowiedz się, jak skuteczniej mierzyć przychody z kampanii online. Wskazówka kieruje cię do funkcji Revenue Attribution Analytics, która pomoże ci dostrzec kampanie generujące największe przychody. 
    • CDP: Popraw swój marketing wykorzystując odpowiednio danych o klientach. Poznaj najlepsze sposoby na ulepszenie doświadczenia klientów dzięki profilom 360° i usprawnienie komunikacji marketingowej. 
    • Social Media: Zobacz, jak tworzyć i wykorzystywać grupy odbiorców w procesach automatyzacji. Znajdź najbardziej efektywny sposób łączenia danych z różnych kanałów, aby dotrzeć do klientów o określonych zainteresowaniach.
 
  • Checklista pomaga ci sprawdzić czy wykorzystujesz cały potencjał platformy i jej bogactwo funkcji dla osiągnięcia najlepszych wyników marketingowych.

Dostajesz to, za co zapłaciłeś – Platforma CDP, która daje satysfakcjonujące ROI

 
  • Optymalnie wykorzystaj budżet marketingowy dzięki odpowiednio ukierunkowanym działaniom. Skup się tylko na tych, które mają realny wpływ na twoje ROI.
  • Reaguj w czasie rzeczywistym na kampanie o niskiej efektywności. Eliminuj lub modyfikuj działania, które nie przynoszą wymiernych korzyści.
  • Skup się na kreatywności i generowaniu ROI już w pierwszych dniach od wdrożenia CDP. Actionable Insights poprowadzą cię przez platformę.
  • Codziennie stawaj się lepszym marketerem dzięki gotowej checkliście.
  • Poznaj platformę SALESmanago CDXP krok po kroku dzięki prostym i skutecznym podpowiedziom. 
  • Odkrywaj nowe funkcje dzięki łatwym do zastosowania wskazówkom i trikom. Nie musisz być biegły w użyciu CDP, aby w pełni wykorzystać jej możliwości. Skorzystaj z naszej biblioteki marketingowego know-how i połącz ją ze swoją ekspercką wiedzą na temat biznesu.
 

Czy narzędzia analityczne mogą zastąpić Marketing Insights?

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

Focus Garden rozkwita z SALESmanago
Focus Garden rozkwita z SALESmanago

    Focus Garden, to lider w branży artykułów ogrodniczych, a ich sukces to opowieść o mocy skutecznego wykorzystania automatyzacji marketingu i strategicznego partnerstwa z SALESmanago.   W ciągu zaledwie roku, nasza współpraca z Focus Garden przyniosła zdumiewające rezultaty:   Imponujący zwrot z inwestycji (ROI) – 6108%  134-procentowy wzrost całkowitej sprzedaży i znaczący wzrost liczby […]

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]